Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Keski-ikäiset on aika liikuttavia...

Lähettäjä: Awww 
Päivämäärä:   5.7.25 18:07:13

...ollessaan "viihteellä". :') Koko ilta jaetaan stoorissa ja otetaan BILETYSkuvia suu auki tai kieli esillä. Ja sitte tietysti #tytöttahtoopitäähauskaa #etteinytvaansattuismitään #parastajustnyt

Re: Keski-ikäiset on aika liikuttavia...

Päivämäärä:   5.7.25 18:07:44

Kilistelyboomerang unohtui!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.7.25 18:09:02

Aloittaja lienee kypsä parikymppinen? :D

Päivämäärä:   5.7.25 18:12:30

Aloittaja on itse 42-vuotias :D

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.7.25 18:25:53

Eli kertoo itsestään?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   5.7.25 18:45:30

Antaa tyttöjen juhlia. Kyllä se on niin @!#$ harvinaista kun meilläkin saadaan kaikki mammat kerralla liikkeelle kun kaikilla lapsia, harrastukset, työt ja oma elämä, niin hyvin voidaan vähän ottaa kilistelyboomerangia ja selfieitä

Päivämäärä:   5.7.25 18:59:35

K: no mä en käy "viihteellä", eli en kerro itsestäni. Joskus otan yhden tai kaksi. Selfiet ei ole mun juttu. :D

Tähtirivi: eli kun harvoin pääsee mihinkään, niin kannattaa käyttää se harvinainen yhteinen aika kännissä? Great...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.25 19:04:25

Kai sä ymmärrät olevasi itsekin aika liikuttava irvistellessäsi ylemmyydentunteessasi toisten tekemisille netissä?

Lähettäjä: Nojustjooparaskins 
Päivämäärä:   5.7.25 19:05:10

Älä yleistä!

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   5.7.25 19:06:13

Aika liikuttava aloitus.

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   5.7.25 19:06:24

Mikähän tässä nyt oikeasti repii aloittajan pyllyä? Olen niin kyllästynyt keski-ikäisten morkkaamiseen, he eivät tunnu tässä yhteiskunnassa tekevän enää mitään oikein. Muuta kuin maksavat veroja.

Päivämäärä:   5.7.25 19:07:14

Piste: niin, mitä sitten? Menikö ihon alle? Aika paljon keskustellaan asioista, joista joku ei pidä tai ei ymmärrä niitä. Tai mistä pitää tai ymmärtää. Tämä nyt oli keskustelunaihe muiden joukossa.

Päivämäärä:   5.7.25 19:08:51

Lady D: mä olen myös itse keski-ikäinen. Jotakin naurattaa aikuisten naisten keppihevosharrastus, toisia huulitäytteet ja mua vähän huvittaa aloituksen keski-ikäiset BILETTÄJÄT.

Lähettäjä: biisi 
Päivämäärä:   5.7.25 19:16:33

Tytöt tahtoo pitää hauskaa, ei ne kirjeillä heittele.

Päivämäärä:   5.7.25 20:37:49

Joo siis ei mullakaan ole kavereita, I feel you

Päivämäärä:   5.7.25 20:44:18

Piste: Voi, olen pahoillani puolestasi. :( Mulla onneksi on.

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   5.7.25 21:12:09

miten tästäkin nyt saa joku huonon fiiliksen? anna olla, hyvänen aika. onneksi kukaan ei koskaan vanhene, tule keski-ikään tai joudu seniorikotiin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.7.25 21:22:16

Suosittelen sinullekin sitä viihteelle menemistä niin elämäsi voisi olla hieman mukavampaa.

Päivämäärä:   5.7.25 22:10:44

Jotkut keski-ikäiset on to del la noloja somessa. Kaikki pitää selostaa, ihankun olisi koko elämänsä halunnut olla julkkis ja ne fb-kaverit on nyt se yleisö. Joka saakelin veneily, talon maalaaminen, lasten asiat, kaikki raportoidaan tykkäysten himossa. Ja oma naama, siitä paljon lähikuvia, koska itse luullaan että ollaan poikkeuksellisen kauniita.

Totuus on sitten täysi väsyminen tallinpitoon, myrkylllinen kaikkien haukkuminen ja perintörahoillahan kaikki uudet lelut nyt hankittiin eikä itse olekaan ansaittu.

Ja loppuvuodesta taas palmun alle niin on se kaksi viikkoa kun ei ulista miten ei ole koskaan lomaa ja yli 20 vuotta on joka päivä hoidettu hevoset itse.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.7.25 22:13:42

Mua ärsyttää tää muiden elämän hetkien arvostelu. Kertoo aika paljon kys ihmisestä, kun tarvii muita tylyttää. Aloittaja on varmasti se, jota aina luullaan nuoremmaksi. <3

Lähettäjä: ?!? 
Päivämäärä:   5.7.25 22:14:31

No jos häiritsee miksi ihmeessä seuraatte?

Päivämäärä:   5.7.25 22:16:23

Ei ole iästä kiinni millainen tyyppi pitää Facebookkia tai muuta somea päiväkirjana.
Sitten, kun tällainen lähtee viihteelle, niin hän myös merkkaa muutkin mukana olleet kuviin.

Lähettäjä: olga 
Päivämäärä:   5.7.25 22:21:23

Voi kauheeta! Hirmu tragediat täällä taas.

Päivämäärä:   5.7.25 22:24:51

Ihmeellisesti meni monella ihon alle, vaikka en ketään nimeltä arvostellut! Some on kyllä outo pyhä lehmä. Jos joku laittaa mitä tahansa jonkun someen liittyvää kritiikkiä, niin vakiovastaus on "miksi seuraat"? No koska se kännissä nolo keski-ikäinen voi normaalisti olla ihan kiva tyyppi, jolla on hyviä juttuja.

Päivämäärä:   5.7.25 22:26:10

Eikö aloittajaa pyydetty mukaan?

Päivämäärä:   5.7.25 22:33:07

Piste: ai mihin? Vasta mä eilen olin parin ystävän kanssa ulkona syömässä ja join yhden.

Päivämäärä:   5.7.25 23:13:20

Monen ikäiset ovat noloja somessa:)

Päivämäärä:   5.7.25 23:27:42

Vanheneminen on etuoikeus ja ihmisen ei missään iässä ole pakko olla kuivakka ja aina hillitty.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   6.7.25 04:50:53

Kaikki tyhmät ja massan mukana menevät tekevät noin, oli ikä mikä tahansa.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   6.7.25 06:38:39

Siis jos on aloittajan kanssa eri mieltä eikä lähdekään haukkumaan keski-ikäisiä bilettäjiä niin hänen pahansuopa aloituksensa "menee ihon alle"?

Kukin hei tavallaan, jos toisilla on hauskaa niin mikä siinä on moitittavaa? Älä seuraa sellaisten henkilöiden someja kenen toiminta ärsyttää.

Päivämäärä:   6.7.25 07:19:39

Jotkut lähtee bilettämään, jotkut ratsastamaan ja jotkut tekee jotain muuta. Mitä väliä?? Kuhan mielenterveys säilyy :D

Lähettäjä: Faktatvtiskiin 
Päivämäärä:   6.7.25 07:38:26

42 v on jo tukevasti keski-iässä. Joillakin vain ottaa enemmän aikaa ymmärtää se.

Heillä ehkä se ikuinen nuoruudenpalvonta on vain jäänyt päälle.

Lähettäjä: Diidaa 
Päivämäärä:   6.7.25 11:35:51

Keski-ikäinen 42-vuotias taisi tässä ketjussa kohdata sen realiteetin että on itse liikuttavasti keski-iässä. Onhan se hauskaa olla viihteellä, itse huomasin että nuoremmat ottavat kuvia ihan koko ajan kun jotain yhteistä kokoontumista. Että ihmiset vain toimii noin, eli kuvaa - oli noloa tai ei.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   6.7.25 11:40:05

Tulipa raikas yleistys, ja mikä olikaan aloittajan oma ikä?
Sinne bilettämään mennään yleensä pitämään hauskaa, ja jos se hauskanpito ei ketään vahingoita niin keksipä jotain muuta arvosteltavaa. Tai yritä edes itse toimia niin että muut ei kuole nauruun.
Nuorenahan se ei siltä tunnu, mutta me kaikki ikäännytään. Se on eräänlainen etuoikeus, koska ikääntyminen tarkoittaa sitä että saa elää.

Lähettäjä: Jj 
Päivämäärä:   6.7.25 11:50:41

Miksi mammojen ja äippyleiden pitää päästä viihteelle tuulettumaan ja saada perse olalle?

Kysyy yli nelikymppinen lapseton, jonka ei tarvitse päästä baariin eikä saada alkoholia edes arjessa.

Päivämäärä:   6.7.25 11:52:36

10 vuotta ja nykyisin kaiken someen pistävät ovat itse keski-ikäisiä.
Itketäänkö sitten, että vanhukset pistää kuvia naamakirjaan?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   6.7.25 11:56:06

Olispa mullakin tämän tason murheet.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   6.7.25 11:56:09

"Miksi mammojen ja äippyleiden pitää päästä viihteelle tuulettumaan ja saada perse olalle?"

Miksipä tosiaan? Kyllähän se on niin että kun tulee 40 mittariin, niin kaikki hauskanpito on loppu - parasta vain siivota kotona. Ja eihän tuon ikäiset enää seksiäkään harrasta....

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.7.25 12:07:54

Minusta niitä biletyskuvia ja -videoita on tylsää katsoa. Ovat vain todella epäkiinnostavia, enkä itse sellaisia tee vaikka joskus viihteellä käynkin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   6.7.25 12:16:53

Öh, ei kai somessa tarvitse katsoa tai kuunnella mitään mikä ei huvita?

En itsekään kirjastossa valita siitä että siellä on suurin osa kirjoista sellaisia jotka eivät huvita minua.

Ärsyttäähän minua joskus sellainen, että samaan ravintolaan änkeää joku parin kaverin kanssa syömään ja juomaan yhden. TYLSÄÄ fiiliksen latistamista. Mutta suon toki näille huvinsa. Olisi kuitenkin kivampaa, jos kaikki vetäisivät kunnon valkosipulipizzat ja viisi olutta kuten minäkin.

Päivämäärä:   6.7.25 12:28:05

Kannattaa myös huomata, että nämä biletysvideot ja kuvat on aina porukasta yhden jakamia, joka on merkinnyt kaikki muutkin seurueen jäsenet kuviin. Yleensä vielä kommentilla "parhaassa seurassa".

Lähettäjä: Liisi 
Päivämäärä:   6.7.25 12:28:42

Enemmän mun 25v tyttö postaa ig hen kuvia biletyksestä kuin minä.
Josko awww käy liian vähän missään, ja ikätovereiden kuvat aiheuttaa kateutta?

Päivämäärä:   6.7.25 12:51:28

Liikuttavaa että joku jaksaa oikein kirjoitella tällaisesta aiheesta. Ihan kuin omassa elämässä ei tapahtuisi oikein mitään arjesta poikkeavaa ja se yli jäävä vapaa-aika vietettäisiin kyttäämällä ja paheksumalla muiden tekemisiä. Hyi hyi ja eikö aikuiset ihmiset nyt ymmärrä rauhoittua. Mitä ne lapsetkin ajattelee ja kuka ne hoitaa kun äipykkä on synnin tiellä.

Päivämäärä:   6.7.25 12:51:36

No minähän seuraan näitä bilettäjiä, koska tekevät jotain muutakin sisältöä, joka sattuu kiinnostamaan.

Tulee kyllä joskus mieleen, että onko se biletyksen hehkuttaminen somessa lähinnä jotain "katsokaa, minulla on kavereita" show off -meininkiä. Eikä siinä mitään, jos näin on, se on ihan inhimillistä. Itsekin teen vastaavaa, eri aiheista vain.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   6.7.25 12:57:07

En itse käy ns viihteellä ikinä (en laske viihteellä käymiseksi viinilasia tai kahta kaverin kanssa), mutta ymmärrän hyvin, jos ruuhkavuosien keskellä harvinainen lapsivapaa ystävien kanssa on iso juttu. En näe mitään noloa siinä, että ottaa kuvia tällaisesta ja jakaa ne, varsinkin, jos ovat harvinaisempia hetkiä. Miksi se olisi nolompaakuin kuvat harrastuksista, perhe-elämästä tms? Osa elämää vaan.

Lähettäjä: Xcv 
Päivämäärä:   6.7.25 13:00:51

Tyypillinen ääliö AP: kaikki paitsi minä on p.skoja.

Lähettäjä: kip 
Päivämäärä:   6.7.25 13:04:20

#parhaassaseurassa
#elämäonparastajustnyt
#livelovelaugh

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.7.25 13:12:11

Mikä siinä häiritsee?

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   6.7.25 14:31:14

Kaiken ikäisissä ihmisissä on aika liikuttavia :)

Kaiken ikäisissä on myös aitoja, iloisia, elämänmyönteisiä, ystävällisiä, hauskoja ja reippaita tyyppejä joiden kanssa viihtyy somessa ja ilman.

Kaiken ikäisissä on myös ikäväluonteisia muita mollaavia valittajia, joiden mielipide ei useinkaan kiinnosta ketään. Annetaan kaikkien kukkien kukkia <3

Päivämäärä:   6.7.25 15:35:26

"ruuhkavuosien keskellä harvinainen lapsivapaa ystävien kanssa on iso juttu."

Niin kai se on. Sitä ei vain tällainen lapseton 50+ ymmärrä, kun ei ole joutunut tuollaisessa 'vankilassa' elämään ja aina on voinut mennä ja tulla miten tykkää.

Päivämäärä:   6.7.25 16:09:58

Olet jäänyt paljosta paitsi, vaikka se vapaudelta tuntuukin.

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   6.7.25 16:22:05

-, vankila? :') Etkö muuta kuittausta keksinyt? Aika säälittävää viiskymppiseltä.

Lähettäjä: no nyt taas 
Päivämäärä:   6.7.25 17:03:24

Ap, 42 v., kuten itsekin olet, on keski-ikäinen. Olet keski-ikäinen. Mikä siinä on liikuttavaa? Onko ikä jokin syy halveksia ketään ihmistä? Miksi seuraat somessa ihmisiä, joiden postaukset häiritsee sinua?

Päivämäärä:   6.7.25 18:26:44

-: kiva, etteivät ystäväsi ole joutuneet jäämään yhteisistä menoistanne pois.

Lähettäjä: Yhym 
Päivämäärä:   6.7.25 18:29:10

Awww lienee n.13vee pissandeeros :))

Päivämäärä:   6.7.25 18:43:30

Kylläpäs se nyt monia sieppaa, kun erot elämänvalintojen välillä näkyvät. En tiennyt oman ajan vähyyden olevan noin herkkä asia lapsellisille.

Lähettäjä: 60v 
Päivämäärä:   6.7.25 18:56:03

Oon kyllä aika liikkis kun yli kymmenen vuoden jälkeen pääsin yhdessa poikani ja miniän kanssa Rokki raikaa festarille ja merkkasivat minutki kuvapostaukseen ja teksteihin, useampaankin <3 Toki laitoin myös pari noloa kuvaa ittestäni stetsoni päässä ja hoilasin kitarisat ammollaan :-D Ei skoolattu kuoharilla eikä naposteltu skumppakuulia, kahviin lorautettin jeegeriä (ei piilopullosta) , oli lystiä ja ens vuonna uudestaan :-)

Päivämäärä:   6.7.25 18:58:32

Juuri näin viiva, lapsellisille.

Päivämäärä:   6.7.25 19:01:57

Niin. Olisiko pitänyt jättää lapset tekemättä, jos oma aika on noin tärkeää?

Päivämäärä:   6.7.25 19:06:56

Aivan, keski-ikäiset eivät saa pitää hauskaa!

Lähettäjä: jeresus 
Päivämäärä:   6.7.25 19:09:05

Ihanaa jos somejutut koetaan liikuttaviksi. Tämä +viiskyt täti kiertää useampia Käärijän keikkoja vuodessa, joka illasta tulee laitettua parikymmentä stooria someen, ihan takuuvarmasti on kieltä näytetty ja suu ollut auki. Niissä kilistelykuvissa voi muuten olla myös alkoholitonta juomaa tai sitten se on se illan ainoa drinkki, ihan vaan tiedoksi. Bailaaminen onnistuu ilman känniäkin. Viimeksi olen ollut humalassa vuonna 2001 mutta silti olen varmaan just sellainen säälittävä keski-ikäinen täti joita aloittaja halveksuu. Aion jatkossakin käydä bailaamassa säännöllisesti niin kauan kuin vaan kunto mitenkään kestää. Sori jos se häiritsee.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   6.7.25 19:16:30

Öö mitä keski-ikäinen sitten saa tehdä?

Päivämäärä:   6.7.25 19:26:03

"Niin. Olisiko pitänyt jättää lapset tekemättä, jos oma aika on noin tärkeää?"

No nyt meni velalla tunteisiin.
Todellisuudessa 40- 50v vela on vain katkera ämmä, joka ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen löytänyt itselleen miestä, joka tyytyy tuollaiseen.

Päivämäärä:   6.7.25 19:35:23

Minä en ymmärrä mitään omien kuvien postausta someen, mieluummin kuolisin. Mutta biletystä kyllä rakastan näin 45-vuotiaana velana, enkä aio vinkutonta viikonloppua tai lomapäivää viettää muiden ihmisten seurassa ennen kuin hautuumaan mullissa. :D

Päivämäärä:   6.7.25 19:35:29

"Olisiko pitänyt jättää lapset tekemättä, jos oma aika on noin tärkeää?"

Just näin. Ihan sama homma muidenkin asioiden kanssa. Jos hankit kissan, koiran tai hevosen, sille pitää antaa kaikki aika ja resurssit ilo mielin eikä koskaan saa sanoa mitään.

Päivämäärä:   6.7.25 19:38:51

"Todellisuudessa 40- 50v vela on vain katkera ämmä, joka ei ole kolmeenkymmeneen vuoteen löytänyt itselleen miestä, joka tyytyy tuollaiseen."

No nyt meni isukilla tunteisiin!! :D :D
Taisivat olla vahinkoraskauksia ilman isukin omaa valintaa?

Päivämäärä:   6.7.25 19:43:11

"Ihan sama homma muidenkin asioiden kanssa. Jos hankit kissan, koiran tai hevosen, sille pitää antaa kaikki aika ja resurssit ilo mielin eikä koskaan saa sanoa mitään."

Se on oma valinta, kuten lapset tai vaikka fitnessurheilu. On vaikea kuvitella, että fitnessurheilija suuttuisi, jos hänen kellontarkkaa levon, treenin ja ruokavalion yhdistelmää hämmästelisi. Todennäköisesti naurahtaisi ja toteaisi sen olevan sitä, mitä haluaa tehdä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   6.7.25 19:53:26

Öh. Nyt en ymmärrä tuota velojen ilkkumista ajankäytöstä. Olen viisikymppinen ja minun lapseni ovat täysi-ikäisiä, siitä on iät ja ajat kun ne veivät "kaiken aikani". Ja ihan kyllä silloinkin omistin ja harrastin hevosia, koiria, jne, perheen kanssa ja myös yksin. Lapsilla oli isäkin, kas kummaa. Luuleeko joku viisikymppinen vela tosissaan, että kun joku hankkii lapsen, siinä se loppuelämän oma aika sitten meni ja hähhäh, hänelläpä sitä on, kylläpä ne lapsen saaneet nyt kadehtii häntä? Just.

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   6.7.25 19:54:37

Hei ap. Kakskymppinen tekoripsi ja -kynsityttökö olet? Mene sinä vain keikistelemään Tiktokiin puolipukeisena ja tee vaikka sellainen itkuvideo! Jätä keski-ikäiset rauhaan kiitos!

Päivämäärä:   6.7.25 19:56:48

Junes se taas siellä itkee .

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   6.7.25 20:10:22

Siis toi viivako oikeasti sanoi olevansa 50+? Ei uskois tekstin ja asenteen perusteella. Enemmänkin 12 vee.

Päivämäärä:   6.7.25 20:15:58

Se oli Ällö, joka sanoi ruuhkavuosien keskellä olevan lapsivapaan olevan iso juttu.

Päivämäärä:   6.7.25 20:17:56

Äläs Junes valehtele.

Sinun ruuhkavuodet oli 17 vuotiaana, kun lapsilisät loppui ja vielä oli vuosi eläkkeeseen.

Päivämäärä:   6.7.25 20:42:22

Rakas Riku, kyllä vielä on vuosia eläkkeeseen.

Päivämäärä:   6.7.25 21:30:34

Siis... mikä tuossa on ongelma? Se, että keski-ikäiset kehtaavatkin pitää hauskaa omalla tavallaan, joka ei istu ap:n käsitykseen keski-ikäisten vapaa-ajan vietosta, vai nuo hieman kliseiset hashtagit?

Joillain ihmisillä on sellainen ihmeellinen ajatusmaailma, että tekemiset pitää rajoittaa iän mukaan. En nyt tarkoita mitään "taaperolle viinaa" -juttuja vaan että et voi enää 40 vuotiaana tehdä samoja asioita mitä tykkäsit tehdä 20 vuotiaana. Ja ihan siis periaatteiden vuoksi, ei käytännön esteiden takia. Minusta on hienoa nähdä ettei ihmiset anna oman iän rajoittaa tekemisiään. Jos minä haluan kuusikymppisenä bilettää Ibizalla aamuun saakka, niin aion kyllä tehdä sen. Turha laittaa itseään mihinkään kuvitteelliseen vankilaan.

Päivämäärä:   6.7.25 21:39:29

Työeläkettä tuskin saat koskaan ja sitä todennäköisesti tarkoititkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.