Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä mies yrittää?

Lähettäjä: && 
Päivämäärä:   14.7.25 22:51:44

Olen onnellisesti parisuhteessa nykyään.

Kymmenen vuotta sitten tutustuin tansseissa mieheen joka tarjosi mökkiään käyttööni. Ihan tuosta vain sen enempää tutustumatta. No en minä sillä mökillä mitään tehnyt kun omakin on. Oli jotenkin omituinen, tervehti, tanssittiin, katsoi aina pitkään mutta ei tehnyt sen suurempaa siirtoa. Lähetti ennen joulua hyvän joulun toivotuksen silloin ja kysyin viestillä haluaisiko hän tutustua enemmän. Ei vastannut viestiin mitään. Kerran sovimme että tapaamme ennen tansseja lähistöllä. Suutelimme ja hän yritti mennä pidemmälle mutta estin. Loppuillasta mies oli vain kadonnut. Senkin jälkeen mies aina katseli minua ohi mennessään. Nyt kymmenen vuoden jälkeen mies edelleen katsoo ohi mennessään hyvin tiiviisti. Vältän katsomasta hänen suuntaansa, mutta jos istun sivussa ja mies tanssii ohi, on sitä vaikea olla huomaamatta.

Onko mies pelkkä pelimies, yrittää nähdä huomaanko hänet vielä? Vai mitä ihmettä? Tosi huonosti minua kuitenkin kohteli iltana jolloin tapasimme ennen tansseja.

En voi puhua tästä kenellekään joten kysyn mielipidettä näin anonyymisti. Mies ehkä haluaa jonkun ihailija kerhon itselleen?

Re: Mitä mies yrittää?

Lähettäjä: cx 
Päivämäärä:   14.7.25 23:01:07

Yrittää päästä sun housuihin.

Päivämäärä:   14.7.25 23:04:47

No sitä minäkin oon ajatellut. Turhaa enää yrittää kun olen onnellisesti parisuhteessa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.25 23:05:41

Miksi ihmeessä ihmiset vaivaavat päätään sillä, että joku katsoo?

Antakaa olla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.25 23:06:13

Yskiikö se myös?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.25 23:27:30

Jotenki creepy

Päivämäärä:   14.7.25 23:38:20

On todellakin creepy. Selitti kerran että asuu yksin vanhassa kotipaikassaan, äitinsä siellä välillä käy mutta ei hän puhu sille mitään. Todella omituista ettei tunnu olevan väleissä oman äitinsä kanssa. Jotenkin tullut käsitys ettei ole koskaan ollut parisuhteessa. Enkä yhtään ihmettele. Komea ulkoisesti mutta ilmeisesti mätä sisältä.

Lähettäjä: Kkkkaa 
Päivämäärä:   14.7.25 23:40:06

Se on vaan outo persoona.

Lähettäjä: eli 
Päivämäärä:   14.7.25 23:57:55

Onko siis jotenkin syrjäytynyt ja heikot sosiaaliset taidot. Haluaa läheisyyttä muttei osaa ilmaista itseään?

Päivämäärä:   15.7.25 00:15:19

Kaveripiiristään en osaa enempää sanoa, ainakin tuttavia löytyy kun oli järjestänyt kovapalkkaisen artistin kotiinsa keikalle. Työelämässä on ei-sosiaalisella alalla.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   15.7.25 00:41:32

Pysy kaukana. Toi on creepya. En sano että on vaarallinen, mutta vaaralliset ovat tuollaisia.

Päivämäärä:   15.7.25 02:27:59

Jos kerran olet onnellisesti parisuhteessa, miksi sinua kiinnostaa noin paljon, mitä mies yrittää tai on yrittämättä?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   15.7.25 05:33:15

"Yrittää päästä sun housuihin."

Tämä tuli otsikosta mieleen todennäköisenä vastauksena jo ennen kuin luin koko selostusta, ja niinhän se näyttää tässäkin tapauksessa olevan :D
Ilmeisen outo tyyppi myös, kannattaa pitää turvallisen välimatkan päässä.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.7.25 05:42:27

LähettäjäJone

Päivämäärä15.7.25 00:41:32

Pysy kaukana. Toi on creepya. En sano että on vaarallinen, mutta vaaralliset ovat tuollaisia.

^ Tämä. Ei ne kaikki miehet ole salaa rakastuneita vaan voi olla joku synkempikin motiivi.

Lähettäjä: Kom 
Päivämäärä:   15.7.25 05:59:35

"Yskiikö se myös?"
Eräs tyyppi väittää että ihmiset tekoyskii hänen lähettyvillään ja näin kiusaa. Naapurit, ihmiset kaupassa jne. Ihan sekaisin.

Päivämäärä:   15.7.25 06:48:01

Miten se kohteli huonosti ennen tansseja?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.7.25 13:12:32

"kysyin viestillä haluaisiko hän tutustua enemmän."

Eniten ihmetyttää, miksi olet ollut tyrkyllä tuollaiselle.

Päivämäärä:   15.7.25 13:42:07

Niinpä, mielenkiintoa kyllä näyttäisi aloittajalla olevan. Miksi? Kasvata itsetuntoasi, et tarvitse kaikensortin ukkojen ihailua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.