Lähettäjä: EiNytOmalla
Päivämäärä: 16.7.25 11:19:48
En ole... Olen laiska ja saatan jumiutua tietokoneelle koko päiväksi. Aamu- ja välipaloja otan itse keittiöstä, sikäli kun sellaisia on helposti saatavilla, mutta ruoat mies tekee melkein poikkeuksetta. Tein ruokia alun perin myös, mutta ilmeisesti ne eivät kokkaamisesta pitävälle miehelleni oikein maistuneet, niin hän sitten otti pikku hiljaa keittiön haltuunsa. Ei myöskään tykkää kokata yhdessä, vaan haluaa olla omassa kuplassaan siellä keittiössä, ärsyyntyy jos siellä on kukaan hetkenkään tiellä. Minä sitten istun koneella ja hän tuo lautasen nenän eteen, kun on valmis.
Jossain kohtaa mies myös käytti koiran ulkona melkein yksinomaan. Se on alkujaan minun koirani, joten tuntuu vähän syylliseltä, ja tästä hän onkin sanonut minulle joskus, että toivoisi lenkkikaveria tai että käyn itse koiran kanssa joskus. Olen nyt sentään tässä asiassa tsempannut hieman. Kysyin muutenkin mieheltäni jossain kohtaa, että miten voisin tehdä hänet onnellisemmaksi ja hän vastasi, että toivoisi minun pitävän itsestäni parempaa huolta. Jostain syystä tuo sai oloni vaan entistä huonommaksi ja oli pitkään vaikeaa motivoitua liikkumaan ym. Sekin nyt taas vähän helpottaa onneksi.
Sentään kotitöitä teen välillä, etenkin jos hän pyytää hoitamaan pyykit tms. Hän on monesti nopeampi reagoimaan asioihin, sotkuun, ym., kun itse teen vasta kun on pakko (esim. pesen pyykkiä, kun puhtaat vaatteet käyvät vähiin).
Rahaa tuon suhteeseemme kyllä. Tienaan n. 2x enemmän kuin mies ja olemme todella tuhlaajia, kaikki raha menee mitä tulee. Mies on joskus sanonut, että tästä syystä hän tekee jopa mielellään enempi kotihommia, kun minä teen enempi töitä. Tuntuu se silti pahalta, kun olen noissa asioissa huonompi.
Olen tietysti kysynyt mieheltäni myös, että miksi hän minua rakastaa ja haluaa olla kanssani. Olen kuulemma mukava, hauska, kanssani on kivaa tehdä asioita (.. silloin kun jotain tehdään, muuta kuin ollaan tietokoneilla...), välitän paljon ja haluan, että kaikilla on hyvä olla (kun vielä välittäisin itsestänikin samalla tavalla). Ja mitähän muuta hän on listannut, en nyt muista. Näitä on vaikea nähdä välillä, mutta toisaalta onhan meillä hauskaa yhdessä ja rakkautta riittää. Pian 10 vuotta oltu yhdessä.
Ja joo, tämä ei nyt vastannut varsinaiseen kysymykseen, paitsi taustalta voinee lukea miten hyvä puoliso mieheni on, kun pitää kodistamme ja minusta huolta. <3
|