Lähettäjä: &&
Päivämäärä: 14.7.25 22:51:44
Olen onnellisesti parisuhteessa nykyään.
Kymmenen vuotta sitten tutustuin tansseissa mieheen joka tarjosi mökkiään käyttööni. Ihan tuosta vain sen enempää tutustumatta. No en minä sillä mökillä mitään tehnyt kun omakin on. Oli jotenkin omituinen, tervehti, tanssittiin, katsoi aina pitkään mutta ei tehnyt sen suurempaa siirtoa. Lähetti ennen joulua hyvän joulun toivotuksen silloin ja kysyin viestillä haluaisiko hän tutustua enemmän. Ei vastannut viestiin mitään. Kerran sovimme että tapaamme ennen tansseja lähistöllä. Suutelimme ja hän yritti mennä pidemmälle mutta estin. Loppuillasta mies oli vain kadonnut. Senkin jälkeen mies aina katseli minua ohi mennessään. Nyt kymmenen vuoden jälkeen mies edelleen katsoo ohi mennessään hyvin tiiviisti. Vältän katsomasta hänen suuntaansa, mutta jos istun sivussa ja mies tanssii ohi, on sitä vaikea olla huomaamatta.
Onko mies pelkkä pelimies, yrittää nähdä huomaanko hänet vielä? Vai mitä ihmettä? Tosi huonosti minua kuitenkin kohteli iltana jolloin tapasimme ennen tansseja.
En voi puhua tästä kenellekään joten kysyn mielipidettä näin anonyymisti. Mies ehkä haluaa jonkun ihailija kerhon itselleen?
|