Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinderistä paljastui ominaisuus

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.7.25 15:35:03

Mistään ei ole selvinnyt että mitä kaikkea jollain perimiumilla tms. Näkee. Mutta ilmeisesti siis saa sellaisen ominaisuuden että näkee aina kuin joku on lukenut viestisi. Lukukuittaukset voi pistää pois käytöstä, mutta nykyään tinderi jakaa jotain palkintoja ja niillä voikin kumota toisen lukukuittauseston!! Kiva tietää, sillä en aina jaksa heti vastata vaikka lukisin viestin.tuotahan ei lue missää listassa että mitä ominaisuuksia maksulliset versiot tarjoaa. Olenkin heti ihmetellyt jos joku mies poistaa mätsin aika pian kun olen lukenut hänen viestin, enkä ole vastannut. Mikaiköhän tätäkin ominaisuutta salaillaan...

Re: Tinderistä paljastui ominaisuus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.25 15:52:57

Opettele vastaamaan niihin viesteihin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.25 16:05:47

Miksi niihin viesteihin ei voi vastata?

Lähettäjä: hötö 
Päivämäärä:   8.7.25 17:13:45

En ole aloittaja, mutta itse ainakin haluan miettiä mitä sanon, varsinkin jos eka viesti kyseessä. Ja toisaalta se on mun kommunikaatiotyyli, että mietin mitä sanon ja siinä saattaa joskus kestää. Jos se ei toiselle kelpaa, niin ei me oltais oltu hyvä mätsi muutenkaan. Löytyy onneksi niitäkin, jotka ei heti närkästy siitä ettei vastausta kuulu samalla sekunnilla :)

Lähettäjä: Jaana 
Päivämäärä:   8.7.25 18:46:04

No kirjoita sinne mainostekstiisi: vastaan kyllä viesteihin viimeistään xxx ajan kuluttua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.