Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies seuraa exää instassa

Lähettäjä: Mustasukka 
Päivämäärä:   4.7.25 11:22:31

Olenko turhaan huolissani? Mies tykkäilee ja kommentoi joskus lyhyesti exänsä kuvia instagramissa. Kommentit viattomia mutta kuitenkin. Minun kuviin ei reagoi mitenkään.

Re: Mies seuraa exää instassa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.7.25 11:30:00

Ongelma on nyt siis siinä, että sinä jäät huomiotta somessa. Mitä mies sanoo kun kysyt millä logiikalla hän somessa toimii?

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   4.7.25 11:55:22

No voi ei! 🤦‍♀️

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   4.7.25 11:58:20

Ja mä olen useimpien exieni fb-kaveri ja yhden äidinkin! Ex-vaimon tai anopin kaveri en kyllä oo.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.25 12:05:35

No kyllä mä kysyisin tuossa tilanteessa suoraan, että miksi toimii noin. Joku sanoo tietysti, että aloittaja on mustasukkainen hullu, mutta mielestäni aina on hyvä avata suu jos jokin toimintatapa on mielestäsi loukkaavaa. Se on aikuismaista

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   4.7.25 12:26:04

Minä huomautin siitä että pettäjä exän kanssa oli niin tiivis somesuhde ja tämä exähän soittelikin lähes joka päivä. Mies sanoi että exä pyytää tykkäilemään ja kommentoimaan. Jotenkin myös miehen huomion tarpeessa kun piti tietää koko ajan miten menee sen jälkeen kun alettiin seurustelemaan. (Sitä ennen exä ei ollut niin kova soittelemaan) Exä saattoi myös yhtäkkiä tulla käymään silloin kun en ollut paikalla.. ajoi vaan pihaan milloin milläkin asialla ja tuli kahville. No mies onneksi ymmärsi sitten ilmoittaa tälle että valitettavasti kyläilyt, puhelut, viestit ja sometouhut loppuu nyt. Se exä siis tosiaan oli pettänyt myös miestäni niin kuin monia muitakin kumppaneitaan joten siksi hyvin epäilyttävää käytöstä tuo.
Nyt jokin aika sitten tämä exä soitti useamman kk tauon jälkeen ja ilmoitti että muuttaa takas kylille ja saattaa törmäillä. Siis tänne mihin ei ole ollut mitään muuta sidosta kuin mies. :)) On asustellut ympäri Suomea mutta tämä meidän alue nyt sitten tuntuukin kodilta... Pysyisi vaan isommissa kaupungeissa katselemassa tarjontaa...

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   4.7.25 12:44:03

Me ollaan exän kanssa instassa kavereita. Ex anoppi samoin. Tykkäillään puolin ja toisin jutuista. Nykyinen aviomiehenikin on exän kaveri instassa. Exä uudessa liitossa myös. Ei ongelmaa. Yhteisiä lapsia meillä, joten sinällään ei täyttä pesäeroa ole tehty.

Lähettäjä: Oi 
Päivämäärä:   4.7.25 13:22:52

Minäkin laitoin just yhdelle exälle sydämen ku oli mennyt naimisiin..
kyllä nuo somekommentoinnit ym riippuu pitkälti siitä missä väleissä ollaan ja muutenkin taustoista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.