Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hammasongelma hittolainen

Lähettäjä: Hammaslääkärei? 
Päivämäärä:   16.7.25 00:11:32

Kävin viime viikolla päivystyksessä kun ien turposi. Hampaan juuri oli kerännyt mätäpaiseen. Hampaaseen porattiin reikä, mätää puristettiin pois, laitettiin lääkepaikka. Ien ei ole yhtään laskenut. Pääasiassa ei enää särje mutta tuntuu inhottavalta välillä. Ensi viikolla on uusi aika ja lähinnä kiinnostaa onkohan se normaalia ettei ien ole laskenut? Että pitääkö soitella huomenna aikaa vai voinko odottaa ensi viikkoon? En saanut antibioottikuuria koska sanoivat että se paiseen ns. Puhkaisu ja lääkepaikka auttavat. Ensin vaikutti että auttaa mutta ei taidakkaan. Minulla ei ennen ole ollut tällaista niin mietin mikä on normaalia. Hampaaseen oli tehty paikka joskus 15-20v sitten joka oli niin syvä että ulottui ytimeen ja oli kuolettanut hampaan ja nyt sitten teki sen mätäpaiseen tosiaan.

Re: Hammasongelma hittolainen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.7.25 07:05:40

Itse olen vastaavassa saanut antibioottikuurin. Poski turposi ihan ja juurihoito tehtiin. Kai siinä muutama päivä meni, että turvotus laski ja suu aukesi taas suunnilleen normaalisti. Seuraavalle käynnille oli kuitenkin jo turvotus kokonaan poissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.