Lähettäjä: Yök
Päivämäärä: 15.7.25 14:23:11
Mun pyykinpesukone on alkanut haista ihan hirveältä. Ei edes tunkkaiselta, vaan ihmeelliseltä imelältä. Ja tosi voimakkaasti. Joihinkin vaatteisiin haju tarttuu voimakkaammin, joistain hälvenee kun kuivuvat. Osa vaatteista on kuitenkin tällä hetkellä ihan käyttökelvottomia.
Olen kokeillut pestä etikalla. Olen pessyt moneen kertaan 90 asteen ohjelman läpi. Nukkasihti on tyhjennetty ja putsattu. Pesuaineena on ollut muuten koko ajan sama hajusteeton omo color, mitä olen käyttänyt vuosia, mutta kerran tässä vähän aikaa sitten mies osti nuukuuksissaan jotain vastaavaa rainbown pesuainetta. En ole varma, alkoiko haju sen pesuaineen käytön jälkeen. Mutta luulisi sen nyt jo poistuneen etikkapesun ja usean 90 asteen pesun jälkeen. Haju on ehkä noilla toimilla vähän miedontunut, mutta ei poistunut kokonaan.
Mikä ihme siellä voi haista? Ja millä sen hajun saa pois? Meillä ei edes ole ollut hiiriä sisällä koko 15 vuoden aikana, mitä ollaan tässä asuttu. Muuten epäilisin jo hiiren raatoa jossain rummun välissä. Lähinnä sen tyyppinen se haju on . Onko tässä nyt lähdettävä pesukonekaupoille. Konekaan ei ole vielä kuin viitisen vuotta vanha
|