Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hötöraati, onko mies tosissaan vai ei?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.25 13:43:22

Eli, olen tavannut miestä muutaman kerran. Ennen ekaa tapaamista viestiteltiin noin viikko, molemmin puolin. Ekan tapaamisen jälkeen miehestä ei ole paljoa kuulunut, ainoastaan kun on sovittu uutta tapaamista (molemmilla vaihteleva työaika eli ei sovita kovin pitkälle mikä on ok). Aina jäänyt hyvä fiilis ja puhuttu jo mitä tehdään ensi kerralla jne, miehen aloitteesta.

No, itse olen välillä laittanut viestiä, mutta en joka päivä kun vaikuttaa että mies mieluummin tapaa kasvotusten. Aina kuitenkin vastannut. Eilen laitoin viestiä, eikä ole vastannut vielä mitään. Mietin tietenkin järjellä että on unohtanut (onko mahdollista jos kiinnostaa koska itse ainakin mietin häntä useemman kerran päivässä) tai akku loppu yms normaalia.

Mitä mieltä ootte :D Aion kyllä ensi kerralla (jos sitä tulee...) puhua kommunikoinnin tärkeydestä itselleni. Varmaan illalla laitettava että koodais ees onko hengissä jos ei vastaa.

Re: Hötöraati, onko mies tosissaan vai ei?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   14.7.25 13:47:51

Taitaapi olla puuhamies kyseessä.

Teillä on molemmilla vaihtelevat aikataulut, mutta sinä olet saanut aikaiseksi yrittää edistää teidän suhdettanne, mies ilmeisesti vähemmän. Tämä lienee hänen panostuksensa määrä tulevaisuudessakin. Ota tai jätä.

Puuhamiehet havaitsevat, että elämässä olisi pari tuntia vapaata kuussa, ja olisipa kiva jos olisi nainen mitä nähdä silloin. Aina kun metsästys- ja kalastuskaudelta, naapurin ja oman auton romplaamiselta ja tuvan lämmittämiseltä, töiltä ja talon remppaamiselta ehtii. Ja saunailtaa, lätkämatsia ja kaverin illanistujaisia ei satu samalle illalle.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   14.7.25 13:59:18

Minä en välttämättä haluis viestitellä joka päivä jos muuten on sovittu millon tavataan. Varsinkin jotkut hyvää yötä viestit lähinnä ärsyttäs.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.25 14:02:18

Kiitos H, itse oon just tämmönen että voisin laittaa joka päivä huomenet ja hyvät yöt :D Eli tästä kysyttävä... Ei se mulle mikään ongelma ole, vaan epätietoisuus häiritsee. Eikä nyt kehtaa viestillä alkaa inttämään, vaan odotan että nähdään...

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   14.7.25 14:05:51

Onko mies sanonut, että tykkääkö yleensäkään viestitellä? Itse en kaipaa päivittäin viestittelyä, etenkään jos on reissua tai työkiirettä, ja moni mies on samanlainen - toki olisi kohteliasta vastata niihin toisen viesteihin jotain. Eli kannattaa tosiaan ensin kysyä millaista yhteydenpitoa mies haluaa ja kertoa ääneen että itse kaipaavansa aktiivisempaa viestittelyä, ja vasta sitten tehdä jotain päätelmiä.

Itse laittaisin enemmän painoarvoa tälle: "Aina jäänyt hyvä fiilis ja puhuttu jo mitä tehdään ensi kerralla jne, miehen aloitteesta."

Päivämäärä:   14.7.25 14:25:25

No kyllä mun mielestä viestittelyn/soittelun määrä kertoo kiinnostuksen määrästä. Jos toista ajattelee, niin taatusti tulee mieleen jotain asiaa. Jos menee päiviä, ettei ole toiselle mitään kerrottava, niin ihan hirveästi yhteisiä intressejä ei taida olla. En nyt siis tarkoita mitään tällaista hyvää huomenta/yötä -viestittelyä, vaan tyyliin "hei tässä kuva siitä jutusta mistä puhuttiin", "näin muuten just sellasen asian X mistä kerroit", "luin just mielenkiintosen artikkelin liittyen siihen mistä juteltiin viimeksi" jne

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.25 14:43:40

Ei ole kiinnostunut, pitää varalta lämpöisenä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   14.7.25 14:48:53

Me ollaan oltu 25 v kimpassa ja vieläkin laitetaan hyvän yön ja huomenen viestit jos ollaan erossa.

Päivämäärä:   14.7.25 15:22:05

Ei se ole tosissaan. Yritystä puuttuu.

Päivämäärä:   14.7.25 15:46:36

Sanon vain, luota intuitioos.

Mun kokemuksella jos ei vastaa saman päivän aikana ei kiinnosta. Ei kukaan ole niin kiireinen etteikö pysty paria sanaa laittaa, vaikka edes sen että on kiire. Vastaa myöhemmin

Ainakin jos ajattelee omaa toimintaa, et jos on todella jostain kiinnostunu. En jäisi odottelee vastaamistani

Lähettäjä: Riesa 
Päivämäärä:   14.7.25 15:46:57

Jep, puuhamieheltä kuulostaa =D. Jos panostuksen määrä on tuo jo tapailuvaiheessa, voit olla varma ettei se siitä ainakaan parane. Mun ex-puuhamies sentään viestitteli päivittäin moneen kertaan, mutta se tapaaminen olikin sitten pidemmän päälle juuri tuollaista kuin --- kuvaili. Nähtiin kerran viikossa, kahdessa, tai neljässä ja välimatkaa oli ihan 10km. Kun oli aina sitä kaikkea muuta. Nyt on kumppani, joka haluaa panostaa täysillä ja omatoimisesti järjestää yhteistä aikaa, vaikka välimatkaa on 100km. Kannattaa etsiä itselle sopiva, koska jos tuo mietityttää jo tässä vaiheessa, niin voin kertoa että se raivostuttaa sitten myöhemmin.

Päivämäärä:   14.7.25 22:18:29

Haluan sitkeesti uskoa että tähän on joku looginen selitys... Keksittekö yhtäkään :D

Päivämäärä:   14.7.25 22:19:51

Pitäisikö 100% vapaa-ajasta tuhlata johonkin _naiseen_?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.