Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  maiskuttelu OM

Lähettäjä: "" 
Päivämäärä:   6.7.25 21:56:22

Millä saan puolison lopettamaan tuon hirveän maiskuttelun, palaa hermo just!! Varmaan kuukauden on jo tuota tehnyt. Ääni on sellaista imeskely-lussutus-mäiskyttely-naksauttelua, tuntikausia tuota kuuntelen prkl. Ei lopeta, olen sanonut jo parikolme kertaa asiasta. Omasta talostaan ei voi pihallekaan komentaa. Ei ole provo ja ikää molemmilla enempi mummolapuolelle..
Puoliso sanoo lutraavansa hammasvälejä (kielellä). MUTTA ei oikeasti tajua miltä se kuulostaa! Itse pystyn kyllä äänettömästi tuon tekemään. Ei ole minun mielestä normaalia hirveä mäiskytys pitkin päivää. Kokeilkaa, että toinen mäiskyttää lähes tauotta esim.kun katsotte telkkaria muutaman tunnin. Kauanko jaksatte ennen kuin hermostutte? -oli nyt pakko purkaa tähän kun ei muuhun näköjään onnistu-

Re: maiskuttelu OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.7.25 06:25:44

Täälläkin mies aloitti vanhemmalla iällä suun imeskelyn, kai se hampaanvälien putsaukseen liittyy. Karmeinta on kun edesmennyt isäni teki samaa ja nyt kuulostaa kun hän olisi täällä. En toki sano toiselle että älä tee tuota.

Lähettäjä: Lalli 
Päivämäärä:   7.7.25 08:13:06

Siis hampaiden puhdistamiseen liittyy? Eikö sitä voi tehdä langalla tai hammasväliharjoilla?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.7.25 09:44:02

Joskus voi olla helpompi opettaa itseään sietämään, kun lähteä väkisin yrittämään muuttaa toista.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   7.7.25 10:53:38

Hyi s**tana! Ostakaa niille ukoille hammasväliharjat ja käskyttäkää suuhygienistin läksytykseen. Kuvottavaa.

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   7.7.25 10:59:03

Ei voi opettaa, ne ei opi.

Syömismaiskuttelu ja rouskutus ja mussutus täällä häiriönä.

Lähettäjä: Aha 
Päivämäärä:   7.7.25 10:59:59

On teillä ongelmat.

Lähettäjä: tt 
Päivämäärä:   7.7.25 11:00:42

Samaistun! Meillä ei onneks ihan tollasta lähellekään, mut iltasin ku mies tulee sohvalle syömään leipiä ni se syö jotenkin todella äänekkäästi ja ai että se ärsyttää! Erityisesti jos on ite nukahtamassa ja sen takia jotenki herkistyy äänille ku on siinä unen rajamailla. Usein joudun lähtee siit heti yläkertaan nukkumaan kun se tulee mussuttamaan. Voimia sulle, en tiedä miten tosta selviää :-0

Lähettäjä: "" 
Päivämäärä:   7.7.25 13:54:38

On hampaanhoitovälineet kyllä käytössä, mäiskytys ilman välineitä kuitenkin jäänyt tavaksi. Ja koska huomauttelin niin kertoi syyksi tuon hampaiden "putsailun". Vähättelijät voi jättää omaan arvoonsa, tyhjästä en nipota, vaan tämä on oikea ongelma. Ääni on iso ääni. Aikani kuuntelin kunnes en enää jaksanut ja pyysin asiallisesti että lopettaisi. Nyt kuuntelen kun ei muutakaan voi kun on jäänyt hänelle tavaksi. Kokeilkaa itse/pyytäkää puolisoa tms. Jatkakaa kuukausi ja kirjoittakaa tänne sitten miten meni. Huom, jos tekisin tuota itse, niin viimeistään toisena päivänä tulisi sanomista ja jos ei loppuisi niin tulisi enemmänkin sanomista. Mies ei ikimaailmassa kuuntelisi mitään lussutusmäiskytysnaksuttelua.
PS: piereskelyä kuuntelen koska sille ei voi mitään. Huumorin voimalla selvitään siitä, kunhan ei naamalle piere. Olen täältä joskus lukenut sellaistakin topikkia..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.7.25 14:09:37

^ Veisin mitään sanomatta miehelle hammastikun ihan joka kerta kun tuo lutkutus alkaisi. Ja/tai vääntäisin musat täysille. Kyllä ne oppii, vaikka yksinkertaisia elukoita ovatkin.

Lähettäjä: 55 
Päivämäärä:   7.7.25 14:35:34

Tee itse samoin niin menee ehkä miehelle perille, miten hirveä tapa on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.