Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies tiuskii

Lähettäjä: Eri 
Päivämäärä:   12.7.25 12:00:33

Olen tapaillut noin 3kk miestä. On suurimmalti osin mukavaa, mutta minua häiritsee tiuskiminen. Aivan ihme jutuista äyskäistään. Esim. Oli viileää ja laitoin sandaalit. Mies sanoi että laita tennarit, ettet palele. Totesin ihan säyseästi, että enköhän pärjää.
Mies ärähti että siinähän palelet, turha sitten valittaa. Siis oikein ärähtää.
Olen yli 40, en mikään lapsi.
Tuo oli yksi esimerkki, näitä tulee vähänväliä.. en halunnut saunoa pitkään, hän jäi pukuhuoneeseen tunniksi mököttämään, ennen sitä ärähti, että tuo mitään saunomista ole.
Alkanut tuntumaan, että varon välillä mitä sanon tai mitä teen. En yhtään pidä riidasta, äksyilystä, mutta osaan kyllä pitää puoliani. Tällä tasolla siedän, mutta yhtään enempää en.
Pitänee sanoa kunnolla takaisin, että en siedä. Todennäköisesti tämä "suhde", loppuu siihen.

Re: Mies tiuskii

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   12.7.25 12:03:09

Varoita sitä.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   12.7.25 12:03:31

Ihan oikein ajateltu. Juu eipä tuollaista miestä kannata ottaa, ellei halua viettää loppuelämäänsä tuollaisen möksähtelijän kanssa tai sitten tapella siitä tapojen parantamisesta.

M*lkku mikä m*lkku.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   12.7.25 12:04:26

Jos KOLMEN kuukauden kohdalla on jo tuollaista niin ei todellakaan tule hyvä ! Tuohan on ihan sitä suurinta ihastumisvaihetta, missä kumpikaan ei näe toisessa mitään puutetta ja mies jo äyskii ja ihan pienistä, vieläpä suuttuu ja jää mököttämään ? Herranen aika juokse ja KOVAA jo !

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   12.7.25 12:04:38

Haluaa kontrolloida käytöstäsi ja painostaa äyskimisellä ja mökötyksellä. Olet alkanut varoa. Juokse!

Lähettäjä: Ihkej 
Päivämäärä:   12.7.25 12:05:19

Kuulostaa kontrolloivalta+ ei tasan siedä mitään minkä kokee arvosteluna itseään kohtaan tms
Turha odottaa myöskään fiksuja parisuhdekeslusteluita jos olisi jotain parantamisen varaa.

Tiudkiviä äkäisiä äijiä ei mun kotiin sinsko

Lähettäjä: Ihkej 
Päivämäärä:   12.7.25 12:05:36

Sinsko= ainakaan :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.7.25 12:08:09

Onko sillä kuukautiset?

Päivämäärä:   12.7.25 12:16:01

Mies joka ei ole tehnyt mitään opetusta tunteilleen eikä ole lapsena opetettu. Aikuinen ihminen mököttää jostain saunomisesta? Älä nyt mieslasta hanki pahenee vaan. Mieti kun tommosen kans pitäisi hankkia talo :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.7.25 12:17:49

Voi olla myös tuon persoonallisuustyyppi. Jotkut ovat töksähteleviä.

Puutu joka kerta, kun tulee mielestäsi asiaton kommentti. Älä siis anna takaisin samalla mitalla, vaan totea viileästi asia. "Miksi tiuskit minulle, tuo ei ollut ystävällisesti sanottu." "En välitä olla pitkään saunassa, onko se ongelma."

Pääasia, että kuitenkin reagoit ja osoitat, että miehen huono käytös on huomattu. Muutoin hän tiuskii enemmän ja ilkeämmin, että tulisi havaituksi.

Itselleni tulisi houkutus töksäyttää jotakin vielä ilkeämpää takaisin, mutta sellainen kommunikointi ei ole rakentavaa.

Päivämäärä:   12.7.25 12:18:16

Stressiä hänellä on.
Tuo on minusta kuitenkin ihan luonteenpiirre ja juurikin halua "määrätä".
En ole herkkänahkainen ja olen rauhallinen, en jaksa provosoitua kovin helpolla. Mutta näköjään olen nyt provosoitunut, kun tätä mietin.
Sanon etten pidä komentelusta enkä tiuskimisesta. Jos riita syntyy tästä, niin selvä homma. Kukaan ei voi muuttua täysin toisenlaiseksi.

Lähettäjä: ii 
Päivämäärä:   12.7.25 12:19:28

Älä herranjumala jatka suhdetta päivääkään pidemmälle. Pitkässä parisuhteessa tulee joskus tiuskittua puolin ja toisin, muttei silloinkaan mitään tuollaista. 3 kk kestäneessä suhteessa näytetään yleensä vielä toiselle itsestä vain niitä hyviä puolia. Sanoisin, että juokse.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   12.7.25 12:56:07

Yks mies oli tommonen ja voin sanoa että se vaan paheni. Lapikasta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.7.25 13:00:59

Olet yli 40 etkä mikään kokematon teinityttö.
Sulle annetaan varoitusmerkkejä tarjottimelta, sä näet ne ja tiedostat ne. Jos tuota jatkat, sulla ei ole lupa myöhemmin yhtään itkeä ja valittaa kun mies onkin hirviö sillä SÄ TIESIT KYLLÄ.

Päivämäärä:   12.7.25 13:03:42

"Sanon etten pidä komentelusta enkä tiuskimisesta. Jos riita syntyy tästä, niin selvä homma. Kukaan ei voi muuttua täysin toisenlaiseksi."

Entä jos riitaa ei tulekaan? Mies sanoo, että juu kyllä tämä on ongelma, ohittaa asian, lupaa parantaa tapansa tai tuhat muuta asiaa? Ja sitten huomenna möksähtää uudestaan, töksäyttelee ja tiuskii. Mitä sitten teet?

Päivämäärä:   12.7.25 13:14:57

No sanon ja jos ei tule riitaa niin katson muuttuuko/yrittääkö miettiä ennenkuin ärhentelee. Mikäli hommaan ei tule mitään muutosta, lopetan suhteen.
En ole mikään itkijä, kyllä ymmärrän riskit. Toisaalta mitään suhdetta ei voi rakentaa, jos heittää pyyhkeen kehään yrittämättä.
Tässä on hyvääkin paljon ja mies on kiinnostava.
Eiköhän ne tunteetkin hiivu mikäli olo on epämukava hänen seurassaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.7.25 13:18:17

Sanot asiasta kerran tiukasti, mies joko parantaa tapansa tai sitten ei.

Oma mieheni on saanut aiemmin koko elämänsä ajan tuittuilla niin vanhemmilleen kuin puolisoilleenkin, mutta itse olen erittäin herkkänahkainen prinsessatyyppi enkä kestä moista yhtään. Kun ekan kerran minulle tiuskaisi, kerroin hänelle, että seuraavasta kerrasta meidän juttu on ohi, ihan sama mistä syystä tiuskaisee. Ei ole seuraavaa kertaa tullut, vaikka vanhemmilleen kiukuttelee entiseen malliin. :D

Lähettäjä: cvbn 
Päivämäärä:   12.7.25 13:26:02

Et ole tosissasi?! Nelikymppinen seurustellut 3 kuukautta ja jo nyt mies käyttäytyy niin kuin teillä olisi yhteinen asuntolaina ja 3 yhteistä lasta.

Miksi ihmeessä seurustelet mokoman tiuskijan kanssa vieläkin?

Päivämäärä:   12.7.25 13:29:30

"Mikäli hommaan ei tule mitään muutosta, lopetan suhteen."

Hyvä. Ihan liian usein näkee tätä "mutta kun se lupasi" ja "mutta kun se on kiva aina viikon kun huudan sille kerran naama punaisena" ja "miten saan miehen pitämään lupauksensa".Jäädään roikkumaan puheisiin ja lupauksiin ja eletään sitä arkea, mitä ei missään nimessä haluttu.

Päivämäärä:   12.7.25 13:45:37

Miksi olet sen kanssa..?

Lähettäjä: wtf 
Päivämäärä:   12.7.25 13:52:12

En tiedä onko aloittaja jotenkin epätoivoisessa tilanteessa henkisesti, taloudellisesti tai ihan hirveän nuori tai yksinkertainen, mutta tuollaiselle survaistaan se stnan sandaali sinne minne aurinko ei paista ja ilman luikkaria ja nakataan niskaperseotteella pihalle.
Kuka haluaa elää miehen kanssa, joka "tiuskii"..? Mulkerohan se on.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   12.7.25 14:09:17

Jos miehessä ei ole MITÄÄN muuta vikaa kuin töksähtelevä puhetyyli, voihan tuon korjata.

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   12.7.25 14:10:55

Ex on juuri tuollainen. Ja toinen pitkän päälle äärettömän ärsyttävä tapa oli, kun esin juusto putosi lattialle, alkoi mieletön kiroilu ja huuto.
Aikanaan lasten ja koirien kanssa oli jopa ongelma, jouduin toistuvasti huomauttamaan, että tuon tason huuto ja kiroilu on pelottavaa lapsesta tai koirasta.
Hiukan oppi hillitsemään, muttei kokonaan. Avioeron syyt olivat eri asioita, mutta en kyllä näitä kiroilu klmenteluja jäänyt kaipaamaankaan…

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.7.25 14:45:12

Tapailin kans joskus tommosta. Tuli ekaa kertaa luokseni ja tarjosin linssikeittoa niin möksähti, kun hänellä on kauhea nälkä eikä tuo mitään nälkää vie. Suuttui monista simppeleistä asioista ja mökötti. Vapautin luontoon

Päivämäärä:   12.7.25 14:53:44

Tuo ei tule muuttumaan vaan pahenee vain. Miten hän kohtelee vanhempiaan tai vaikka asiakaspalvelijoita?

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   12.7.25 14:58:47

3 kk kohdalla huolestuttavaa. Tuon ikäisenä suhteita luulisi olevan jo takana ja olisi ottanut opikseen.

Pitkä pinna sulla, mutta ei siinäkään mitään vikaa ole, että yrittää vielä teroittaa miehelle, että tuollainen ei käy. Siis kunnolla ärähtää, että nyt rupee kuule jurppimaan tosissaan tuo sinun ämpyily joka asiassa. Itse olen kyllä sellainen, että vaikka toinen lopettaisi, miettisin mielessäni koko ajan, että kohta se sanoo jotain, tai ainakin ajattelee negatiivisesti ja tekee mieli sanoa, mutta on hiljaa. Yhtä paha melkeinpä. 3 kk kohdalla pitäisi olla ihan eri meininki kuin mitä teillä nyt on, kuten tuossa aiemmassa viestissä todettin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.