Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ensi kertaa "puuhissa"

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.7.25 14:07:22

> Moikka!

Oon 25-vuotias nainen, enkä oo ollut koskaan parisuhteessa enkä myöskään harrastanut seksiä. Tää ei oo ollut mikään tietoinen päätös tai vakaumus, vaan elämä on vaan mennyt niin, että ei oo tullut oikeaa hetkeä tai ihmistä vastaan. Nyt mulla on juttu vähän vanhemman miehen kanssa, ja ekaa kertaa tuntuu, että vois ehkä olla menossa siihen suuntaan.
Hän puhuu aika avoimesti siitä, miten "aktiivinen" hän on ollut makuuhuoneessa, ja se saa mut tuntemaan oloni vähän epävarmaksi. Oon ihan pihalla siitä, miten suhtautua tilanteeseen. Mietin pitäiskö kertoa hänelle, että tää olisi mulle eka kerta – vai antaako vaan mennä ja katsoa huomaako se itse? Miten muut on hoitaneet vastaavia tilanteita, jos eka kerta on ollut vähän myöhemmin? Onko ollut iso juttu sanoa se ääneen? Pelottaa reaktiot, etenkin koska en tunne miestä vielä kovin hyvin.
Kaikki ajatukset ja kokemukset kiinnostaa, etenkin jos jollain on ollut vähän kokeneempi kumppani.

Re: Ensi kertaa "puuhissa"

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.7.25 14:09:53

Miehen kirjoittama teksti.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   12.7.25 14:34:51

Herrasmies ei kyllä mainosta seksuaalusta aktiivisuuttaan.

Lähettäjä: Flfl 
Päivämäärä:   12.7.25 14:55:55

Niinpä. Aloitus kuulostaa vanhan nuoresta tytöstä haaveilevan miehen kirjoittamalta. Eikä kukaan järkevä todellakaan mainosta nussineensa jokaista joka antaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.7.25 15:15:35

Kerro että olet ekakertalainen. Ei siinä hävettävä ja tuntuu että miehet jopa haluaa ihailee ja haluaa neitsyitä. Toisaalta jos mies jatkuvasti puhuu miten aktiivinen on sängyssä ja monia naisia kaatanut niin on punainen lippu.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   12.7.25 15:35:21

Jos noi puheet häiritsee, mietit paljon ja jännittää, nii kysele mieheltä mikä hänestä on ollut kivaa siinä touhussa. Jos osaa sanoittaa nii voi antaa mennä, kertoen tai ilman. Ja ennenkaikkea saat laittaa stopin just sillo ku haluat ja vaikka heittää ulon pihalle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.