Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Horjuiko usko Finnairiin?

Lähettäjä: 4x. 
Päivämäärä:   16.7.25 15:02:36

Jonkun lehtiotsikon mukaan suomalaisen usko Finnairiin on horjunut. Mulla horjui usko myös lentoyhtiön johtoon ja kiistan neuvottelijaan.

Re: Horjuiko usko Finnairiin?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.7.25 15:08:08

Varmaan konkassa pian. Itse lennän norwegianilla.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   16.7.25 15:15:18

Viimeisin kiistahan ei ollut Finnairin, vaikka se isoiten Finnairiin vaikuttikin.
En tiedä mitö tarkoitat uskon horjumisella. Finnairilla on ollut tään vuonna haasteita, mutta eiköhän se taas siitä kun nuo työkiistat saadaan ratkottua.

Lähettäjä. 
Päivämäärä:   16.7.25 15:24:12

Nimenomaan työkiistoista johtuva lakkoilu syö Finnairin luotettavuutta ja voittoa.

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   16.7.25 15:43:44

Eiköhän se usko siinä palaudu, jos nyt lennellään intopiukeana Norwegianilla ja huomataan, että koneet ovat joka hemmetin kerta tuntikausia myöhässä vaikkei kukaan lakkoile. Tai Ryanairilla ja sitten hypitään siipien päältä maahan, kun kone hälyttää paloa (hiljattain Mallorcalla).

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.25 16:15:54

Finnskillä olen lentänyt vuosikaudet. Kerran pari se on tainnut lähteä tunnin myöhässä - usein johtuen asiakkaasta jonka laukku on koneessa mutta asiakas ei ja silloin laukku joudutaan poistamaan.

Finnairin äppi on hyvä ja finnair on ollut oman kokemukseni mukaan toimiva. Kerran hain perutun lennon sairasloma todistuksella takaisin ja käsittelyssä taisi mennä pari viikkoa.

Olen lukenut paljon ongelmista Finnairin kanssa, mutta googlettamalla näitä ongelmia löytyy joka lentoyhtiöstä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.25 16:20:15

Myyntiin vain koko paska.

Lähettäjä: Reissumummo 
Päivämäärä:   16.7.25 16:36:47

Kyllä.

Mummeli käyttää ihan muita yhtiöitä jatkossa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.25 16:39:25

Baltic miljardi kertaa parempi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.25 18:01:49

Mitä muuta voi odottaa, kun yhtiön johtoon palkattiin Postin toiminnan ryssinyt toimari.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.