Lähettäjä: osoitetta?
Päivämäärä: 11.7.25 13:48:43
Otsikossa kysymys. Kun uudet opiskelijat saavat tiedon opiskelupaikasta, eikö heille kerrota sen toimipisteen osoitetta, jossa opiskelu (pääsääntöisesti) tapahtuu?
Minulla vapautuu yksiö 1.8. ja siitä on ilmoitus facen paikallisessa vuokra-asuntoryhmässä. Ilmoituksessa on mainittuna sekä asunnon osoite, että ”ammattikorkeakoulun Opintien toimipisteeseen matkaa n. 500 m”. Ammattikorkeakoululla on täällä ainakin 5 eri toimipistettä ympäri kaupunkia. Joku toimipiste on ollut remontissa ja sen opiskelijat ovat olleet väistötiloissa, en tiedä onko remontti jo valmis.
Todella paljon tulee kyselyjä ”tulen opiskelemaan sähkötekniikkaa, onko tämä asunto lähellä koulua” tai ”aloitan tradenomiopinnot, onko koululle kävelymatka tältä asunnolta?”. Kun olen esittänyt vastakysymyksen, että missä kysyjän koulu on, niin eivät tiedä.
Miksi minun pitäisi tietää opintolinjan perusteella, missä vuokralaisehdokkaan koulun on, jos vuokralaisehdokas ei sitä itsekään tiedä.
Samassa faceryhmässä on paljon halutaan vuokrata ilmoituksia tekstillä ”tuleva elintarvikeinsinööri haluaisi vuokrata yksiön tai pienen kaksion läheltä ammattikorkeakoulua”. Ei mitään mainintaa, minkä ammattikorkeakoulun toimipisteen läheltä.
|