Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder ei todella toimi

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.7.25 12:51:53

Minulle näkyy osa jotka tykänneet minusta kun selailen kuvia. Ovat krhm suoraan sanottuna ei ehkä niitä kaikista varteenotettavimpia. Edes suht siedettävät tyypit ei mätsää kanssani. Aikaisemmin törmännyt tinderissä tyyppii, joka samalta paikkakunnalta ja tykännyt hänestä monesti. Olin vuoden poissa tinderistä ja taas sama tyyppi tuli vastaan ja tällä kertaa hän oli tykännyt minusta. Ihmetteli että olenko tosiaan samalta paikkakunnalta. Mitä ilmeisemmin tinderi ei ollut näyttänyt profiiliani hänelle aikaisemmilla kerroilla ollenkaan, vaikka tällä alueella ei edea ole tinderin käyttäjiä...
Yhden varteenotettavan kanssa pääsin treffeille koska hän oli ottanut goldin ja nähnyt että olin tykännyt kuvista. Tuntuu siis että minua näytetään vain tyypeille joiden kans on tosi epätodennäköistä että syntyy rakkaustarinaa. Mietin jo goldia ja että laittais sitten niitä suoraviestejä tyypeille kun tuo selaaminen näköjään yhtä tyhjän kanssa

Re: Tinder ei todella toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.25 12:55:01

Ok. Mulla syntyi useita treffejä tinderin kautta, pari romanssiakin joista toinen johtikin näköjään avioliittoon ja perheen perustamiseen. Hyvin siis toimi tinder.

Lähettäjä: Aha 
Päivämäärä:   4.7.25 13:08:21

Kerkesin olla kaksi päivää Tinderissä ja nyt 6 vuotta suhdetta takana

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   4.7.25 13:15:08

Täydellisen maalaiskollin löysin Tinderistä. Pari ei niin pitkää (1-4v) suhdetta myös syntynyt järkevien ja miellyttävien miesten kanssa ennen tätä. On myös ihan asiallisten kanssa tullut käytyä treffeillä muttei vaan kolahtaneet sillai syvemmin että ois romanttisesti kiinnostanut. Onhan siellä niitä ei niin sopivan oloisia mutta ilmeisesti onnistunut välttämään kohtaamiset semmoisten kanssa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.7.25 13:27:33

Hyvin toimii tinder. :)

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   4.7.25 13:32:33

Olin monta vuotta tinderissä, yhden tindermiehen kanssa oli 3v suhdekin ja yhteinen kämppä, metsään meni. Saako nyt sanoa että tinder ei toimi?

Tavalliset miehet likettää 100% kaikki naiset ja valkkaa niistä kauneimmat joille lähettää viestin. Jos mätsimies ei aloita keskustelua, se johtuu siitä että olet hänelle osastoa "älä vastaa, paitsi jos p*nettaa". Eli itse on ihan turha aloitella keskusteluja.

Ne yhtään siedettävämmän näköiset miehet tietää arvonsa ja likettävät suoraan vaan super hotteja naisia. Jos jollain tempulla pääset sellaisen kanssa treffeille, he ghoustaavat kun löytyy hehkeämpi nainen.

Naisena on turha ottaa goldia, koska miehet tykkää olla itse se keskustelun aloittava osapuoli. Se on se kohta missä he pystyvät itse "valitsemaan" seuransa, naiset valitsee jo liketysvaiheessa.

Eli on aivan turha innostua jostain likeistä, koska valtaosa miehistä ottaa itsestään huonoja kuvia-> valtaosa naisista karttaa heitä -> miehet epätoivossaan likettävät aivan kaiken mahdollisen (ja myös siksi että on hauska fantasioida naisista).

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   4.7.25 13:34:07

En ole kokeillut tinderiä, mutta eikö aloittaja voi siis itse tykkäillä miehistä, ja jos mies tykkää takaisin, jatkaa juttua?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   4.7.25 13:40:39

Niksnaks olikin vastannut perusteellisemmin samaan aikaan. Miksi joku haluaa käyttää tuommoista sovellusta...

Mutta jos käyttää, kannattaa varmaan panostaa todella paljon kuviin ja kuvankäsittelyyn.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.