Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko silmälaseissa nyt jotenkin pitkä

Lähettäjä: Toimitusaika? 
Päivämäärä:   8.7.25 15:20:17

Silmälasit on laitettu Synsamilla tilaukseen 12.6. eikä vieläkään ole kuulunut mitään. Nettisivujen mukaan toimitusaika on max 14 arkipäivää, ei nököjää pidä paikkaansa. Sieltä pitäisi tulla viestiä kun lasit ovat valmiit. Ajattelin, että ehdin hyvin loman aikana totutella laseihin, mutta ei näköjään.

Onko nyt jotenkin pitkät toimitusajat esim kesälomien takia vai onko ihan yleistä, että yksilöllisesti tilattavalla tuotteella on näin pitkä toimitusaika? En nyt olettanut niitä heti saavani, mutta kohta on kulunut jo kuukausi.
Kuinka kauan yleisesti ottaen silmälaseja saa odotella?

Re: Onko silmälaseissa nyt jotenkin pitkä

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.7.25 15:22:05

Ei tullut mieleen kysyä perään? Numerosi voi olla heillä vaikka merkattuna väärin ylös.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.7.25 15:23:21

Niin mitä ne sieltä Synsamilta sanoi kun kysyit?

Lähettäjä: Toimitusaika? 
Päivämäärä:   8.7.25 15:29:15

En minä viitsi sieltä kysyä tai siis häiriköidä turhaan. Kuitenkin on sovittu, että sieltä ollaan yhteydessä kunhan lasit tulevat sinne.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   8.7.25 15:57:56

Noh,siinähän odottelet turhaan,jos tietosi onkin heillä väärin. Tai jostain muusta syystä viesti jäänyt saapumatta. Voi pyhä yksinkertaisuus...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.7.25 16:39:40

Täällä ainakin sanottiin että menee juhannuksen jälkeen, ja tilaus tehtiin kesäkuun alussa. Eivät ole vieläkään saaneet valmiiksi.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   8.7.25 16:49:55

Et häiriköi turhaan jos kyselet perään.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   8.7.25 16:56:24

Kannattaa kysyä koska esim numerossa voi olla näppäilyvirhe. T. Optikko

Lähettäjä: . ;. 
Päivämäärä:   8.7.25 20:58:53

Minulla meni joskus vastaava viesti piilotettuun roskapostikansioon tekstarisovelluksessa. En edes tiennyt että sellainen on. Eli ota yhteyttä liikkeeseen.

Lähettäjä: ole 
Päivämäärä:   8.7.25 21:57:35

Mulla kesti keväällä Nissenin liikkeessä monta viikkoa vaikka sanoivat, että pari viikkoa menee. Soitin perään ja sanoivat, että täällähän ne ovat olleet valmiina jo pitkään. Joku kämmi oli käynyt, olivat unohtaneet ilmoittaa minulle vai oliko viesti tullut koskaan perille. Soita ihmeessä ja kysy!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.