Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Epätoivoinen vai kiinnostunut ?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.7.25 13:44:24

Tutustuin jo useampi vuosi sitten yhteen tyyppiin. En muista oliko se edes deitti sovelluksen kautta vai instasta. Mutta netissä kuitenkin. Vaikka olen hänet jo torjunut moneen kertaan. Hän silti aina laittaa mulle välillä viestiä, mitä kuuluu. Kohteliaan vastaan ja pian se taas kyselee että tulisin hänen luo. Vaikka, olen sanonut siitäkin monesti etten mene vieraan ihmisen luo. Mulla on semmonen tunne että täs tyypissä on jotain outoa. Kun se vaan jaksaa roikkua vaikka olen sanonut etten halua tavata. Onko tää nyt sitä epätoivosuutta vai vaan oikeesti kiinnostunut minusta ?

Re: Epätoivoinen vai kiinnostunut ?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   6.7.25 13:45:51

Oletteko siis tavanneet livenä kerran?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.7.25 13:46:00

Estä tyyppi, urpo se on joka tapauksessa. Ei kai sinulla ole mitään syytä pitää häntä listoilla?

Päivämäärä:   6.7.25 13:52:13

Ei olla edes tavattu ja hän siis laittaa whatsappia. Joskus erehtyny antaa numeron kun itsekin olin vielä jollain tasolla kiinnostunut.

Päivämäärä:   6.7.25 14:13:27

Epätoivoivoinen. Noita on paljon. Erityisesti jos on yhteisöissä missä miehet on iso enemmistö kuten vaikka videopelit, moottoripyörät tms. Ihmisiä joita en ole koskaan tavannut ja jättänyt jopa vastaamatta "Moi" viesteihin vuosien jälkeen edelleen tykkää kaikista IG stooreista ja laittaa lisää viestejä. Nuorena kun olin just ja just täysi-ikäinen niin mulle tuli aina huono omatunto jos ignoorasin. Vastasin kymmenille ja sit aina hidastin vastaamista kun tajusin että vonkaavat vaan. Iänmyötä tunnistan ne heti, yleensä ne jolla on oikeeta asiaa tai oikeesti kiinnostunut niin laittaa jotain muutakin kun "moi" ja ei ole heti vonkaamassa jos ollenkaan. Nuo miehet vonkaa kaikilta ja et ole varmasti ainoa jolle laittaa viestiä. Laittaa varmasti kymmennille ellei sadoille muillekkin.

Päivämäärä:   6.7.25 14:19:26

Tätä justii mietinkin että laittaa samoja viestejä varmaa monille muillekin

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.7.25 14:24:50

Mies vonkaaneikö usko kun sanot ei. Jos uskoisin että hän on vuosia riutunut rakkaudesta sinuun, toimisitko jotenkin toisin?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.