Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko sinulla facebook?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.7.25 17:05:30

Ja jos on, oletko siivonnut kaverilistaa?

Tiedän, että facebookin alkuperäinen tarkoitus on verkostoituminen. Eli eihän siellä pelkkiä kavereita kuulu ollakaan vaan myös ne kummin kaimat jne.

Facebookiahan harva enää jaksaa edes päivittää, en itsekään.

Mietin että mitä siellä on niitä kummin kaimoja niin paljon, on joku 15v takainen työkaveri joka ei edes silloin ollut kaveri, sitten 30v takaisia koulukavereita, on entinen vuokraemäntä jne. Tekisi mieli heittää kaikki listoilta pois, tuskin kukaan välittäisi edes mutta tiedän että ihmiset ottaa sen usein henkilökohtaisena loukkauksena. En tiedä miksi nuo puolituntemattomat siellä edes haittaavat kun en mitään edes postaile :D

Re: Onko sinulla facebook?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   11.7.25 17:09:43

Kaverilistalla on n. 20 ihmistä. Osa lähisukulaisia ja osa ystäviä, molempia on siroteltu ympäri maailman. Facebookin kautta me edelleen pidetään yhteyttä, ei se ole miksikään muuttunut.

Mitään puolituntemattomia kumminkaimoja en ole koskaan kavereiksi hyväksynytkään, joten en ole kokenut tarvetta siivota kaverilistaa.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   11.7.25 17:12:53

On, en ole tehnyt mitään siivouksia, harvemmin käytänkään koko tiliä. Yhtä harrastusjuttua seuraan aktiivisemmin, kun eivät ole siirtäneet tiedotustaan juurikaan muualle, missä kävisin yhtään useammin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.7.25 17:28:45

Oikeastaan sen alkuperäinen idea oli arvioida tyttöjen ulkonäköä hot or not -tyylisesti.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   11.7.25 17:30:35

En ole siivonnut enkä edes huomaisi, jos joku poistaisi minut kavereista. Eihän tuo enää edes näytä syötteessä mitään kavereiden päivityksiä (tai sitten kukaan ei päivitä).

Päivämäärä:   11.7.25 17:35:06

On fb, en ole siivonnut kaverilistaa.

Päivämäärä:   11.7.25 17:42:53

On. Kuusi vuotta sitten karsin kunnolla kaverilistaa. Lähti kolmasosa.

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   11.7.25 17:52:23

On Facebook käytössä.
Kuulun useisiin ryhmiin, joista löytää kätevästi kaikkea apua jne.
Hyväksyn kavereiksi kaikki, jotka haluavat ja vaikuttavat tolkullisilta tyypeiltä.
Harrastus, politiikka, Martat, työkaverita, sukulaisia (ehdottomasti kaikki pomot, oma äiti jne.), serkut, kumminkaimat jne.

Mistään en saa tehokkaammin vinkkejä ongelmiin ja maailmalla apua pulmatilanteissa (liittyi ne sitten mopon sytytystulpan ongelmiin, varpusenpoikasen auttamiseen, ötökkälajin tunnistamiseen, kasvin elvyttämiseen, sukan kantapään kutomiseen, mehiläisen punkkeihin, kissan kiimaan, koiran ihottumaan, meikkivoiteen valintaan jne.).

Loistava verkko vanhemman kaliiberin tietämykseen. Nuorisompi onkin sitten TikTokissa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.7.25 17:59:33

On, kavereita on noin 70. Sukulaisia minulla on kavereina ollut koko aikana vain kaksi. Suurin osa on entisiä koulu- tai työkavereita. Myös hevosharrastuksen parista sinne on jäänyt ihmisiä.

En ole poistanut kavereita. Joskus tulee jotain julkaistuakin, tykkäyksiä saan yleensä 10-20.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.7.25 18:16:24

On. Käytän facebookkia myös harrastusten kautta verkostoitumiseen, eli kaverilistalta löytyy tuikituntemattomiakin ihmisiä maapallon toiselta puolelta. Postaan mitään ihan todella harvoin, nekin postaukset yleensä liittyy harrastukseen jollakin tavalla.

En ole varsinaisesti siivonnut kaverilistaa koskaan, mutta muutamia inhottavia ihmisiä olen poistanut kavereista. Jotain poistettavia löytyy listalta edelleen, en ole vielä jaksanut ottaa asiakseni poistaa niitä.

Lähettäjä: fgh 
Päivämäärä:   11.7.25 18:21:48

Käytän facebookia pääasiassa ryhmien seuraamiseen. En postaile itse mitään eikä erityisemmin kiinnosta ketä kaverilistalla on. Syöte näyttääkin yleensä ryhmiä, mainoksia ja suosituksia eikä muiden päivityksiä.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   11.7.25 19:50:11

Olen facebookissa. En ole juurikaan siivonnut kaverilistaa. Reilu 200 kaveria joista iso osa koirarodun harrastajia ympäri maailman.

Ryhmät on se oleellisin asia miksi olen facebookissa.

Lähettäjä: Na 
Päivämäärä:   11.7.25 21:43:16

Minä olen siivonnut kaikki ylimääräiset joita en halua siellä katsella tai en edes tunnw..

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   11.7.25 22:51:59

Olen, ja olen siivonnut.

Silloin aikanaan lisättiin kavereiksi kaikki mahdolliset hyvän ja huonon päivän tutut. Näitä joskus siivoilin pois. Siitäkin on jo aikaa.

Lähettäjä: Luuta 
Päivämäärä:   11.7.25 23:15:17

Fb on ainoa sometili ja siivoilin silloin, kun aktiivisesti päivitin. Nykyään käyn siellä seuraamassa harrastehommia aktiivisesti, enkä omia kavereita. Joskus jotain päivityksiä näkee.
Instaan siirtyi monet, mutta ei mennyt perässä, ei kiinnostanut.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   11.7.25 23:23:42

Piti tarkistaa.
343 kaveria.
Kaikki tunnen.

Lähettäjä: Ihkej 
Päivämäärä:   12.7.25 09:33:02

On, välillä siivoilen. Omat tutut päivittelee melko ahkerasti.

Päivämäärä:   12.7.25 10:02:26

On, lähinnä harrastusryhmien takia. Joskus päivitän jotain, mutta en mitään henkilökohtaisempaa. Hyvää joulua ja sen sellaista.

Jotain 200 kaveria, kaikki tunnen. En ole karsinut esim. entisiä työkavereita, sitähän en tiedä, kuinka moni on esim. estänyt multa päivitysten näkymisen, vaikka onkin pitänyt kavereissa. Niinhän voi tehdä.

Ihan sama, suurin osa ei päivitä. Mulla on ehkä parikymmentä aktiivisesti facea päivittävää kaveria. Pari päivittää useita kertoja päivässä.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   12.7.25 13:05:19

Olen fb'ssä. Kavereita vajaa 300. Ei ole kummin kaimoja listoilla. Välillä olen siivoillut turhia pois, mutta en enää useampaan vuoteen ole tainnut ketään poistaa listoilta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.