Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maanviljelijöiden onnelliset puolisot

Lähettäjä: Viola 
Päivämäärä:   6.7.25 10:04:27

Löytyykö teitä? Nyt tarvis vähän hyviä kokemuksia uskon vahvistamiseksi.

Re: Maanviljelijöiden onnelliset puolisot

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.7.25 10:08:37

Ei löydy.
Vaikka pystyisit pitämään sukulaiset tonttisi ulkopuolella se asenne ja haukkuminen kantautuu korviisi kylän juttuina. Olet yleensä syöjätär joka on vietellyt viattoman poika rukan kaataen hänen metsänsä, tuhlannut rahat turhuuteen sekä käyttäytynyt moukkamaisesti jos et alistu orjaksi osaksi tyytyen.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   6.7.25 10:09:54

Täällä on ja en allekirjoitta yllä olevaa.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   6.7.25 10:18:03

Ööö, tietenkin meitä on olemassa. Minä toki olen alusta asti osallistunut tilan töihin ja pidän tätä paikkaa yhteisenä niin kuin se papereissakin on. Eli en ole muualla töissä.
Ja tuntemani maanviljelijöiden puolisot ovat ihan samalla tavalla töissä heidän tilallaan samanarvoisina vastuuhenkilöinä.

Lähettäjä: Ei omalla 
Päivämäärä:   6.7.25 10:22:02

Olen onnellinen. Minulla on hyvä mies ja perhe ja ihana koti hyvällä paikalla. Alkuun minua yritettiin haukkua päin naamaa ja laitoimme sille stopin. Kyliltä kuului räkyttää ja vastasin siihenkin. Karkuun lyllertävät nykyään :).

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.7.25 10:23:10

Tunnen pari, mutta nämä sattuvat molemmat naiset olemaan kotitilansa jatkajia. Miehet on siis ne onnelliset puolisot :D

Lähettäjä: jgugj 
Päivämäärä:   6.7.25 12:42:34

Lähinnä synnytyskoneita on maalaisserkkujen vaimot.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   6.7.25 13:02:40

No ei ne miehet aina ole onnellisia puolisoja. Akka aina töissä, ei kesälomaa, ei päästö yhdessä paljon minnekkään. Onneksi osaa yksin lähteä ettei tule valitusta että hänkään ei pääse
Itsellä tila jossa talli.

Lähettäjä: Diidaa 
Päivämäärä:   6.7.25 13:12:58

Viola, vahvistuuko siis uskosi omaan parisuhteeseen jos netissä joku tuntematon hehkuttaa omaa toimivaa parisuhdetta? Ja jos joku kertoo että päin mäntyä menee, ja se on puolison ammatin syy, menetät uskosi omaan parisuhteeseen? Ehkä joku muu foorumi toimisi tässä paremmin. Tilastollisesti maanviljelijä taitaa olla ammatti jonka harjoittajista suurempi osa on sinkkuja kuin parisuhteessa.

Lähettäjä: Yhdessä ain 
Päivämäärä:   6.7.25 14:53:48

Ja mistä se sinkkuus maanviljelijöiden keskuudessa johtuu?
Ei tod.ole kyse siitä että he ja heidän ammattinsa tekevät yhdessä olemisesta puolisoina mahdotonta.
Tämä on taas tätä.
Kysykää nyt vaikka miksi tavallisen tehdasduunarin kanssa on mennyt sukset ristiin. Kyllä näitä eronneita ihan tarpeeksi on.

Ja jos lohduttaa tai jotain auttaa niin olen ollut 40 vuotta maanviljelijän kanssa naimisissa ja tulemme olemaan yhdessä edelleen. Ei mitään ongelmia mutta minulla onkin ollut tietoinen valinta että elän maaseudulla elämäni maa- ja metsätalouden parissa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.7.25 02:04:43

Olen onnellinen maanviljelijän puoliso. Takana lähes 20 yhteistä vuonna. Minulle tärkeää on, että saan hoitaa eläimiä, lapsilla on tilaa ja paikka vaikka autojen rassailuun, voin kasvattaa omaa ruokaani, käytössäni on leivinuuni, polttopuita on aina saatavilla, mies on kotona töissä, mies ottaa lapsista enemmän vastuuta kuin minä (olen kodin ulkopuolella töissä), minulla on vapaus valita harrastukseni ja mahdollisuus harrastaa. Huonoja puolia?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.