Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huono omatunto (OT)

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   5.7.25 20:55:30

Poden nyt kamalan huonoa omaatuntoa kun olin epärehellinen töissä.
Autoin hieman erästä työkaveria töiden lopussa ja siinä kävi sitten loppujen lopuksi niin että osa töistä tuli hutiloidusti tehtyä kun kumpikin luuli että tietyt työt on jo tehty toisen toimesta.

Kysyttäessä vastasin että työkaveri teki nuo työt vaikka oikeasti vähän osallistuinkin niihin.
Emme tarkoituksella jättäneet töitä huonoon tilaan vaan se oli puhtaasti erehdys.
Työkaveri, jonka töitä autoin, on meillä vain satunnaisesti tuuraajana eli ei joudu kärsimään nahoissaan mitään "kostotoimenpiteitä."

Meillä on töissä pari hankalaa henkilöä jotka helposti tarttuvat tälläisiin epäkohtiin ja etenkin minä olen jo pidemmän aikaa ollut heidän hampaissaan.
Nyt jos olisin tunnustanut olleeni osallisena tuohon edellä kerrottuun, minua varmasti syytettäisiin jatkossa kaikista huonosti tehdyistä töistä.
Se oli syy miksi en uskaltanut asiaa tunnustaa eli että olin mukana.
Tuuraaja-työkaveri oli vain sen yhden päivän töissä mutta saattaa tulla uudestaan pian.
Mahdollisesti häneltä kysytään asiasta mutta todennäköisesti ei.

Rehellisintä olisi tunnustaa ja oikaista asia miten kaikki meni mutta kun tiedän että siitä seuraa minulle hankaluuksia näitten kahden ilkeän työkaverin toimesta.
He laittaisivat minun syykseni jatkossa vaikka ja mitä.
Ja kun olen kieltänyt olleeni osallinen asiaan niin en voi enää siitä perääntyä.

Se tässä on lohdullista että mistään vakavasta tässä ei ole kyse; siis mikään tuote tai henkilö, firman rahaa tai mainetta ei ole menetetty tämän takia eikä tulla menettämään.

Tunnustaako virheensä vai ollako hiljaa ja antaa asian olla (jos muutkin antavat)?

Re: Huono omatunto (OT)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.25 21:01:32

Ketään ei pitäis kiinnostaa toisten työt noin paljoa.

Re: Huono omatunto (OT)

Lähettäjä: TT 
Päivämäärä:   5.7.25 21:05:45

Meillä on töissä tapana auttaa lopussa muita jos on aikaa ja saanut omat työt tehdyksi. Muuten ei muiden töihin puututa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.