Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehet ihmettelee kun naisia ei kiinnosta

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.7.25 11:01:22

Ja minä ihmettelen että laitetaan tinderiin kuvia joissa:
-rööki kädessä
-kalja kädessä
-näytetään keskisormea
-peiliselfiessä paskanen peili ja salamavalo häikäsee niin ettei edes kasvoja näe
-taustalla näkyy kämppä joka kaaoksen vallassa
-maataan sängyssä happama ilme kasvoilla
-kuvat niin sumeita ja heilahtaneita ettei erota kasvoja juurikaan
- pelkkiä ruoka-annoksia

Re: Miehet ihmettelee kun naisia ei kiinnosta

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   16.7.25 11:37:39

Hyvähän se on niin tietää pysyä kaukana jo ennen tapaamistakin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.25 11:39:27

>ei naiset oo nirsoja

Lähettäjä: Sinkkuinkku 
Päivämäärä:   16.7.25 11:43:03

Juuri samaa mieltä aloittajan kanssa!
Tietty omalta kannalta on hyvä, että näkee jo saman tein painaa sitä ruksia.

Mutta oikeasti, hymyileviä, tupakoimattomia, viinan kanssa kohtuuttomasti läträämättömiä, oman kodin siivoustaitoisia ja täyspäisiä miehiä on aika vähän tarjolla. Epäilen, että erottuaan ne löytää kumppanin ihan jostain lähi- tai harrastuspiiristään eikä edes ole tyrkyllä Tinderissä tai muualla.

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   16.7.25 12:38:46

Kunpa naiset jättäisivät ne filtteröinnit pois ja laittaisivat max. vuoden vanhan kuvan itsestään, nyt on suurella osalla joskus 10 vuotta ja 30 kiloa sitten otettu pehmennetty kuva :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.25 12:46:48

Kysyin miespuoliselta kaverilta, miksi sillä on kalakuva, eikä ymmärtänyt, että mitä pitäisi sitten olla. On kuulemma kuva hänestä, joka kertoo, että käy paljon kalassa ja on kavereita, jotka ottaa kuvia. Eli naiset, jotka ei tykkää kalastuksesta ja hänen kavereita, älkööt vaivautuko.

Joten, millainen sen miehen kuvan pitäisi sitten olla? Millaisesta kuvasta innostut?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.25 12:50:22

"Kysyin miespuoliselta kaverilta, miksi sillä on kalakuva, eikä ymmärtänyt, että mitä pitäisi sitten olla."

Tästä oli muistaakseni joskus seksuaaliterapeutin kommentti, että ne jäätävän isot kalakuvat ovat yleensä enemmän miehiä varten elvistelyä. Ei ehkä niin tietoista ja siksi eivät ehkä osaa vastata miksi näitä kuvia latailevat.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   16.7.25 13:01:23

Kukaan halua mitään kalalta haisevaa suomunäppiä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.7.25 13:33:30

Kalakuvissa ei minusta ole mitään vikaa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.7.25 13:41:24

Itse kalastavana naisena en pidä kalakuvia niin pahana asiana, jos niissä näkyy miehen naamakin. Kalastus sentään on yleensä ihan tervehenkinen harrastus. Ihan en niitä tosin ymmärrä, kun en itse ikinä saaliskuvia ota, mutta on mulla muita harrastuksia, joista voisin kuvia ottaa ja tinderiin laittaa.

Lähettäjä: hyi olkoon 
Päivämäärä:   16.7.25 13:44:25

Miehet otti sodassa kuvia itsestään poseeraamassa kuolleiden vihollisten kanssa. Mitähän tämä kertoo miehistä?

Lähettäjä: Sinkkuinkku 
Päivämäärä:   16.7.25 13:48:56

Itse vaihdan Tinderkuvia ajantasaiseksi enkä filtteröi. Toki katson, että on hyvä kuvakulma ja valo käy oikeasta suunnasta. Rypyt ja kilot näkyy niinkuin ovat. Ehkä sitten siksi ei flaksi käykään :D .

Toivon että miehetkin panostaisi samalla tavalla. Kunnon realistinen naamakuva, mutta istuen tai seisten, siitä silmien korkeudelta kuvattuna. Kokovartalokuva, että näkee kropan mallin. Sit voi olla joku harrastuskuva, mutta niin että itse on kuvassa sen harrasteen kanssa, ei pelkkä auto, tai maisema tai moottoripyörä. Eikä kavereita/ lapsia/ exiä samassa kuvassa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.7.25 13:50:18

Ei tällä kansalla ole minkäänlaista tulevaisuutta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.