Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi lapset ja nuoret nykyään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.25 11:35:20

on sellaisia 'vandrande pinne' eli käveleviä tikkuja? Tallilla käy muutama teini jotka on ihan oikeasti käveleviä tikkuja. Pitkiä ja laihoja. Ei kaikki tietenkään, toiset on sitten sellaisia ylipainoisia pulleroita. Harvoin näkee ihan normaaleja lapsia ja nuoria, useimmiten ne on jotakin ääripäitä. Onko muut huomanneet saman?

Re: Miksi lapset ja nuoret nykyään

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   16.7.25 11:36:16

En ole huomannut. Kyttää säkin vähemmän lasten vartaloita, niin helpottaa.

Pedo!

Päivämäärä:   16.7.25 11:42:12

-.-, hakeudu hoitoon. Siitä puhe mistä puute. Eikö asioista saa keskustella jos tällaista ilmiötä ei ole aikaisemmin ollut.

Päivämäärä:   16.7.25 11:48:38

Taitaa se hoidon tarve olla jossain ihan muualla. Miksi kyttäät lasten vartaloita.

Kyseinen ilmiö on korviesi välissä eikä vaadi mitään yhteiskunnallista keskustelua ja vaikka vaatisi, ei sitä täällä tehdä.

Paljon pituutta venähtäneet lapset on usein tosi hoikkia hetken aikaa. Tasoittuu kyllä iän myötä. Vai oliko kuitenkin tarkoitus päästä haukkumaan lihavia hieman viattomasti mutkan takaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.7.25 11:49:25

Ihan normaali vartalo täällä päin lapsilla ja nuorilla. Pari poikkeusta, mutta ihan ylivoimaisesti enemmistöllä ihan normi vartalo.

Päivämäärä:   16.7.25 11:58:45

"Kyseinen ilmiö on korviesi välissä eikä vaadi mitään yhteiskunnallista keskustelua ja vaikka vaatisi, ei sitä täällä tehdä."

Milläs mandaatilla sinä määrittelet mistä täällä voi keskustella???

Itse olin lapsena ihan normivartalainen ja mun kaverit myös, mun lapsi oli normi ja sen kaverit myös. Tämä tikkuilmiö on mun mielestä tullut esiin vasta viime vuosina. On kyllä päässä vikaa jos ei asioista voi keskustella.
-.- nimimerkin kaltainen mielensä pahoittaminen muiden puolesta on tullut samaan aikaan näiden tikkulasten ilmestymisen myötä. Nykyään jos aikuinen on vandrande pinne niin sillä on joku sairaus. Suurin osa narkomaaneista on myös sairaalloisen laihoja.

Päivämäärä:   16.7.25 12:00:43

Höpöhöpö, laihoja lapsia on ollut aina ja mitä sinulle kuuluu vaikka olisivat sairaita. Esitä huolesi vanhemmille tai tarjoa lapsille pullaa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.7.25 12:04:38

Olin lapsena ysärillä laiha tikku. Äitinikin oli lapsena samanlainen. Ihan normaalivartaloisia meistä tuli.

Mitä väliä, ei ole sinun asiasi kyylätä tuntemattomien lasten vartaloita ja miettiä mistä hoikkuus johtuu.

Päivämäärä:   16.7.25 12:09:18

Keskity näkemään normaalivartaloisia lapsia niin näet niitä.

Aivan sama kuin raskautta toivoessa näet vain raskaana olevia koska keskityt siihen.

Päivämäärä:   16.7.25 12:16:48

Hoikat lapset yleensä ovat ”tikkuja”, koska heillä ei luonnollisesti ole vielä tapahtunut murrosiän muutoksia kropassa.

Minä olen ollut kans kävelevä tikku lapsena. Hoikka olen edelleen (bmi 19), mutta kumminkin G-kupin tissit ja vähän lantiota ja pyllyä, niin enää en mene kategoriaan ”tikku”

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.