Lähettäjä: Been there
Päivämäärä: 13.7.25 12:45:11
Käyn niissä kesätapahtumissa, jotka osuvat budjettiini. Tosi paljon kivaa tekemistä riittää, koska mulla on auto, jolla liikkua ja rahaa bensaan.
Käyn pyörälenkeillä yksikseni ja kävelylenkeillä kavereiden kanssa.
Katon sarjoja maksuttomista palveluista esim. Areena.
Hengaan pihallani, luen kirjaa.
Raivosiivoan kotiani ja kirppistelen täysillä kamaa ulos täältä.
Teen kevyitä kesäruokia ja hän joka päivä ja tuoreita kasviksia lähikaupassa. Nam!
Teen päiväretkiä lähikohteisiin, ihan oon käynyt muutamassa puistossa ihmettelemässä elämää. Kuulokkeet korvilla, hyvä vaan ku saa olla yksikseen ja antaa lempimusan soida täysillä. Omat bileet parhaat bileet.
Olen piristänyt itseäni pukeutumalla niihin vaatteisiin, joita arkena en ole raaskinut pitää.
Olen laittanut viestin kaikille niille kavereille, joita en ole pitkään aikaan muistanut ja kutsunut kylään/ehdottanut yhteistä edullista tekemistä/pikatreffejä vaikka lounastauolla. Muutamaa olen jo nähnyt ja muutamaa näen ensiviikolla, kaikki ei ole vastanneet, mutta olempa ainakin laittanut ystävällisen viestin pikku kuulumisineen. Se ei voi kellekään olla kovin epämieluisaa.
Vielä kolme kokonaista viikkoa edessä vapaata. Olen yllättynyt siitä, miten hyvin rahat näyttää riittävän. Katon syksyllä sitten, että hankinko vaikka muutaman paremman vaatteen ensi kesää varten alesta vai otanko vaikka jonkun lipun konserttiin talveksi. Olen pienituloinen, mutta nyt huomaan, kuinka paljon mulla on, esim. on kannattanut kitkutella voidakseni pitää autoa ja mun käyttöön sopivasta pyörästä on kyllä paaaaaljon iloa! Ja yhdelle, kun ostaa niitä satokauden herkkuja ni ei ne nyt jätskitötteröä kalliimpia ole. Ihana kesä!
|