Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äiti ei hyväksy bestistäni

Lähettäjä: senjoriitta 
Päivämäärä:   11.7.25 12:38:06

Joo ei olla ihan nuoria enää kumpikaan äidin kanssa. Äitini soittelee minulle tavallisesti noin kolme kertaa viikossa. Vuosi sitten kerroin hänelle, kuinka läheisimmän ystäväni poika on käyttänyt kannabista. Äiti sai siitä kauheat kilarit. Käski minun jättää ystäväni, koska "huumepiirit ovat vaarallisia". En reagoinut siihen mitenkään. Muutaman päivän kuluttua äitini painosti minua kysymällä, joko katkaisit välit ystävääsi.

Valehtelin äidille, että kyllä, estin hänet joka paikassa. No nyt sitten siskoni paljasti vahingossa äidilleni, että olen tuon ystäväni kanssa menossa sukumökille. Niin äiti nyt mököttää, ei ole soittanut reiluun viikkoon.

Mulle on ihan sama, vaikkei enää soittelisikaan, mutta surettaa noin ahdasmielinen äiti. Olen kuitenkin aikuinen täyspäinen ihminen. Itse en voisi kuvitellakaan puuttuvani aikuisten lasteni ystävyyssuhteisiin. Sitäpaitsi se poika ei käytä enää tiettävästi kannabista. Ja vaikka käyttäisikin, mitä siitä!

Re: Äiti ei hyväksy bestistäni

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   11.7.25 12:45:09

Nyt on kyllä pakko kysyä, että miksi juorusit ystäväsi perheen asioita äidillesi?

Lähettäjä: Diidaa 
Päivämäärä:   11.7.25 12:45:15

Anna mököttää, tointuu kyllä ja siskon kautta voit laittaa terveisiä äidille. Sinun elämäsi ja ystävät. Ja jos ystävän jonka lapsi on käyttänyt päihteitä, loppuu kyllä ystävät. Ei kai kukaan usko tai oleta, että jos jonkun lapsi vaikka käyttää kannabista, käyttäjän oma äiti jotenkin lähtisi muualle asumaan ja elämään, jotta ei olisi väleissä tuon kannabista poltelleen lapsensa kanssa. Huikeaa hommaa jos näin.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   11.7.25 13:05:02

"Valehtelin äidille, että kyllä, estin hänet joka paikassa."

Haha no itsepähän lähdit tuohon mukaan. Äitiä varmasti kiukuttaa myös tuo valehtelu.
Hyvä hetki katkaista napanuora lopullisesti.

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   11.7.25 13:06:08

Asiahan ei oikeastaan kuulu äidillesi, anna mököttää.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   11.7.25 13:08:04

No nyt se äitisi tietysti kauhitelee, että olet itsekin korvia myöten huumeveloissa, koska olet koukussa ystäväsi seuraan ja valehtelet äidillesi, ja hän vain odottaa uutisia milloin joudut linnaan tai hautaan.

Kannattaisi ehkä pyrkiä keskustelemaan äidin kanssa ihan kasvotusten, että tässä ei ole mitään hätää, sinä, ystäväsi tai hänen lapsensa ette kukaan ole missään huumepiireissä ettekä vaarassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.