Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Varattu mies, sinkku nainen

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   5.7.25 17:59:57

Onko olemassa pienintäkään mahdollisuutta, että kun naimisissa oleva mies pyytää sinkkunaista (kaveriaan) juomaan hänen kanssa kahdestaan viiniä kun vaimo on reissussa, niin että miehen aikeet olisivat ihan puhtaasti kaverilliset eikä illan aikana tapahtuisi mitään lähentymisyritystä edes viinipäissään?

Re: Varattu mies, sinkku nainen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.7.25 18:01:28

Nussimiseksi se menee.

Lähettäjä: MmM 
Päivämäärä:   5.7.25 18:02:20

Heh heh. Kertoo sinulle, että nukkuu sohvalla ja ero on tosiasia jo lähitulevaisuudessa, sinä annat sille pinppiä ja sitten uikutat täällä tyhmyyttäsi kerta toisensa jälkeen :D :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   5.7.25 18:03:58

Noh, aika monesti olen ollut parhaan ystäväni miehen kanssa kaksin esim syömässä tai tuopilla. Ei ole kummallakaan ollut taka- ajatuksia, aivan sama, kumpi on pyytänyt.

Äitini käy muuten usein konsertissa tms kaksin isäni parhaan ystävän kanssa (joka on siis naimisissa). Ovat koko elämäni ajan tavanneet välillä kaksin, välillä niin, että parhaan ystävän vaimokin on mukana. Osaa siis nämä 80-vuotiaatkin olla ystäviä sukupuolesta riippumatta.

Mutta joo, aloittajan tapauksessa pitäisin outona, jos on markkinoitu asia niin, että "vaimo on matkoilla, tulisitko käymään?" ja jos siis normaalisti ei kaksi ole tavattu.

Päivämäärä:   5.7.25 18:08:28

-, ei äitini nyt ihan kahdeksaakymmentä vielä ole, mutta eipä kaukanakaan siitä. Lähempänä kahdeksaakymmentä kuin seitsemääkymmentä. Ihan fertiili-iässä minut on tehty, kuinka niin?

Päivämäärä:   5.7.25 18:11:08

- , eli järkevä, tiedostava ja itseensä luottava ihminen, jota ei kiinnosta muiden mielipiteet? Kiitos, minä sain kyllä erinomaisen kotikasvatuksen, jossa itseluottamustani vahvistettiin pienestä asti. :)

Päivämäärä:   5.7.25 18:17:54

- , harmi, että pidät hyvää itsetuntemusta ja itseluottamusta itaekehuna - surullista lähinnä, ettet ole se koe olevasi sinut itsesi kanssa ja projisoit pahaa mieltäsi muihin.

Päivämäärä:   5.7.25 18:28:39

Viivan kommentit taitavat poistua ja nyt näyttää siltä, että Ällö kävisi täällä yksinpuhelua aiheesta, joka ei liity millään tavalla aloitukseeni. Voitko siis Ällö sivuuttaa tuon trollaajan ja yritetään pysyä aiheessa, kiitos :)

Mies ei markkinoinut tilannetta niin, että vaimo poissa, nainen tiesi tästä siksi koska puhuvat ja vaihtavat kuulumisia normaalisti. Eivät ole aikaisemmin olleet tuolla tavalla kahdestaan. Käyneet yhdessä harrastamassa ja lasten kanssa leikkipuistossa, mutta eivät ole olleet keskenään kummankaan luona.

Päivämäärä:   5.7.25 18:35:13

Anonyymi, juu, viivan kommentit poistuu täältä usein.

Tuon lisäavauksen jälkeen en pitäisi outona, miksikäs ei. Tosin varmasti täältä tulee Almerat ja muut huutamaan, että varmasti pettää. Toisaalta eipä niitä ihmisiä voi omistaakaan, pettää jos on pettääkseen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.25 18:52:07

Vaikea sanoa miestä tuntematta. Itselleni on ihan normaalia tavata kaksistaan miespuolisten kavereiden kanssa, olivat nämä sitten sinkkuja tai parisuhteessa. Mutta nämä on tosiaan omia kavereita ja huolella valittu, en kaveeraa häntäheikkien kanssa. Tuolla kyseisellä miehellä saattaa olla täysin puhtaat jauhot pussissa tai sitten ei. Jos itse saisin tuollaisen kutsun ja mies olisi aina ollut käytökseltään asiallinen ja platoninen, niin en kieltäytyisi vain sen takia että kutsuja on mies.

Päivämäärä:   5.7.25 18:59:51

Ja itse voisin mennä juomaan viiniä ihan testimielessä, sehän olisi hyvä tulikoe kaveruudelle. Jos yrittäisi lähennellä viinipäissään niin tietäisin viilentää välit. En haluaisi olla kaveri sellaisen kanssa, joka yrittää heti tilaisuuden tullen ruveta vokottelemaan. Jos taas mies osoittaisi olevansa täysin kaverimielellä liikenteessä, niin kaveeraamista voisi hyvillä mielin jatkaa.

Lähettäjä: Ööö 
Päivämäärä:   5.7.25 19:15:10

Tietääkö vaimo että mies on kutsunut vain sinut?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   5.7.25 19:31:42

Entäpä jos varattu mies ja sinkku nainen harrastavat kyseenlaisen tilanteen seurauksena seksiä, mutta ilman että kumpikaan haluaa sen enempää? Kumpikaan ei draamaile, yritä omia toista omakseen tai esitä mitään vaatimuksia. Ja jos sinkku nainen joskus löytää oman miehen (edellyttäen, että sellaista edes etsii) niin suhde loppuu sitten siihen. Mites semmoinen?

Päivämäärä:   5.7.25 19:35:54

No minun maailmassa on ainoa mahdollisuus. Siis että aikeet ovat puhtaasti kaverilliset. Mutta vaikea sanoa mitä teillä on meneillään, oletteko ystäviä, olleet pitkään, uusi tuttavuus, ollut flirttiä vai ei, ymsjne

Päivämäärä:   5.7.25 19:36:15

No jos se sinkkunainen haluaa seksiä niin sitten hänen ei varmaankaan tarvitse jännittää ja kysellä hötölästä että yrittääköhän mies lähennellä.

Päivämäärä:   5.7.25 21:07:18

Tämä sinkkunainen saa kyllä säännöllisesti seksiä eikä halua tältä mieheltä mitään sellaista. Ei vain halua siihen ikävään tilanteeseen, jossa mahdollisesti joutuisi torjumaan toisen lähentelyn kun molemmilla eri käsitys illan kulusta. Ja sitten kiusallisena nähdä taas maanantaina töissä.

Päivämäärä:   5.7.25 21:11:24

Voi tota yhtä, pysyisi edes aiheessa pätemisen lisäksi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   5.7.25 21:11:51

Käy testaamassa ja tuu sitten kertomaan!

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   5.7.25 21:18:52

No tietysti on. Olen minäkin käynyt kavereiden (miespuolisten) kanssa kaksin mm. leffassa, ravintolassa ja baarissa. Olemme tosiaan kavereita, emme panokavereita tai pariskunta.

Lähettäjä: uskotko horoskoopp 
Päivämäärä:   5.7.25 22:39:25

Vaikea sanoa kun ei tunne miestä. Omassa tuttavapiirissäni on eräs jonka tietäisin ehdottavan petihommia jo ekan lasillisen jälkeen (oinas), toisessa äärilaidassa kaveri joka todellakin lähtisi vain juomaan viiniä (rapu) ja muut miehet jotain tältä väliltä. Eli jos suostut kutsuun niin jää nähtäväksi kumpaa tyyppiä mies edustaa...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.7.25 22:42:37

Voi olla ihan mitä vaan. Ne seuraavien päivien tunnelmat on myös hyvä pitää mielessä...

Päivämäärä:   5.7.25 22:46:45

Kokeilemalla se selviää. Ja jatkoa ajatellen saat tietää onko mies oikeasti kaveriainesta vai haluaako sinusta jotain muuta.

Päivämäärä:   5.7.25 23:15:08

Menisitkö juomaan kolmistaan viiniä, jos vaimo olisi maisemissa?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   6.7.25 00:11:02

Aloittajan tapauksessa ei mitään mahdollisuutta. Mutta periaatteessa aivan mahdollista. Vastikään (joojoo, viime vuonna) juotiin olutta miehen kaverin kanssa kahdestaan siitä syystä että mieheni oli reissussa. Eipä ollut taka-ajatuksia vaan syötiin tukevasti ja juotiin ja soitettiin videopuhelu sen kaverin kihlatulle. Ja kerrottiin vitsejä :)

Päivämäärä:   6.7.25 08:27:56

"Menisitkö juomaan kolmistaan viiniä, jos vaimo olisi maisemissa?"

Menisin. Minusta olisi mukava tutustua miehen vaimoon, emme ole siis koskaan tavanneet. Ja sanoinkin miehelle, että jos vaimosi olisi mukana, niin voisimme kolmestaan juoda, mutta kahdestaan se tuntuu itsestäni epäsoveliaalta.

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   6.7.25 08:46:07

Olennaista tässä taitaa olla varatun miehen puolison näkökulma. Jos häntä häiritsee että vaimon ollessa reissussa mies kutsuu toisen naisen kotiin viettämään viini-iltaa, niin silloin se ei ole sopivaa. Täytyy sanoa että ihmettelisin jos oma puoliso harrastaisi tuollaisia iltamia, vaikka naispuolisia tuttuja ja kavereita hänellä onkin, eikä siinä ole mitään pahaa.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   6.7.25 16:05:04

Minut kutsui pitkäaikainen työkaveri kotiinsa syömään lounasta että voidaan vaihtaa kuulumisia. Tää mies oli selvästi just tullu suihkusta ja kauluspaita päällä pönötti odottaa. Söin lounaan ja kun yritin lähteä, alkoi ahdistelu. Kouri ja yritti väkisin suudella. Oli todella kiusallista ja kamalaa. Tajusi lopulta että en tullut sen takia ja lähdettyäni laittoi anteeksipyyntöviestin perään. Vaimo ja lapset ei siis olleet kotona.

Eli en usko viinille pyytämisen olevan viatonta.

Päivämäärä:   6.7.25 17:01:31

Täytyy sanoa että ihmettelisin jos oma puoliso harrastaisi tuollaisia iltamia, vaikka naispuolisia tuttuja ja kavereita hänellä onkin, eikä siinä ole mitään pahaa.
------------
Sama. Eri asia jos paikalla on muitakin ihmisiä mutta että kahdestaan.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   6.7.25 17:36:58

"Onko olemassa pienintäkään mahdollisuutta, että kun naimisissa oleva mies pyytää sinkkunaista (kaveriaan) juomaan hänen kanssa kahdestaan viiniä kun vaimo on reissussa, niin että miehen aikeet olisivat ihan puhtaasti kaverilliset eikä illan aikana tapahtuisi mitään lähentymisyritystä edes viinipäissään?"

- Ei ole pienintäkään mahdollisuutta kuvailemassasi tilanteessa. Unohda, jos et itse ole miehestä sillä tavalla
kiinnostunut.

Päivämäärä:   6.7.25 17:47:56

Jos tuon työkaverin ja hänen vaimonsa kanssa illanvietto olisi tavanomaista ja toistunut usein, niin kutsussa vaimon poissaollessa ei välttämättä olisi mitään epäilyttävää.

Mutta kutsu kotiin ensimmäisen kerran juuri silloin, kun vaimo on matkalla, on epäilyttävää. Eiköhän tuolle miehelle löytyisi miespuolisiakin tuttuja viiniä juomaan, jos vain viinin maistelusta olisi kyse.

Lähettäjä: Erin 
Päivämäärä:   6.7.25 17:59:37

Miehelläni on vain naisia kavereina. Kerran kuulin kun puhui puhelimessa, että ei edes yritä ystävystyä parisuhteessa olevien kanssa, koska siitä seuraa vain mustasukkaisuus draamaa. Minusta tämä oli aika oudosti sanottu jos miehelläni olisi oikeastibaikomus olla vain kaverina ilman petipuihia. Ei mies ole ikinä esitellyt minullekkaan kavereitaan. Näkevät aina niin etten minä ole paikalla. Tiedän heidän etunimensä, mutta en mitään muuta eikä pihettakaan, että voisin edes ohimennen nähdä heitä.

Päivämäärä:   6.7.25 18:26:25

"Ei mies ole ikinä esitellyt minullekkaan kavereitaan. Näkevät aina niin etten minä ole paikalla. Tiedän heidän etunimensä, mutta en mitään muuta eikä pihettakaan, että voisin edes ohimennen nähdä heitä."

Miksi olet edelleen suhteessa tuollaisen kroonisen pettäjän kanssa?

Päivämäärä:   6.7.25 18:32:27

Minulla on aika tuore parisuhde ja pari miehen naispuolista kaveria vähän mietityttää. Toisesta kaverista kertoi jo suhteen alussa, ovat olleet jonkinlaisia panokavereita mutta nyt ei ole ollut mitään fyysistä vuoteen. Toinen on vähän hämärämpi tapaus: miehellä ja tällä henkilöllä on ollut jotain seksuaalista viikkoa ennen kuin tapasimme miehen kanssa ekan kerran. Tämä salattiin minulta, mutta sain tietää siitä kun mies puhui naisen kanssa puhelimessa ja nainen alkoi muistella tuota tapahtunutta. Olen saanut sen käsityksen että tämä nainen haluaisi edelleen jotain tapahtuvan heidän välillään. Mies tapaa näitä naisia alkoholin käytön merkeissä ja kaikilla paitsi yhdellä kerralla olen ollut mukana. En oikein tiedä, mitä tuosta pitäisi ajatella. Asia häiritsee, vaikka tiedänkin että mies ei ole näiden kanssa mitään tehnyt sen jälkeen kun alkoi minun kanssani olla. En halua ottaa tätä vielä puheeksi miehen kanssa. Tässä on nyt muutakin ajankohtaisempaa ja tärkeämpää.

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   6.7.25 19:12:38

Munkin miehellä on vaiherikas nuoruus takana, ja paljon myös seikkailuja. Näistä on kuitenkin tietääkseni hyvin avoimesti minulle kertonut, ja että hölmöilyt saavat riittää ja on mieluummin minun kanssani kuin riskeeraisi suhdettamme millään epämääräisellä. Ei siis todellakaan käy entisten heilojen tai tyttökavereiden kanssa "kahvilla" tai viihteellä, vaikka heitä paljon onkin. Ihan vaan kunnioituksesta minua kohtaan, ja siitä että ei halua aiheuttaa mitään draamaa tai epäilyksen siementäkään. Joskus ohimennen toki on näitä vaikka baarissa tavannut ja kertonut että ovat jutustelleet. Facessa ym kavereita kuitenkin edelleen, ja sekin on mulle ihan sama.
Ja samaten, en minäkään käy treffailemassa muita. En koe siihen edes tarvetta.

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   6.7.25 19:17:45

Mutta joo, aloittajan esittelemä tilanne on minusta vähintäänkin epämääräinen. Ja ellei tuolla pariskunnalla oikeasti ole sopimusta siitä, että on naisellekin ok kutsua itselleen tuntemattomia naisia viinille silloin kun ei ole kotona, ihan vaan kaverimielessä... Juu juu :D

Päivämäärä:   6.7.25 19:54:01

Ei siis todellakaan käy entisten heilojen tai tyttökavereiden kanssa "kahvilla" tai viihteellä, vaikka heitä paljon onkin. Ihan vaan kunnioituksesta minua kohtaan, ja siitä että ei halua aiheuttaa mitään draamaa tai epäilyksen siementäkään.
-----------------------
No tätä minäkin toivoisin. En itsekään hengaile missään entisten miesten kanssa. Enkä keksi mitä varten minun pitäisi kutsua joku nykyinen työkaveri viiniä juomaan, silloin kun mies on reissussa. Nämä mitä aiemmassa viestissä kerroin on vähän sellaisia asioita että ne saavat kyseenalaistamaan koko suhteen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.