Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Anoppi ei hyväksy eroa

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   9.7.25 12:47:52

Päätimme mieheni kanssa erota reilu 10 vuoden parisuhteen jälkeen. Ei liity draamaa, ollaan enempi kämppiksiä ja itse haluan perheen ja mies ei, joten sinällään simppeli syy vaikka pahalta toki tuntuukin.

Anoppi (kohta 70v) on ottanut eron vastaan äärettömän raskaasti, kerrottuamme alkoi totaalisesti huutoitkemään järkytyksestä. Järkytystä varmasti onkin, koska ei olla ulospäin näytetty mikä tilanne on oikeasti ollut. Soittelee ja laittelee viestiä jatkuvasti, ehdottelee terapiaa ja että kyllä poikansa mieli vielä muuttuu. Olen yrittänyt selittää, että en häviä tästä kaupungista kuitenkaan, suhde vain muuttuu ja ollaan exän kanssa ihan väleissäkin.
Toki hän varmasti lapsenlapsia meiltä toivoisi, mutta niiden tekoon kun ketään ei voi pakottaa.
On kuulemma käynyt nyt poikansa luona päivittäin itkemässä ja pyytämässä, voitaisko vielä yrittää. Toki exälle jää nyt iso omakotitalo hoidettaviksi, en tiedä aikooko laittaa myyntiin vai mitä tekee.

Ei kai tähän muu auta kuin aika?

Re: Anoppi ei hyväksy eroa

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.7.25 12:50:40

No ei tuota voi sanoa että ei hyväksy. Anopille tietty iso järkytys kun luulee että kaikki ollut hyvin ja yhtäkkiä erotaankin. Hän tarvitsee vaan aikaa tottua ajatukseen.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   9.7.25 12:52:55

Anoppia harmittaa kun on sitä mieltä että oma poika tekee elämänsä mokan ja olisi halunnut sinut pitää perheessä.

Eipä sille mitään voi. Äidin ja pojan välinen asia.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   9.7.25 12:55:48

Niin, anopiltahan ei asiaa kysytä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 13:02:44

Mun tytär erosi pitkäaikaisesta suhteesta tosi mukavasta miehestä.
Tultiin hyvin toimeen, reissattiin porukalla yms.
Olihan se järkytys mutta oma valintansa.
Nykyinen mies taas on sellainen että ei keksitä oikein puhumista ja mahdoton ajatus viettää jossain reissussa aikaa.
Mutta toisten parisuhteet on omia asioita, niihin ei puututa.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   9.7.25 13:17:53

Anna riehua

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   9.7.25 13:23:10

Olen eronnut vuosi sitten eikä mun äiti hyväksy asiaa edelleenkään. Hän ei ole kertonut siitä kenellekään, vaikka nyt lopulta on hyväksynyt sen, että emme palaa yhteen.
Kehotti itse kerran mua menemään eteenpäin, siinä yhteydessä kerroin tavanneeni erään ihmisen, jonka kanssa olen viettänyt aikaa ja se tuntuu mukavalta. Ei mitään vakavaa ole mutta tapaillaan.
Hän ei kommentoinut mitään. Ei sanaakaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.7.25 14:01:44

Itse erosin pitkästä suhteesta jossa mies oli myös osa omaa perhettäni. Seukattiin teinistä asti joten oli kuin oma poika esim mun äidille. Järkytys oli kova äidille vaikka äiti tiesi miten pahoin voin suhteessa ja näki sen omin silmin. Äiti oli ns miehen puolella.
Asiaa pahensi se että jonkun aikaa oltuani sinkkuna lankesin narsistiin joka kohteli todella huonosti. Se vahvisti äidin kösitystä ettö tein elämöni virheen kun erosin tästä ekasta miehestä. Itse en edes narsistin jälkeen haikaillut sitä ekaa eksää, koska se suhde oli niin loppuun kulutettu jo pitkääm ennen eroa.

Nykyään onneksi hyvä ja mukava mies,suhde vaan nii. Tuore että äiti ei ole vielä sisäistänyt asiaa. Uusi mies on yhtä introvertti kun minä joten voi olla vaikeuksia saada äitiä lämpenemäön, se eka eksä kun oli supliikkimies ja sosiaalinen sellainen naisten hurmaaja. Itse en siitä ominaisuudesta pitänyt (hurmaaminen koski myös muita naisia) ja tätä äiti ei koskaan suostunut näkemään eikä ymmärtämään että tällöiselle introvertille ei sovi mies joka nöyryyttää minua mennen tullen flirttailemalla jokakselle kaupan myyjälle ja tarjoilijalle niin räikeästi että tekee mieli vajota maan rakoon kun seison vieressä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 14:07:53

No ette todellakaan kuuntele anoppia. Totta kai harmittaa ja pitääkin. Mutta ei hänelle pitäisi tulla edes mieleenkään yrittää ns. manipuloida teitä yhteen enää. Se on sun ja miehen suhde ja sun ja miehen elämä. Itseä ärsyttää vanhemman sukupolvessa tuo, että ovat kuin elämän päähenkilöitä ja heidän pillin mukaan pitäisi mennä, koska heidän tunteitaan sattuu sinun elämäsi päätökset. Varmaan aika paras lääke ja sitten taas iloinen kun jos mies löytää uuden kumppanin.

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   9.7.25 14:11:30

Oma entinen anoppini uhkasi tappaa itsensä kun kuulu erouutisen. Kyllä se siitä sittemmin on sutjaantunut.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.7.25 14:18:28

Voi, kunpa munkin anoppi olis vähintäänkin uhannut tappaa ittensä... Olis voinu lahjoittaa nää elinvuotensa jollekin syöpäkapselle vaikka.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   9.7.25 15:03:16

"Anoppia harmittaa kun on sitä mieltä että oma poika tekee elämänsä mokan ja olisi halunnut sinut pitää perheessä.

Eipä sille mitään voi. Äidin ja pojan välinen asia."

No näin. Järkytys vain ja annat omasta puolestasi toipua, mies sitten tekee äitinsä kanssa mitä tekee ja keskustelee mitä keskustelee :)

Lähettäjä: Vexi 
Päivämäärä:   9.7.25 16:52:36

Aika ahdasta on parisuhteessa, jos anoppikin on mukana ihan noin niinkuin päättämässä yhteiselosta. Aikuisten oikeasti, vain puhe auttaa tuohon hänelle. Että ei ole parisuhteessa teidän kanssanne ja että parisuhteenne nyt on päättynyt. Sopeutuminen vie hetken, mutta aikuisten oletetaan sopeutuvan toisten aikuisten parisuhde valintoihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.