Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten päästä yli siitä, ettei miestä kiinnosta?

Lähettäjä: Harmittelija 
Päivämäärä:   17.7.25 16:55:22

Aloin jutella Tinderissä todella mukavan miehen kanssa. Mies oli heti alusta asti aktiivisempi osapuoli, jutteli paljon ja ehdotti heti tapaamista. Näimmekin nopeasti, ja minä tykästyin mieheen. Ja tein sen mielestäni myös selväksi.
Minusta meillä oli kivaa ja synkkasi, tai ainakaan ei nyt niin huonosti mennyt etteikö olisi voinut toistekin nähdä. Elättelin jo toiveita kovastikin.

No, nyt on deiteistä 2 viikkoa ja eipä ole miehestä kuulunut. Harmittaa ihan hirveästi! Jostain syystä ottaa myös itsetunnon päälle.

Miten tästä harmituksesta voisi päästä yli:(

Re: Miten päästä yli siitä, ettei miestä kiinnosta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.25 16:59:17

Mieti miksi reagoit siihen noin. On normaalia olla pettynyt ja harmistunut, mutta ei ole normaalia että tuo vaikuttaa todella syvästi itsetuntoon. Se kertoo jostain ja tässä on tilaisuutesi oppia itsestäsi jotain.

Noin muuten, ole vaan hellä itsellesi. Tietysti harmittaa! Tee jotain kivaa, joko yksin tai kavereidesi kanssa.

Lähettäjä: —.. 
Päivämäärä:   17.7.25 17:00:27

Ota kuunteluun Dear Ladies podcast niin parin jakson jälkeen et enää mieti tällaisia

Lähettäjä: fff 
Päivämäärä:   17.7.25 17:03:05

Näissä mietin aina sitä, että mikset ITSE ota yhteyttä??? Odotat vaan että toinen tekee kaiken?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   17.7.25 17:27:02

Menemällä jonkun toisen miehen alle.

Lähettäjä: Harmittelija 
Päivämäärä:   17.7.25 17:30:12

ffff, koska minusta on itsestään selvää, mitä meinaa, että alun perin yli-innokkaasta miehestä ei deittien jälkeen kuulu pihaustakaan :D

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   17.7.25 17:36:25

Ymmärrän harmituksen. Kliseistä, mutta ajan kanssa se helpottaa. Varsinkin, jos löytää jonkun toisen mukavan kenen kanssa jutella :D

Lähettäjä: fff 
Päivämäärä:   17.7.25 17:36:48

Mutta sen sijaan valitat täällä? En ihan oikeasti käsitä. Olisit yhtä hyvin voinut laittaa viestiä 1-3 pv treffien jälkeen. Mitä jos se mieskin odottaa SINUN yhteydenottoasi ja harmittelee kun ''ei se nainen varmaan ollutkaan kiinnostunut''.

Lähettäjä: +-0 
Päivämäärä:   17.7.25 17:45:02

se on eräiden strategia. Ollaan mahdollisimman hurmaavia ja ihania ja kerätään reserviä roikkumaan kun etsitään taas uusia mahdollisuuksia. Se kuka roikkuu tarpeeksi kauan on potentiaalinen käytettävä kun ei ole muutakaan tekemistä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   17.7.25 17:58:15

Yksien treffien perusteella ei voi sanoa yhtään mitään. Se voi etsiä pientä ja tummaa, ja olet pitkä ja vaalea. Sillä voi olla ihanteena reipas sairaanhoitaja, ja olet herkkä runotyttö. Se voi olla varattu tai kiinni exässään.

Hyvän kirjoittelun myötä nostaa myös helposti jalustalle ihmistä, jota ei tunne. Siinähän huonot puolet pysyvät piilossa.

Oikeastaan vasta neljänsillä treffeillä alkaa vähän tuntea toista.

Nyt vain deittailemaan muita.

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   17.7.25 18:55:24

Fff
Anna olla jo. Kantasi tuli kyllä selväksi jo ensimmäisessä viestissä.

Jos mies aktiivisesti on pitänyt keskusteluja yllä ja hiljenee tapaamisen jälkeen, niin ei itseään tarvitse tyrkyttää.
Mikäli mies on kiinnostunut niin jatkaa aktiivisesti tapaamisia ja viestittelyjä.

Alottaja saa olla harmistunut. Kyllähän se harmittaa, jos itse kiinnostuu, mutta ei saakkaan vastakaikua.
Siihen yleensä auttaa se aika. Ja varmasti löytyy vielä joku uusi mielenkiintoinen tyyppi.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.7.25 00:26:07

Ota ilo irti mitä koit tämän henkilön kanssa. Mitä tunteita teidän keskustelut herätti. Mitä ominaisuuksia löysit itsestäsi ja mitä olit näkevinäsi miehessä.
Sitten jatka eteenpäin. Et tunne koko ihmistä, et hänen elämän tilannettaan. Ehkä hänkin etsi vain buustia..elämä on.

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   18.7.25 05:50:31

Been there, aikana jolloin olin tinderissä koin saman. Oletin että olin liian iso hänelle sillä stalkkasin facebookissa miestä jälkeenpäin ja oli löytänyt pienen hoikan naisen. Itse olin vielä ollut treffien jälkeen aktiivinen mutta miehellä ei ollut kanttia sanoa totuutta vaan keksi tekosyitä. Treffeillä totesi että olen kyllä mukava! Asia painoi mieltäni ajoittain vielä ainakin pari vuotta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.25 05:53:54

Kerrankin näin päin.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   18.7.25 07:41:42

Olisi ollut aloittajalta jo ihan kohteliaisuutta kiittää mukavista treffeistä, ja samalla olisi voinut sanoa, että olisi kiva ottaa uudestaan. Onni voi ajaa ohi, jos jää passiivisena venailemaan.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.7.25 07:51:09

Unohda tyyppi ja eteenpäin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.