Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nukuin yöni taas heräämättä kertaakaan

Lähettäjä: Kartsan virkailija 
Päivämäärä:   14.7.25 15:39:08

Ja joo, eihän tässä mitään muuta ongelmaa oo kuin se, että tässä iässä tulee silti pissahätä joka yö ja aamulla sitä ei enää oo. Yritin juoda vähemmän, mutta sain sit jonkun suolistotulehduksen ja hoitajat sano sairalassa että siihen voi jopa kuolla ja nesteytyksestä on IHAN pakko huolehtia. Nyt sit nää helteet ja vain ihan vähän viiniä otin :( Mies veetuilee ja puhuu jotain karman laista. Mikä neuvoksi?

Re: Nukuin yöni taas heräämättä kertaakaan

Lähettäjä: vanha M 
Päivämäärä:   14.7.25 15:45:48

Älä huoli Mä nukuin viimeksi laakista 7v sitten
Presidentti Nixon heräsi aina 8lta mutta rakko toimi 7ltä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.25 15:46:17

” hoitajat sano sairalassa että siihen voi jopa kuolla ja nesteytyksestä on IHAN pakko huolehtia. Nyt sit nää helteet ja vain ihan vähän viiniä otin”

Viini ei nesteytä.

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   14.7.25 15:50:22

Taitaa aloittajalla olla isompia ongelmia, kuin aloituksessaan kertoo. Miten tuo viinin ottaminen mihinkään liittyy? Vihjasit, että ikää on. Käypä gynellä, jos öisin pissattaa. Itsellä hormonikorvaushoito vaihdevuosiin lopetti vuosia jatkuneen öisen vessaramppaamisen. Ei tarvi käydä enää kuin kerran yössä.

Lähettäjä: Ht-leidi 
Päivämäärä:   14.7.25 15:57:34

Mitä se muka auttais jos tarttis käydä vain kerran, jos ei kuitenkaan herää sitä yhtäkään kertaa? Hötölogiikkaa(?)

Lähettäjä: Riii 
Päivämäärä:   14.7.25 16:42:25

Hyvin luettu täällä, eikä kukaan sano asiaa suoraan. Aloittaja siis kastelee sängyn yöllä, kun ei herää pissahätään, ja se on se ongelma. Kiusallinen ongelma! Kroonikkoivaippa varmaankin käytössä kuitenkin, ettei tartte patjoja aina pestä?

Löytyyköhän tuohon jotain apua lääkäristä?

Lähettäjä: Dko 
Päivämäärä:   14.7.25 16:50:33

Jätä alkoholi kokonaan pois ja ota sen tilalle ihan vain vettä ja katso, miten vaikuttaa.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   14.7.25 17:20:37

Aloittaja siis kännipäissään kuseskelee sänkyyn ja yrittää ratkaista tilanteen jättämällä juomatta (paitsi toki sen alkoholin)?

Laita yöksi herätyskello ellet pissahätään herää. Jos ongelma on myös selvinpäin, mene lääkäriin.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   14.7.25 17:27:33

Tekstin mukaan varmaan selvinkin päin, koska sairaalassa ollut ja siellä käsketty huolehtimaan nesteytyksestä. Viini toki tuskin oikea lääke ongelmaan xD Eikä tohon nyt kiireaikaa terkkarista saa. Joskus kaikki kirjoitetaan täällä liiankin suoraan ja joskus pitää lukea liikaakin rivien välistä. Ja esitiedot on aina vajaat.

Lähettäjä: Kartsan virkailija 
Päivämäärä:   14.7.25 22:17:47

Mies on menny öisin vessaan ainaki kerran yössä ja sänky on seinää vasten niin, että mä oon heränny samalla ku se on joutunu tulee mun yli tms, niin oon sit menny perässä. Mutta nyt se oli reissussa ja meillä oli vastaavasti "tyttöjen" viikonloppu. Ikää on 40+

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.