Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä mies sekoilee?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   16.7.25 16:17:47

Työkaveri kyseessä. Ennen oltiin yhteyksissä enemmän mutta viimeaikoina vähemmän. Olin ajatellut että homma viilentynyt. Mulla loma lähestyy ja yhtäkkiä työkaveri soittelee koko ajan. Olen lähdössä yksin pidemmäksi ajaksi reissuun ja kyselee, että olenko ihan oikeasti menossa yksin, eikö ole mitään porukkaa mihin voin liittyä. Kun joku aika sitten kuuli suunnitelmistani niin kysyi heti miksi en mene yhden työkaverimme kanssa yhdessä. Samoja kyselee useamman kerran. Ja sanoo, että soittelee taas huomenna.

Mitä tuo nyt sekoilee?

Re: Mitä mies sekoilee?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.25 16:21:21

Mistä me se voidaan tietää.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   16.7.25 16:42:28

Miksi se holhoaa? Miksi aikuinen ihminen ei voisi yksin lähteä reissuun vaan tarvitsee sinne pakosti jonkun mukaan?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.25 16:46:01

Varmaan nähnyt uutisia joissa vahvoille itsenäisille naisille on käynyt huonosti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.25 17:12:25

Se on huolissaan turvallisuudestasi. Miehet tuppaavat olemaan sellaisia, että huolehtivat 'laumansa' (siis naisten joista pitävät) turvallisuudesta vähän automaattisesti.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   16.7.25 17:39:18

Toivoo, että pyytäisit mukaan.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   16.7.25 17:41:12

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 16.7.25 17:12:25

Se on huolissaan turvallisuudestasi. Miehet tuppaavat olemaan sellaisia, että huolehtivat 'laumansa' (siis naisten joista pitävät) turvallisuudesta vähän automaattisesti.

Tämä

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   16.7.25 19:08:14

Mukaan tuskin haluaa kun ei hänellä ole lomaa samaan aikaan. Tai voihan se haluta, mutta ei olisi mahista lähteä.

Olisiko se toi turvallisuusjuttu sitten, vaikka ihan turvallisiin maihin olen menossa. Täytyy varmaan kysyä, että mitä meinaa. Jos sillä lopettaisi kyselemisen.

Lähettäjä: Scg 
Päivämäärä:   16.7.25 19:25:38

"Lähettäjä-

Päivämäärä16.7.25 16:46:01

Varmaan nähnyt uutisia joissa vahvoille itsenäisille naisille on käynyt huonosti."

Yhtä lailla niitä uutisia on kun vahvoille itsenäisille miehille on käynyt huonosti.

Joka tapauksessa, jollei ap ole menossa mihinkään p.skamaahan yksin niin tuollainen holhoaminen on kyllä ärsyttävää.

Lähettäjä: RT 
Päivämäärä:   16.7.25 19:34:19

Mikä työkaveri tuollainen on? Vedä rajat työ- ja yksityiselämän välille. Ei tuollaisesta seuraa kun isoja ongelmia. Epäammattimaista käytöstä mistä seuraa ongelmia työnteon kannalta.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   16.7.25 20:12:05

Ei tarvi mennä edes paskamaahan kun voi käydä huonosti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.25 23:30:01

Yrittää päästä pukille olemalla huolehtivainen.

Lähettäjä: Imuri 
Päivämäärä:   16.7.25 23:47:51

Monet pitää yksin matkustamista ihmeellisenä. Minulle on ihan naispuoliset kaverit kauhistelleet yksin lähtemistäni. Miksei miehetkin näin voisi tehdä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.