Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   9.7.25 09:05:41

Tuli toisesta ketjusta mieleen mitkä ovat oudoimmat asiakaspalautteet joita olette saaneet?

Omani: "rekrytoinnissa pitäisi huomioida hakijan ymmärrys alasta. Ei voi laittaa pikkutyttöjä tekemään aikuisten miesten töitä". Työskentelen miesvaltaisella alalla asiantuntijana kuudetta vuotta ja tämän kyseisen asiakkaan kohdalla kaikki oli mennyt niin nappiin kuin vain voi :D

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.7.25 09:42:24

Voi, näitä on varmasti pilvin pimein, mutta jätän ne omaan arvoonsa, eikä ne jää kuormittamaan muistikapasiteettia.

Yksi tuli mieleen, mutta en sitäkään kunnolla enää muista. Mutta pääpiirteittäin niin, että meidän asiakastuolit on aivan paskat ja hajoavat heti. Tuolit on kuitenkin uusittu juuri, ovat täysin ehjät ja muistan miettineeni asiakkaan avautumista kuunnellessani, että on niissä monet kymmeniä kiloja painavemmatkin ongelmitta istuneet.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.7.25 09:47:19

Ainiin, liikkeemme myös aukeaa liian myöhään, mutta samalla menee liian aikaisin kiinni. Aukioloaika on kuitenkin 8h ja palautteen antajana tuttu eläkkeellä oleva asiakas, jolla ei kertomansa mukaan ole säännöllisiä aukioloaikamme ajalle sijoittuvia menoja. Häntä tuntuu olevan vähän vaikea muutenkin miellyttää.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 10:07:35

Kerran kiikutin lautasen keittiöön muutamaksi minuutiksi seisomaan ja vein saman takaisin, kun se oli palautunut keittiöön palautteella "muusi on liian kuumaa". Kelpasi toimenpiteen jälkeen.

Toinen kerta, toinen ravintola. Lounas, jossa salaatit on buffassa ja pääruoka tulee annoksina. Ruuhkaisin aika. Asiakas sanoi pääruokaa viedessäni, että se tuli liian nopeasti. Naurahdin, koska luulin tietenkin hänen vitsailleen, mistä sitten aasi toden teolla sydämistyi: minulla pitäisi olla pelisilmää tuoda lounasannos pöytään vasta kun hän on lopettanut alkusalaatin syömisen. Tästä toiminnasta tulee sellainen olo, että hänestä halutaan eroon mahdollisimman nopeasti. Herra oli aivan oikeassa, mutta yleensä lounaalla vallitsee tästä asiasta konsensus asiakkaan ja palveluntarjoajan välillä. :D

Taisin suosittaa ko. aasille lounaspaikaksi läheistä 40 euron maistelumenulounasta.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 11:30:16

Kohtasin naksauttaa niskani ja juoda vettä asiakkaan edessä. Hyi

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: ciel 
Päivämäärä:   9.7.25 12:19:50

Kioskilla opiskeluaikana työskennellessäni muistan asiakaspalautteen, jossa valitettiin toisen asiakkaan hajusta. No, olihan se aivan kammottavaa, ei sillä (alkoholisoitunut vanha nainen, joka tuli toisinaan paskat housussa paikalle), mutta aika vähän me myyjät pystyttiin asialle tekemään. Huoli-ilmoitus lähti joka kerta, kun muori tuli köntsä lahkeessa asioimaan. En tiedä johtivatko ne oikein mihinkään.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   9.7.25 15:21:54

Uimahallilla aikanaan saimme vihaista palatetta kelvottomasta asiakaspalvelusta, kun helsinkiläinen pariskunta tuli keskellä pahinta ruuhka-aikaa vaatimaan, että treenaavat kilpauimarit on komennettava pois radalta jotta he saisivat tilaa uida. Ymmärrettävästi kerroimme heille, ettei ole mahdollista, ja tästä he sitten suivaantuivat. Olivat soittaneet pomollekin ja haukkuneet meidät aivan lyttyyn.

Taisi olla sama päivä samassa ruuhkassa, kun toinen asiakas veti herneet nenuun siitä, että hyppykerroksia ei tuon ruuhkan takia voitu avata. Kuulemma huonoa asiakaspalvelua sekin.

Sivusta sitten näin kerran, kun tallilla erään hevosen omistaja oli ottanut jonkun naisen irtotunnille. Joku vieraileva tähti, ei vakituisia kävijöitä. No tämä tähtioppilas onnistui jollain ilveellä tipahtamaan maahan paikallaan kiltisti seisovan hevosen selästä.

Ja sehän oli sitten hevosen vika! Hirveä huuto ja meteli siitä miten huonosti hevonen oli koulutettu, ja että hän ei enää ikinä nouse tuon kamalan konin selkään! Purkaa pitäisi koko talli ja hevoset pistää makkaroiksi kun noin vaarallisia ovat.

Sitten hän vain käännähti kannoillaan ja melkein juoksi pois kentältä ja lähti, jättäen hevosen seisomaan kentälle omin nokkineen.
Hevosen omistaja tuijotti suu auki, ja niin tuijotimme me muutkin.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: ..- 
Päivämäärä:   9.7.25 18:32:00

Olin kaupan kassalla hommissa, kun ovesta tuli sisään kiukkuinen nainen. Kysyi miksi ostoskärryt on kettingeillä kiinni toisissaan, kun se on ihan vaan asiakkaiden kiusaamista. Ennen kuin mitään ehdin vastata, hän paineli jo tiehensä. Kassaltahan olisi saanut ilmaisen poletin, jos sen puute oli ongelma

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   9.7.25 19:12:42

Olin puutarhamyymälässä töissä, ja meillä oli kuvasto, jossa oli hienot mainoskuvat lajikkeista. Siis tiedättehän, sellaiset myyvät kuvat, eli hyvässä kasvussa, täydessä kukassa jne.

No, eräs asiakas oli sydänjuuriaan myöten närkästynyt, kun taimipöydällä kasvit eivät olleet sen näköisiä kuin kuvassa. Huhtikuun alussa. Eikä meinannut millään mennä kaaliin, että Suomen oloissa kasvit on talvet lepotilassa ja alkaa hiljalleen vasta heräillä siinä huhti-toukokuussa. Meillä oli kuulemma harhaanjohtavaa mainontaa, ja hän tekisi meistä kantelun...johonkin, en enää muista mihin. Todella hämmentävä hetki ensimmäisessä kesätyöpaikassaan olevalle työntekijälle... :')

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   9.7.25 20:08:36

Korona-aikana yksi toimisto, jossa oli vain muutama ihminen töissä. Esimies soitti, että sieltä tuli palautetta ettei ole siivottu kun keittiön roskiskin on tyhjentämättä vaikka varmasti olin sen tyhjentänyt.
Työntekijä oli tullut töihin, laittanut eväät jääkaappiin ja tyhjentänyt jääkaapista kaikki vanhat ruoat roskiin ja mennyt töihin.
Toinen oli tullut vähän myöhemmin, katsonut keittiön roskista ja soittanut saman tien esimiehelle, että siivooja ei ole käynyt..

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.7.25 20:21:49

Meillä ei ollut tarjota parkkihallia kuumana kesäpäivänä, kun asiakas halusi jättää toisen koiransa autoonsa, kun oli toisen koiransa kanssa meillä eläinklinikalla. Halveksivaan sävyyn kysyi enkö ymmärrä, että koira voi kuolla kuumassa autossa.
Lähin ostoskeskus olisi ollut n. 1km päässä, jossa parkkihalli, mutta se oli hänelle liian kaukana.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 20:38:16

ite laitoin just 'lytämän asiakaspsalautten.
tää pash valvontakamera ei tunnista peuralaumaa pihassa. ei edes idioottiia vasaa joka rynni saunan ovesta sisään.
ei mustarastasta joka rikkoi kiinnikkeen kun piti kameraa istuma alustana.
ei sovi tarkoitukseeni saada liike tunnistin. liian valikoiva paska.
toimivaa oli kun otin ja nakkasin tuolla romulla sitä lähintä peuraa. lähtihän se joo.
yhtään hälytystä ei tullut muuta ko että puskat heiluu.
ei sovi tarkoitukseeni saada liike tunnistin. liian valikoiva paska.
kunnioittavasti, terveisin, tuuppaa hanuuriin se nedis.

ja joo, oli anennettu ja säädetty oikein. näki lepakot linnut minut mutta ei naapurin autoa, postin toimitusta, ei koiria ei @!#$ mitään mitä olisi pitänyt nähdä.

240e kuvittelisi saavansa muutakin kuin heittovälineen. biltemassa halvin leka 20e
että olisihan se peuranpaska silläkin lähtenyt

vakuutus ei korvaa koska kamerassa ei näy mitään, no yllätys. sinne meni pari sataa egeä taas. mutta minähän se tyhmä olen.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   9.7.25 20:49:15

Siis millainen kiinnike siinä kamerassa oikein on jos rastas saa sen rikki istumalla sen päällä?!

Mulla nedis riisakamera. Siinä risoo eniten se, että sillä ei saa kuvattua kuin 10s pätkiä vaikka sillä pitäisi pystyä kuvaamaan oliko minuutin vai jopa puolentoista pätkää. Ei kuvaa kuin 10s vaikka mitä asetuksia laittaisi. Muuten on kuvannut sen mikä liikku, varjoja myöten eli on vähän liiankin herkkä liiketunnistin, mutta silloin kun kuvassa näkyy muutakin kuin liikkuvia varjoja tai tuulessa heiluvia tuohonkorsia olisi kiva jos sen jonkin näkisi edes vähän pidempään kuin joitain sekunteja.

Lupaa paljon enemmän kuin antaa. Ei hintansa väärti, mutta kestää ainakin oravan painon, se tuli kokeiltua viikko sitten.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 20:56:31

Asiakas suivaantui kun ei löytänyt hyllystä tyyliin 4 min pikapuuroa, oli ainoastaan kolmen ja viiden minuutin versiot.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.7.25 21:12:35

Sote-alalla tuli palautetta siitä kun hoitajat eivät kerro omista asioistaan mitään.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Purri 
Päivämäärä:   9.7.25 21:28:04

Olin töissä elintarviketehtaalla ja meille tuli uusi rasiapakkauskone. Vanhassa koneessa oli sellaiset suuttimet, joista jäi pieni pyöreä kökkö tuotteen päälle rasiaan. Uudessa koneessa oli eri malliset suuttimet, jotka jättivät pitkänomaisen harjanteen tuotteen päälle. Joku asiakas kyseli, että onko pakkaaja vetänyt sormella tuotetta rasiasta, kun tuote näyttää erilaiselta kuin ennen.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Dora 
Päivämäärä:   10.7.25 06:30:38

Pikaruokaravintolassa palautelaatikkoon oli ilmestynyt lappu "Hipin näköinen miestyöntekijä teki rivon eleen". Kyseinen keittiön puolella työskennellyt hipinnäköinen miestyöntekijä oli työskennellyt aivan normaalisti, eikä osannut edes arvella mikä tuo rivo ele olisi ollut.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: = 
Päivämäärä:   10.7.25 08:35:25

Näitä on hauska lukea :D

"Kohtasin naksauttaa niskani ja juoda vettä asiakkaan edessä. Hyi"

Vaikka en itse palautetteen arvoiseksi virheeksi koe, niin niskojen naksauttelu ei kyllä ole oikein kohteliasta käytöstä. Verrattavissa ehkä haukotteluun asiakkaan edessä.

Oikeastaan sama juttu juomisen kanssa. Vesihörpyn ottaminen voi antaa kyllästyneen sijaistoimintovaikutelman, jos sen tekee asiakkaan edessä väärässä hetkessä ja vielä yhdistää tuohon niskan naksauttamiseen.

Asiakaspalvelua on tietenkin monenlaista ja jos "asiakkaan edessä" tarkoittaakin asiakkaan näköpiirissä, niin tilanne on taas toinen..

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.7.25 10:12:36

Olin aikoinaan kassatyöntekijänä isossa kaupassa, jossa oli erillinen asiakaspalvelupiste noudettaville tai palautettavilla tuotteille ynnä muille kyselyille. Kyseisestä työpaikasta on kyllä monia hauskoja ja outoja muistoja, mutta yhtenä aihepiiriin liittyvänä kerta, kun tuohtunut herrasmies marssi kassan ohi ostamatta mitään, mutta pysähtyi minulle huutamaan surkeasta palvelusta palvelupisteellä. Myöhemmin kuulin huonon palvelun olleen sitä, että herraa ei suostuttu palvelemaan jonon ohi, vaan hänet ohjattiin ottamaan vuoronumero siinä missä kaikkia muitakin asiakkaita.

(Parastahan tässä oikeasti oli se, että kyseisen miehen vaimo oli jäänyt kauppareissun ajaksi kassani läheisyyteen, kun ilmeisesti hänellä itsellään ei ollut mielenkiintoa kauppaa kierrellä. Sillä hetkellä kassalla oli hiljaista ja pystyin rupattelemaan rouvan kanssa mukavia sen aikaa kun hän odotteli miestään. Kun mies jäi minulle huutamaan, rouva kivahti miehelle, että huutaa minulle turhaan, ja käski miestä pyytämään minulta anteeksi. :D)

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Purri 
Päivämäärä:   10.7.25 10:27:55

Saa olla aika herkkä lumihiutale, jos pahastuu siitä että asiakaspalvelija naksauttaa niskoja, hörppää vettä, haukottelee tai jotain muuta.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   10.7.25 10:56:40

Jos siinä niskassa nyt sattuu olemaan jumi, joka täytyy naksauttaa, niin sitten se naksautetaan, aivan sama onko asiakas näköpiirissä vai ei. Ja vettä saa juoda jos on tarve.

Mikä siinä on, että jotku kuvittelevat että heille pitää levittää asioidessaan punainen matto ja asiakaspalvelijan seistä asennossa leveä hymy huulillaan koko asioinnin ajan, hokien "kyllä rouva/herra, heti rouva/herra".

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Semmosta niinään 
Päivämäärä:   10.7.25 11:01:02

Asiakas tuli aktiviteettiin 2,5h myöhässä. Meidän vika, kun koko toiminta oli jo loppunut ja ihmiset lähteneet kotiinsa. Olisi pitänyt järjestää hänelle yksityisesti sama ohjelma. Meidän olisi pitänyt odottaa häntä ja tietää, että hän tulee 2,5h myöhässä sekä antaa ajoissa tulleiden odottaa ja myöhäistää viikkoja etukäteen annettua aloistusajankohtaa hänen vuokseen, vaikka ei edes ilmoittanut myöhästyvänsä. Ei järjestetty hänelle yksityisesti toisintoa ja siitä sitten haukkui pystyyn kaikki todella rumasti. Raivosi varmaan tunnin aiheesta.

Toinen asiakas suuttui, kun jätti laskun maksamatta ja menimme häneltä maksua perimään sitten tapahtuman päätyttyä. Röyhkeää pyytää maksamaan laskunsa palveluista, jotka on itse ostanut. Tästä myös hirveä kalabaliikki. Sitten piti ihan ison pomon mennä hänen kanssaan juttelmaan, ennenkuin suostui maksamaan laskunsa.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   10.7.25 11:33:36

Jos joku ei toivo asiakaspalvelijan, esim. tarjoilijan haukottelevan tai kirjaimellisesti nakkelevan niskojaan kesken työnsä, on hötölässä heti sitä, että "pitää levittää asioidessaan punainen matto ja asiakaspalvelijan seistä asennossa leveä hymy huulillaan koko asioinnin ajan, hokien "kyllä rouva/herra, heti rouva/herra". Voidaan myös sanoa, että tuollainen käytös ei kuulu hyvään asiakaspalveluun, vaikka kenenkään mieli ei olisi pahoittunut.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Hxc 
Päivämäärä:   10.7.25 12:00:59

P, niskojen naksautus ei ole niskojen nakkelua. Elämästä selviää helpommalla kun ei ota kaikkea henkilökohtaisena loukkauksena.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   10.7.25 12:27:54

Najadi: "Mulla nedis riisakamera. Siinä risoo eniten se, että sillä ei saa kuvattua kuin 10s pätkiä vaikka sillä pitäisi pystyä kuvaamaan oliko minuutin vai jopa puolentoista pätkää. Ei kuvaa kuin 10s vaikka mitä asetuksia laittaisi."

Sulla on todennäköisesti vääränlainen muistikortti. Osa kameroista toimii vain FAT32 muistikortilla, mutta uudet yli 16 Gtn kortit ovat exFAT- tyyppiä. Kokeile pienempää muistikorttia.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Niinpä 
Päivämäärä:   10.7.25 13:19:02

..olin joskus alkon myyjänä. Siihen aikaan seistiin sellaisen pitkän tiskin takana, asiakas ei saanut koskea pulloihin niin kuin nykyään. En myynyt viinaa vahvasti päihtyneelle asiakkaalle, niin hän loikkasi sen tiskin yli ja tarttui rinnuksiini huutaen: Sa..tanan venepakolainen!
(Samaisen päivän lehdessä oli kerrottu Turkuun muuttaneista Vietnamin venepakolaisista. Mutta tämä hyökkäys tapahtui Iisalmessa, enkä nyt ollut millään tavoin aasialaisen näköinen edes...:D)

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: moro 
Päivämäärä:   10.7.25 13:35:43

Minun asiakaspalvelutyössä on vilkkaina aikoina pakko juoda asiakkaan edessä jos joskus aikoo juoda.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   10.7.25 13:40:44

Moro, sama. Meillä ei ole mitään takatilaa, eli juon ja syön ihan siinä asiakastilassa, kun en nyt viitsi vessassakaan syödä. :D

Toisessa duunissa on mahdollista syödä keittiössä/ennen asiakkaiden saapumista, mutta toisessa ollaan kellon ympäri, niin pakostikin siinä on syötävä jopa useamman kerran jotakin. Ei ole kuulunut asiakaspalautteita aiheesta. Asiakkaita on aina, niin näin tehdään. Lähinnä nuo tuntuu olevan kiinnostuneita siitä, mitä milloinkin syön.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   10.7.25 13:43:48

"jos 'asiakkaan edessä' tarkoittaakin asiakkaan näköpiirissä, niin tilanne on taas toinen.."
Mielestäni = moitti kesken asiakaspalvelun juomista yms. Tuskin Ällökään pöydän ääressä hörppii sillä välin, kun asiakas kaivaa maksukorttiaan?

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   10.7.25 14:10:35

Heh, kamerani on sen verran vanhaa mallia että nykyiset kortit ovat kaikki liian isoja. En sitä tiennyt kun ostin, mutta en voinut sitä enää palauttaakaan, koska äiti meni piirtämään kameralle kulmakarvat. Kamera on edestä katsottuna sen näköinen että siihen voi helposti kuvitella hiukan happamat kasvot. Minustakin se näytti hauskalta, mutta sittemmin selvisi, ettei kuitenkaan olisi kannattanut. Oppirahoina meni, jatkossa tiedän varmistaa että kameraan on saatavilla sopivia kortteja.

Mutta risoo silti.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.7.25 14:21:05

Pointsit najadin äidille :D

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   10.7.25 17:06:57

Olen töissä lääkärikeskuksessa ja meillä on tilat kauppakeskuksessa.
Asiakas veti herneet nenään kun vessaan oli ollut maksu ja sen vuoksi halusi rahat lääkärikäynnistä takaisin.
No, meillä on kyllä ilmaiset vessat, mutta asiakas oli mennyt kauppakeskuksen puolelle maksulliseen vessaan.
Ei millään suostunut ymmärtämään tuota asiaa ja valitti johtoportaaseen saakka tuosta törkeästä vessamaksusta (50 centtiä siellä kauppakeskuksen vessassa)

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Malla 
Päivämäärä:   10.7.25 17:07:57

Kuinkahan moni asiakas on pitänyt minua epäkohteliasta kun olen haukotellut. Pakonomainen haukottelu on minulla migreenin esioire. Haukotusta ei vain voi estää ja vaihe kestää jonkun aikaa. Haukottelusta voi mennä 3-9 h varsinaiseen migreeniin, joten vaikka tiedostan migreenin olevan tulossa, jatkan töitä normaalisti.

  Re: Älyttömimmät asiakaspalautteet

Lähettäjä: Jooei 
Päivämäärä:   10.7.25 17:10:21

Älkääpä unohtako että asIAkaS oN AiNa oiKeaSsA!!!!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.