Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mielipide hevosten hoitamisesta

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   8.7.25 19:21:59

Kumpi olisi parempi ratkaisu, kun aloitan opiskelut elokuussa toisella paikkakunnalla, kotona vain 3 päivää viikossa.

- Luovun kahdesta hevosesta kokonaan
- Otan kolmannen hoitoon ilmaiselle tallipaikalle johon kuuluu kaikkien hevosten hoito 100% 4 päivää viikossa.

Rahallisesti ei ole pakko luopua, mutta olen 4 päivää pois kotoa.

Re: Mielipide hevosten hoitamisesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.25 19:27:03

Eikö ylläpito ole vaihtoehto? Riippuu haluatko oikeesti luopua niistä

Lähettäjä: Bbh 
Päivämäärä:   8.7.25 19:29:54

Kaveri piti vastaavassa tilanteessa hevoset ja oli samalla vielä alle kouluikäisen lapsen yh ja teki keikkatyötä. Kaksi hevosta itsehoitotallilla, hyvä turvaverkko ja 4 vuoden opinnot toisella paikkakunnalla ja ramppasi edestakaisin ollen välillä yötä opiskelupaikkakunnalla.

Mutta kaikki eivät tuohon pysty. En olisi pystynyt itsekään vaikka lapseton olenkin.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.7.25 19:43:06

Otat sen kolmannen tallipaikalle niiden sen omien hoitoa vastaan.

Lähettäjä: Zazo 
Päivämäärä:   8.7.25 20:15:01

Mikset ota yhtä (tai molempia) mukaan opiskelupaikkakunnalle?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.7.25 20:52:38

No aloittaja itse tietää mitä haluaa. Jos haluat luopua kahdesta niin luovu mutta jos haluat pitää kaikki niin se toinen vaihtoehto.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   8.7.25 21:27:19

Jos ottaisin ne mukaam opiskelupaikkakunnalle, siellä olisi sama tilanne, olisin sieltå 3 päivää viikossa pois. Oma talli tosin olisi sielläkin, kun asun opiskelun ajan vanhemmillani.

Ongelmana onkin juuri se etten tiedä haluanko luopua. Jos luovun saattaa sitten harmittaa kun tällaisia helmiä ei saa mistään tilalle. Toisaalta tuleva ammatti on aika sitova ja vaativa, etten osaa sanoa jääkö energiaa hevosille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.25 22:02:42

Miksi sun pitää olla ne 3päivää kotona? Etkö voi ottaa kaikkia hevosia mukaan vanhempien talliin ja asua opiskelujen ajan tällä paikkakunnalla?

Lähettäjä: Yks 
Päivämäärä:   8.7.25 22:59:42

Jos kotio ei löydy hoitoapua niin ottaisin mukaan vanhempien luo ja kävisin sieltä sitten vaan taekkaan välillä toisen paikan jos vanhemmat vaikka heittäs heinät sinä päivänä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.