Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toridiili

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.7.25 16:44:07

Oletteko myynneet toridiilin kautta tavaraa ja miten se toimii?

Re: Toridiili

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   10.7.25 17:02:12

Olen. Siinä kestää vaan ikuisuus saada ne rahat tilille. Ensin postitat paketin ja sitten odottelee, että ostaja käy hakemassa paketin ja vielä hyväksyy kaupat. Ja Torille pitää antaa lupa "haistella" sun pankkitiliä. Siirryin myymään Vintedissä vaatteet, koska Torissa se haku on myös muuttunut ettei tavaroille enää tule katselukertoja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.25 17:12:31

Toridiilistä menee myös tieto myynneistä verottajalle.

Päivämäärä:   10.7.25 17:13:27

No onpa muuttunut tuo diili ei kuullosta huokutelevalta.

Päivämäärä:   10.7.25 17:14:59

Eli jos on työttömänä ei sit kannata tuo diili homma.

Lähettäjä: Kummitus 
Päivämäärä:   10.7.25 17:17:43

Olen sekä myynyt että ostanut ja olen itse ollut tyytyväinen eikä ole ollut mitään ongelmia.

Lähettäjä: Malla 
Päivämäärä:   10.7.25 17:26:51

Enpä ole käyttänyt. Alkujaankin pidin kummallisena tuota lupaa päästä tilitietoihini käsiksi ja sitten vielä ostaja huijasi siskoa väittämällä ostamansa tuotteen olleen rikki, eikä sisko saanut rahoja myymästään uuden veroisesta tuotteesta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.25 17:47:34

Torin provikka on jonkinlainen, itsellä tässä tili jota en käytä muuhun. Torin postituskulu on kohtuullinen, toki paketti on vietävä postin tiskille. Ja kauan kestää. Mulla isommat ja kalliimmat on haettu kotoa.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   11.7.25 03:59:31

Meni tasan 3 vrk saada rahat. Postitus heti, ja ostaja haki heti. Hyvä systeemi ollut mulla ainakin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.7.25 08:47:59

^No sä olet sit saanut tehtyä todella nopeat kaupat. Täällä hötölässä on kerrottu, että ensinnäkään paketteja ei keritä hakemaan kuin joskus ja jouluna, ja sen paketin avaamisessa menee vielä kauemmin, että turha odotella mitään kuittailuja samantien.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   11.7.25 08:54:16

En käytä. Myyn ja ostan usein. Tori kerää oman provikan ja markkinoi sitä siksi. Rahatkin tulee kun tulee. Ja tosiaan mahdollista vielä Mallan kirjoittama huijaus joten täysi turhake.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.