Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Päivä Virroilla ilman autoa

Lähettäjä: Durisdi 
Päivämäärä:   7.7.25 07:24:09

Mitä siellä voisi tehdä? Tai pääseekö julkisilla tai taksilla johonkin jossa olisi tekemistä?

Osataan viettää kyllä aikaa mitään tekemättäkin, mutta kun nyt vieraaseen paikkaan mennään, niin jotain kivaa olisi mukava tehdä. Tekijöinä ilmeisesti vain minä ja 13-v. lapsi, mahdollisesti myös pari hieman nuorempaa

Re: Päivä Virroilla ilman autoa

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   7.7.25 08:06:41

Jaa-a. Virrat on niin pieni paikka että tekemistä voi olla vaikea löytää koko päiväksi. Siellä on kirjasto, liikuntahalli ja elokuvateatteri ( jonka aukioloajoista tai näytöksistä en tiedä yhtään), mutta suunnilleen siinä se. Julkisia kulkee huonosti ja taksit ovat tolkuttoman kalliita.

Näin yhtäkkiä en muista että siellä olisi esim kotieläinpihaa tai oikeastaan mitään muutakaan mikä mahdollisesti voisi matkailijaa kiinnostaa.

No ähtärin eläinpuistoon voisi mennä käymään, mutta sinne on jotain 50km matkaa Virroilta.

Lähettäjä: __ 
Päivämäärä:   7.7.25 08:09:49

onhan siinä joku perinnetila tai ainakin sen vanhoja rakennuksia ja kiva uimaranta. Ja joku ruokapaikkakin laivarannan lähellä tietääkseni. Kyl aika kesällä kuluu.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   7.7.25 08:47:15

Ai niin, tuon perinnekylän olin unohtanut vaikka ajan siitä ohi useamman kerran viikossa. Museot eivät yleensä lapsia paljon kiinnosta, mutta nyt tuli mieleen, että sielläkin on ruokapaikka jossa on ollut hyvät ja edulliset ruuat sen muutaman kerran kun olen siellä käynyt syömässä. Sinne on keskustasta matkaa ehkä viitisen kilometriä. Uimarantaa en olekaan huomannut, mutta jos siellä sellainen on, niin lapset voisivat viihtyä siellä. Ainakin jos vesi on tarpeeksi lämmintä että sinne tarkenee mennä... Kesä on ollut kylmä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.