Lähettäjä: l
Päivämäärä: 11.7.25 11:31:59
Canvas saattaisi tosiaan olla passeli. Mitä isompi neliöpaino, sitä paksumpaa ja sitä myötä tönkömpää kangas on.
Verkkokaupoista ainakin Kimmi myy canvasta. Ja tokihan kauppoja voi lähestyä somen kautta tai mailitse. Kun kerrot mihin tarkoitukseen olet kangasta hakemassa, niin he osaavat paremmin auttaa.
Eurokankaasta mä en kysyisi. Niiden verkkokauppa on kökkö ja valikoima vähän hassu. Osa kankaista on oikeasti susirumia ja kun kävin ihan pari viikkoa sitten kyselemässä ihan tavallista mustaa college-kangasta, mulle myytiin eioota. Harjattua mustaa olisi ollut, mutta ei tavallista lenkkitaustaista mustaa collegea, joka on niin perus kangas kuin vain olla ja voi. Tilasin sitten muualta netistä.
Sen lisäksi että musta tuntui, ettei me puhuttu myyjän kanssa ollenkaan samaa kieltä. Mulla oli musta huppari päällä ja sanoin hakevani tällaista samanlaista mustaa collegea. Myyjä tuijotti mua kuin lehmä uutta torttua, ihan kuin se ei olisi yhtään ymmärtänyt mistä puhun ja mitä tarkoitan.
Eli, haen jatkossakin Eurokankaasta vain palalaarista testikankaita ompeluksiin ja ompelulankaa.
|