Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaatosade, luonnonkiharat hiukset ja hääjuhla...

Lähettäjä: Mikä kampaus? 
Päivämäärä:   5.7.25 06:46:59

Eli mulla pörhöttyy hiukset semmoiseksi valtavaksi hallitsemattomaksi pilveksi kun sataa/on kosteaa. Ihan turha yrittää suoristaa. Miten ihmeessä laittaisin hiukset hääjuhlaan ettei näyttäisi ihan metsässä ryvettyneelle? Ovat pitkät ja paksut.

Re: Kaatosade, luonnonkiharat hiukset ja hääjuhla...

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   5.7.25 07:26:18

Lettinuttura ranskalaisin letein.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   5.7.25 07:35:09

Olisiko osaavasta kampaajasta apua niin, että osaisi kehitellä sellaisen kampauksen, joka on parhaimmillaan kosteudessa pörhistyneenä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.7.25 09:07:24

Oletko hiuslakasta koskaan kuullut?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   5.7.25 09:09:18

*: takuulla on, samoin kokeillut kaiken muunkin mahdollisen.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   5.7.25 09:11:57

Eipä tuossa oikein ole muuta mahista kuin nutturakampaus

Lähettäjä: Hani 
Päivämäärä:   5.7.25 09:49:05

Minulla samanlaiset. Ihan sama miten paljon on hiuslakkaa tai miten kireät letit tai nuttura on. Niin pörrö on taattu on sataa tai on kosteaa.
Suosittelen lakkia päähän, ei ole muuta vaihtoehtoa :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.7.25 09:50:51

Nuttura hiusverkolla

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.7.25 09:51:42

Ja siis ensin hiuksille kunnon kosteutus ja kampaus tehdään hiusöljyllä. Sitten kosteuden vaikutus minimoituu.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   5.7.25 09:52:57

Minulla on niin päin että kun pesun jälkeen harjaan kuivat hiukset niistä tulee kauhea pörröpallo, mutta kun ne sitten kastelee ja antaa kuivua rauhassa niin ovat kivoilla laineilla ja siistin näköiset.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   5.7.25 09:53:23

Minulla piiloluonnonkihara, kuivalla säällä pysyy suorana, mutta kostealla kelillä tukka päästää mielikuvituksensa valloilleen. Hiuslakkaa ehdottava ei tiedä tästä ilmiöstä mitään. Venelakka ehkä tepsisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.7.25 10:57:20

Monica Geller?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.25 11:04:29

Hiuslakkaa ehdottava on tavannut vain omat täydelliset hiuksensa.

Mun hiukset elää kosteudessa omaa elämää. Kiharrettuna suoristuu ja suoritettuna kihartuu. Itse ratkaisen ongelman laittamalla ne esim nutturavalkilla kiinni.

Mutta jos kovin pörrö tulee, se tuskin riittää. Ellei saisi tehtyä sellaista nutturaa, joka paranee hiusten kihartuessa.

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   5.7.25 11:19:53

Mun mielestä omat luonnonkiharat hiukset on just parhaimman näköiset kun ovat pörrössä. :D en niille koskaan mitään tee kun en osaa hiuksia laittaa mitenkään. Kampaajan tekemät kiharat (laineet) on ihan tyhmät, oma luonnollinen pörrö parempi. :)

Lähettäjä: Pilli 
Päivämäärä:   5.7.25 11:52:05

Minä suosin sellaisia nuttura- ja lettikampauksia, joissa pörrö ei haittaa. Paras lopputulos tulee, kun ei alkujaankaan suorista, vaan kampaus suoraa siihen kiharapehkoon.
Joku tuolla puhui kampaajan tekemistä laineista. Mietin, että kenellä luonnonkiharat hiukset omaavalla keinotekoiset kiharat pysyy puolta tuntia pidempään? Ihan sama millä raudoilla ja tököteillä ne väännetään, niin ainakin minulla ne on puolessa tunnissa mennyttä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   5.7.25 12:38:00

Ai kun tietäisitte miten kadehdin teidän ongelmaa XD

Terkuin lyijykynän paksuinen mikroponnari. Piikkisuora ja jos on vähänkin kosteutta niin kaikki yritys saada hiuksiin vähän volyymia tai herranpieksut edss lainetta haihtuu nanosekunnissa. Jäljelle jää vain surullinen ohut liuhuletti piikkisuorana roikkumassa. Voihan sitä aina kokeilla erilaisia kosteussuojia, ne ei vaan näin onnettomaan hiuksistoon tepsi. Karmeuden kruunaa kestä talvet ohuiden hiusten läpi pilkottava vaalenapunainen päänahka. Jotta pienet on murheet jos yhdet häät ja sade aiheuttaa päänsärkyä.

Lähettäjä: galloppi 
Päivämäärä:   5.7.25 12:52:50

Ah, minulla on juuri aloittajan kaltainen hiuslaatu! Hiuslakalle saa tosiaan nauraa, ei auta mitään.

Öljyn kanssa joku lettikampaus on ainoa, mikä itsellä pysyy sadesäällä edes jotenkin huolitellun näköisenä. Silloinkin niitä yksittäisiä hiuksia singahtelee sieltä täältä öljyn tai lakan määrästä välittämättä mutta ei sille mahda mitään. Itselläni on sellainen klipsu, missä on iso nätti kukkanen niin laitan sen esim. lettinutturan kanssa niin vie huomiota siltä ettei kampaus ole sileä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.25 13:49:14

Paranee vaan kun kastuu.

https://pin.it/3yC5kQmzH

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.