Lähettäjä: Cayanne
Päivämäärä: 14.7.25 13:07:17
Minulla on myös ’tunnekylmä’ äiti, jonka uskoisin toteavan samoin. On ollut sitä aina. Mieleen onniöökyt mm esimerkiksi tilanne lapsuudesta kun jouduin sairaalaan, äitini moitti minua kun emme sairastumiseni vuoksi päässeet kaverinsa häihin, mutta ei tukenut minua lainkaan vaikka pelkäsin leikkausta ihan hirveästi. Ja esim näin aikuisiällä kerran erehdyin kertomaan hänelle itkuisena saaneeni äskettäin keskenmenon, vastaus äidiltä oli ”aha” ja hän alkoi selittää omia kuulumisiaan. Olemme väleissä, mutta vain ns hyvän päivän tutun tasolla. Puhumme vain pinnallisia asioita tai hän kertoo omista asioistaan, minun asiat EU kiinnosta. Siksi hän ei tiedä elämästäni mitään, ei ole koskaan tavannut miestäni (eikä muuten yhtäkään poikaystävääni koskaan), edes missä työskentelen yms. Olen 30 vuotias ja kyllä asia minua harmittaa kieltämättä, mutta olen hyväksynyt tilanteen. Lapsena etsin itsestäni vikaa miksi oma äitikin ei pidä minusta ja kipuihin monelle tavalla, mutta nykyään olen sujut sen kanssa että meidän suhde on vaan tuollainen.
|