Lähettäjä: Niksnaks
Päivämäärä: 4.7.25 13:32:33
Olin monta vuotta tinderissä, yhden tindermiehen kanssa oli 3v suhdekin ja yhteinen kämppä, metsään meni. Saako nyt sanoa että tinder ei toimi?
Tavalliset miehet likettää 100% kaikki naiset ja valkkaa niistä kauneimmat joille lähettää viestin. Jos mätsimies ei aloita keskustelua, se johtuu siitä että olet hänelle osastoa "älä vastaa, paitsi jos p*nettaa". Eli itse on ihan turha aloitella keskusteluja.
Ne yhtään siedettävämmän näköiset miehet tietää arvonsa ja likettävät suoraan vaan super hotteja naisia. Jos jollain tempulla pääset sellaisen kanssa treffeille, he ghoustaavat kun löytyy hehkeämpi nainen.
Naisena on turha ottaa goldia, koska miehet tykkää olla itse se keskustelun aloittava osapuoli. Se on se kohta missä he pystyvät itse "valitsemaan" seuransa, naiset valitsee jo liketysvaiheessa.
Eli on aivan turha innostua jostain likeistä, koska valtaosa miehistä ottaa itsestään huonoja kuvia-> valtaosa naisista karttaa heitä -> miehet epätoivossaan likettävät aivan kaiken mahdollisen (ja myös siksi että on hauska fantasioida naisista).
|