Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten pitää miehen kiinnostusta yllä?

Lähettäjä: Ihan lovena 
Päivämäärä:   3.7.25 20:14:25

Hei ihanat, apuja ja mietteitä, varsinkin miehet, mitä mieltä: olen tapaillut nyt 4kk yhtä miestä ja olemme todella ihastuneita toisiimme, näin oletan/uskon. Mutta naisena haluaisin tietenkin huomiota ja "todisteita" siitä, että ihastus on voimassa / olemassa ja toivoisin mieheltä siis sanoin, viestein, teoin näitä merkkejä <3 mies on mies eikä ehkä ihan niin romantikko kuin itse olen, ja mietinkin kyllästyykö miehet siihen kun itse taas jaksan kehua häntä ja laittaa sydämiä ja flirttailla niin viestein kuin kun tapaamme. Kyllästyykö miehet siis "liian kiinnostuneeseen" naiseen? Pitäisikö hellittää vähän? Luonteeni vain on avoin ja näytän tunteeni/ihastukseni suoraan ja kirjoitan hänelle ajatukseni rehellisesti, kehun, toivoisin hänen olevan luonani ym. Häipyykö mies kun saa niin paljon huomiota minulta? Mies mitä sä tekisit? Olemme 35-40vuotiaita. Ja joo todellakin mietin näitä, itse saan myös onnellisuutta kun kerron toisen olevan ihana, mutta meneekö yli? Tykkääkö miehet ennemmin naisita joiden kanssa pitää nähdä vaivaa, ja kyllä todella näitä mietin

Re: Miten pitää miehen kiinnostusta yllä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.7.25 20:18:06

Mieti nyt ensiksi haluatko sellaisen miehen, jonka kanssa joudut esittämään jotain mitä et ole.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.7.25 20:24:00

Jos se mies kyllästyy sinuun ellet jotenkin temppuile ja juonittele pitääksesi mielenkiintoa yllä, niin ei tuollaisella suhteella ole tulevaisuutta. Ole vain oma itsesi, ja jos olette toisillenne oikeita ihmisiä, niin se riittää.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   3.7.25 20:29:25

Sano miehelle kerran selkeästi millaista huomiota kaipaat. Sitten mies joko antaa sitä sinulle tai sitten ei, ja joko suhde jatkuu tai sitten ei.

Päivämäärä:   3.7.25 20:56:07

Mieti tulevaisuutta. Onko oikeasti unelmasi sellainen suhde, jossa sinun pitää jatkuvasti miettiä miten saat miehen kiinnostusta pidettyä yllä? Jos ei, älä tee sitä nytkään.

Lähettäjä: Mörö 
Päivämäärä:   3.7.25 21:10:30

Ole oma itsesi eli jos haluat kehua, näyttää tunteita teoin ja sanoin niin tee niin. Jos mies pelästyy, ahdistuu ja juoksee karkuun niin ei ole oikea sinulle. Ole siis oma itsesi. Ja jos kaipaat kumppanilta tekoja sekä sanoja niin älä tyydy mörrimöykkyyn.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.7.25 21:16:42

Jos mies vaikuttaa 4kk jälkeen yhtään välinpitämättömältä, antaa olla..

Lähettäjä: Jehna 
Päivämäärä:   3.7.25 21:18:01

Vaikutat kyllä hieman raskaalta ja teennäiseltäkin
Mun kokemuksen mukaan, riittää, että on ihan vaan oma itsensä. Anna ajan kulua, sillä se selviää.
Et sinä oikeasti voi tehdä asialle mitään sen enempää.

Mun kokemuksen mukaan myös moni mies tuossa ikäluokassa on hieman sitoutumiskammoinen, eli tuo liiallinen innokkiis voi olla hänelle liikaakin. Ne, jotka ei ole sitoutumiskammosia, on sitten kaltaisiasi yli-innokkaita, joiden kiinnostus loppuu yhtä-äkkiä kuin alkoikin.

Ole oma itsesi, se riittää.

Lähettäjä: Turnipsi 
Päivämäärä:   3.7.25 21:20:18

Ole todellakin oma itsesi, mutta älä roiku miehessä.
Elä myös omaa elämääsi, harrasta, näe ystäviä jne, äläkä peru suunnitelmia miehen vuoksi.
Näytä hänelle, että sulla on elämä ja olet kokonainen ilman häntäkin.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   3.7.25 21:28:50

Olemalla oma ihana itsesi. Liika yrittäminen kostautuu ja on iso virhe.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   3.7.25 21:45:50

Naisena en jaksais jos mies käyttäytyisi vastaavalla tavalla. Aivan liian yliampuvaa ja raskasta käytöstä. Riittää kun toisen kans on helppo ja hyvä olla ilman mitään liioiteltuja huomionosoituksia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.7.25 21:47:14

Epäaopivan ihmisen kanssa on mahdollista rakentaa suhde ankaralla työllä ja omista tarpeista tinkimällä, mutta täytyy kyllä miettiä että onko sellaisessa mitään järkeä.

Päivämäärä:   3.7.25 21:52:19

Jos miehen kiinnostusta pitää 4kk tapailun jälkeen pitää yllä niin kannattaa pohtia pariin kertaan onko suhteella tulevaisuutta.

Ole oma itsesi.

Itse taas en pidä överipommituksesta, koen ne luotaantyöntäväksi.

Lähettäjä: Bingo 
Päivämäärä:   3.7.25 22:49:51

Eiköhän se ole suhun ihan hulluna.

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   3.7.25 23:15:27

Näin miehenä voin sanoa mielipiteen, mitä nykyään ei saisi sanoa. Nimittäin että monen miehen mielestä itseään kovasti tyrkyttävä nainen ei ole kovin kiinnostava. Ainakaan pitkään. Hän on liian helppo.
Koska miehessä kuitenkin asuu se metsästäjä, myös naisten suhteen, saadakseen "oman" naisen mies haluaa nähdä vaivaa, hän ei halua olla liian varma naisesta, hänen pitää tehdä naiseen vaikutus jne.
Tiedän että ihan kaikki miehet eivät ajattele näin, mutta valtaosa, vaikkeivat sano sitä ääneen.

Päivämäärä:   3.7.25 23:24:58

^ mitäs muuta sinne incelin spämmiluolaan kuuluu?

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   3.7.25 23:27:00

Kiitos hyvää, vaikka ko paikka ei ole mulle tuttu. Ylläolevan kaltaisten kommenttien takia iso osa miehistä pitää nämä asiat omana tietonaan.

Lähettäjä: Kelpo 
Päivämäärä:   4.7.25 00:43:42

Jos pitää ruveta jotain pelejä pelaamaan ja esittämään salamyhkäistä, että kiinnostus pysyy niin babes, mulla on huonoja uutisia. He's not that into you.

Lähettäjä: Lily 
Päivämäärä:   4.7.25 07:13:37

Miksi viiva vetää incelit tähän? Miehen sanoissahan on järkeä ja hänen viestinsä oli asiallinen.

Aloittajalle suosittelen tekemään itsestäsi kiinnostavan, ei tätä miestä varten vaan yleisesti. Älä siis mieti, miten pidät miehen narussa, vaan miten olla niin ihana, että mies pysyy luonasi vapaanakin ja muutkin miehet kiinnostuvat. Sivistä itseäsi ja paranna keskustelu- ja tunnetaitojasi. Ole kiinnostunut maailman menosta ja seuraa uutisia. Sinulla toivottavasti on jokin intohimon kohde, joku oikein kiinnostava harrastus, jonka parissa touhuat. Jos päiviesi sisältö koostuu töistä ja telkkarin katsomisesta, on vaikea olla kovin kiinnostava. Kouluttaudu. Tee inventaario vaatekaappiisi ja laita kierrätykseen kaikki, mikä on malliltaan, leikkaukseltaan tai väriltään sinulle epäimartelevaa. Jos et tiedä sinulle ja vartalotyypillesi sopivia malleja ja värejä, opettele. Panosta laatuun, ei halpuuteen. Pukeudu naisellisesti ja kauniisti ja vältä nykyajan säkkivaatetrendiä. Liiku ja pidä painosi terveissä lukemissa.

Uskon sen olevan ihan totta, että miehet (ainakin ne, joilla on valinnanvaraa) haluavat tuntea hiukan metsästävänsä. Liian helposti saadulle ei anneta arvoa. Älä siis roiku ja tyrkytä, vaan keskity parantamaan omaa elämääsi ja kehittämään itseäsi ihmisenä. Sillä tavalla olet oikeasti kiinnostava.

Päivämäärä:   4.7.25 07:33:57

"Miksi viiva vetää incelit tähän? Miehen sanoissahan on järkeä ja hänen viestinsä oli asiallinen."
Ai miksi sanon inceliä inceliksi? Jaa-a. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei moiseen pelleilyyn lähde mukaan niin inceleiksihän nuo jännämiehet jäävät. Kuten itsekin tiedät, vaikket sitä haluaisi myöntää.

Päivämäärä:   4.7.25 07:41:10

Naisena ottaisin äkkiä jalat alleni, jos mies pommittaisi jatkuvasti kehuilla ja sydämillä. Mutta olenkin introvertti. Toivottavasti miehesi ei ole.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   4.7.25 08:03:02

Ole oma itsesi. Liiallinen kehuminen ja lässytys alkaa ällöttämään. Vain Trumpin kaltainen ihminen ohjataan imartelulla.
Ja tosiaan liian tyrkky nainen ällöttää.

Lähettäjä: Jehna 
Päivämäärä:   4.7.25 09:32:28

Kyllä miehen sanoissa on perää.
Mies nimittäin haluaa tuntea voivansa hallita tilannetta. Moni mies menee paniikkiin ja vetäytyy siinä kohti, kun asiat tuntuvat vain vyöryvän ilman omaa hallintaa. Kuten jos mies on todella ihastunut. Silloin moni vetäytyy hieman

Miehet vain ovat erilaisia, kuin naiset. Naiset eivät sitä monesti osaa ajatella tai hyväksy, vaan kohtelevat miestä munallisena naisena
Mies ei vain toimi niin. Hyvänä esimerkkinä tuo miehen mainitsema "metsästys".

Minä katsoin mieheni kanssa vasta jotain hölmöä toimintaelokuvaa. Sellaista missä pääsankari potki 12 pahista ympäriltään pois naisen pelastaakseen, siinä vaan ruokapöydältä tippui astiat ja lasit helisi. Tätä samaa koko elokuva.
Minun mielestäni se oli tappavan tylsä ja typerä.
Mies oli innoissaan. Hän ei yleensä jaksa katsella televisiota, mutta tämä toiminta pätkä jotenkin kiinnitti hänen huomionsa. Kai miehet tarvitsevat sellaista. Enkä kyllä olisi uskonut hänen jaksavan moista katsoa.

Lähettäjä: Lily 
Päivämäärä:   4.7.25 09:33:31

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 4.7.25 07:33:57

"Miksi viiva vetää incelit tähän? Miehen sanoissahan on järkeä ja hänen viestinsä oli asiallinen."
Ai miksi sanon inceliä inceliksi? Jaa-a. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei moiseen pelleilyyn lähde mukaan niin inceleiksihän nuo jännämiehet jäävät. Kuten itsekin tiedät, vaikket sitä haluaisi myöntää."

Millä perusteella sanot, että nimimerkki "mies" on incel? Incelhän tarkoittaa vastentahtoisesti selibaatissa olevaa, yleensä naisvihamielistä miestä. Mieshän sanoi vain, että hänen näkemyksensä mukaan suurin osa miehistä haluaa kokea nähneensä jotain vaivaa naisen eteen (siitä sana "metsästäminen"). Hän sanoi, että miehen pitää voida tehdä vaikutus NAISEEN - ei niin, että nainen heittäytyy hänen käsivarsilleen ilmaiseksi. En näin naisena osaa nähdä tässä mitään naisvihamielisyyttä saati että tämä kertoisi jotain selibaattitilanteesta. Suora lainaus miehen viestistä: "-- saadakseen "oman" naisen mies haluaa nähdä vaivaa, hän ei halua olla liian varma naisesta, hänen pitää tehdä naiseen vaikutus jne."

Jos vihaa naisia, miksi ihmeessä haluaisi tehdä heihin vaikutuksen ja nähdä vaivaa? Vihaiset incelithän ovat päinvastoin sellaisia miehiä, joiden mielestä heillä pitäisi olla oikeus saada naisia. He nimenomaan HALUAISIVAT, että naiset hyppäisivät heidän syliinsä ilman että miehen tarvitsee olla kiinnostava ja hyvä mies.

"Kukaan itseään kunnioittava nainen ei moiseen pelleilyyn lähde mukaan niin inceleiksihän nuo jännämiehet jäävät. Kuten itsekin tiedät, vaikket sitä haluaisi myöntää."

Siis mihin pelleilyyn? Viestistäsi ei käy ilmi, mitä tarkoitat.

Ja siis mitä minä tiedän enkä halua myöntää? Senkö, että jännämiehet jäävät inceleiksi? Ensinnäkin ns. jännämiehillähän tarkoitetaan supliikkeja, yleensä hyvännäköisiä miehiä, jotka osaavat hurmata naisia ja nimenomaan saavat siksi naisseuraa helposti (toisin kuin ns. kilttimiehet, joilla tarkoitetaan kivoja mutta ei kovin kiinnostavia miehiä). Eli en kyllä myönnä, että jännämiehet jäisivät ilman seksiä, vaan kyllä yleensä toisinpäin. Ja mitä ihmettä tarkoitat tuolla "Kuten itsekin tiedät, vaikket sitä haluaisi myöntää"? :D En minä näin naisena ymmärrä, miksi minä en "haluaisi myöntää", millaisilla miehillä on minkäkinlainen seksielämä, koska eihän se minua kosketa naisena joka tapauksessa.

Kaiken kaikkiaan viestissäsi on tosi monta hämmentävää kohtaa.

Lähettäjä: -oo- 
Päivämäärä:   4.7.25 09:51:04

Miehen kiinnostus pidetään yllä parhaiten siten, että keskityt omaan itseesi . Jos kummankin elämän tärkein ihminen on mies, homma ei toimi. Toisin päin toimii paremmin.

Päivämäärä:   4.7.25 10:13:57

"Kaiken kaikkiaan viestissäsi on tosi monta hämmentävää kohtaa."
Varmasti on kun et edes yritä lukea niitä sellaisena kuin ne kirjoitin vaan vääntelet ja kääntelet niitä parhaasi mukaan kunnes et enää itsekään pysy jutuissasi kärryillä.

Rautalangasta väännettynä, naiset eivät ole kiinnostuneita mistään metsästyksestä ja muista pelleilyistä ja sellaisista haaveilevat miehet jäävät ilman kumppania, todennäköisesti vastentahtoisesti -> ovat inceleitä. Tai vaihtoehtoisesti pariutuvat kaltaistensa miesten kanssa.

Päivämäärä:   4.7.25 10:26:10

Tai mitä jos nähtäisiin sekä naiset että miehet sukupuolensa muodostaman massan sijaan yksilöinä, joilla on kullakin omat mieltymyksensä. Yksi hakee pysyvää parisuhdetta, toinen irtosuhteita. Joku voi innostua metsästyksestä, toinen pitää sitä vastenmielisenä. Yksi tykkää kiltteydestä (aidosta, teoin näkyvästä kiltteydestä eikä pelkästä kiltteyden mainostamisesta), toinen kaipaa jotenkin jännempää seuraa.

Erilaisten yksilöiden maailmassa et voi muokata itseäsi varmasti jokaista vastakkaisen sukupuolen edustajaa kiinnostavaksi, vaan viehätät aina vain tiettyjä ihmisiä. Omana itsenään löytää varmasti sopivimman kumppanin. Muuta ei kannata esittää siksikään, että kulissia ei kuitenkaan jaksa pitää yllä kovinkaan montaa kuukautta. Usein sen myös havaitsee jossain vaiheessa, jos ihminen yrittää esittää jotain ja epäaitous on monien mielestä varsin luontaantyöntävää.

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   4.7.25 10:29:37

Taatusti mies kyllästyy jos lähettelet viestejä pitkin päivää. Tunteistaan voi ja saa kertoa mutta kehuminenkin voi mennä yli ja toinen ahdistuu.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   4.7.25 10:35:11

Tuo vaivannäkö pätee aivan suhteen alussa, mutta tässä vaiheessa voit jo olla ihana itsesi.

Itselläni on se kokemus, että joidenkin kanssa hitsautuu heti alusta yhteen, ja jos sitä ei tapahdu, ei siinä mikään pelaaminen auta määräänsä enempää. Eli älä nyt enää ala esittää kylmää ja vaikeaa, kunhan et kokonaan unohda omaa elämääsi miehen takia.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   4.7.25 10:47:01

Lähtökohtaisesti haluan, että mahdollinen kumppani on kiinnostunut minusta itsenäni, ilman että sitä täytyy mitenkään todistella tai ylläpitää.

Itse ahdistuisin, jos minua kohtaa käyttäydyttäisiin, kuten aloittaja kertoo toimivansa. On tärkeää osoittaa ja kertoa kiintymyksensä, mutta liika on liika ja silloin siihen tulee vähän sellainen epätoivoinen ja takertuva sävy.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   4.7.25 10:47:42

Viiva nyt ihan itse ei osaa argumentoida eikä myöskään kirjoittaa kovin hyvin. Sitten suutahtaa ja väittää muiden ymmärtävän tahallaan väärin ja vääntelevän, kun häneltä halutaan tarkennuksia.

Ja et muuten viiva vastannut tuohon Lilyn kysymykseen, että millä perusteella väität mies-nimimerkkiä inceliksi. Sanoit vain, että tietysti sanot inceliä inceliksi ja myöhemmän tarkennuspyynnön ohitit. Tosi hyvää argumentointia :D

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   4.7.25 11:19:32

"monen miehen mielestä itseään kovasti tyrkyttävä nainen ei ole kovin kiinnostava. Ainakaan pitkään. Hän on liian helppo."

Tämähän se. Tiedän 2 naista, jotka tekivät sen kuuluisan aloitteen. Toinen sai suhteen, jossa mies käyttäytyi törkeästi, puhui naiselle todella ilkeästi (muidenkin kuullen) ja veti jatkuvasti esiin erokorttia, kunnes nainen itse jätti miehen. Väitän, että miehen käytös oli sitä mitä oli siksi että mies piti naista itsestäänselvyytenä, koska nainen oli kiinnostuneempi miehestä kuin mies naisesta (kumpi tekee aloitteen, on kiinnostuneempi ja siksi aloitteen kohdetta ns. alempana). Toinen nainen antoi miehelle puhelinnumeronsa lapulla kun sitä ennen työkuvioissa olivat flirtanneet viikkotolkulla ja mies oli vaikuttanut todella kiinnostuneelta. Mies ei koskaan soittanut naiselle eikä enää jäänyt jutustelemaan.

Naisena en koskaan tekisi aloitetta. Ei tosin ole tarvinnutkaan, mutta ei se vaan kuulu naiselle. Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän tekee aloitteen ja näkee vaivaa naisen eteen. Miksi kukaan nainen haluausi miehen, joka ei ole sitä vähää kiinnostunut, että kysyisi/antaisi numeron tai ehdottaisi treffejä? Kun sellainen mies ei ole ujo, saamaton, epävarma tai naisiin pettynyt - sellaista miestä ei vain kiinnosta tarpeeksi. Voihan se suostua jos nainen vonkaa eikä sillä parempaakaan ole tiedossa, mutta ei sitä sen enempää silti itseään kiinnosta.

Päivämäärä:   4.7.25 11:25:36

Minäpä olen naisena ihan itse iskenyt kaikki kumppanini ja saanut kaksi vuosikymmenten mittaista parisuhdetta. Ei se ensimmäinen liike mitään merkitse pitkässä suhteessa, kun kumpaakin kuitenkin kiinnosti.

Idiootteja tietty riittää ja sellainen pitääkin potkaista pellolle heti kun merkkejä ilmenee.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.7.25 11:30:56

Ahdistaisi jos toinen käyttäytyisi kuin aloittaja.
Ole oma itsesi ja anna miehenkin olla. Kaikki pelien pelaaminen ja kuinka kannattaa toimia-jutut on ihan nou-nou...

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   4.7.25 11:33:32

"Ei se ensimmäinen liike mitään merkitse pitkässä suhteessa, kun kumpaakin kuitenkin kiinnosti."

Ei niitä miehiä kuitenkaan kiinnostanut ihan yhtä paljon kuin sinua, kun sinä jouduit tekemään aloitteen. Minua sellainen häiritsisi, mutta tietenkin u do u.

Päivämäärä:   4.7.25 11:37:55

Lukiko - väärin miehen viestin. Mies kirjoitti, että MIES metsästää naista ja ”saa” hänet, eikä että NAINEN metsästää miestä.

Päivämäärä:   4.7.25 11:38:47

"Ei niitä miehiä kuitenkaan kiinnostanut ihan yhtä paljon kuin sinua, kun sinä jouduit tekemään aloitteen. Minua sellainen häiritsisi, mutta tietenkin u do u."

Miten niin "jouduin"? Ehdin :D

Lähettäjä: ejfWJMÄJW 
Päivämäärä:   4.7.25 11:40:18

Mäkään en ole koskaan tehnyt aloitetta. Koska se vaan on niin, että jos mies on oikeasti kiinnostunut ja ihastunut, hän kyllä näkee vaivaa ja kääntää maat ja taivaat saadakseen haluamansa naisen. Jos nainen on kovin innokas ja tyrkky, hän lähes aina lakkaa kiinnostamasta miestä.
Ei tarvii pelata mitään pelejä, ihan oma itse kannattaa olla, mutta muista, jos mies on rakastunut ja haluu olla sun kanssa, mies kyllä näyttää sen!

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   4.7.25 11:44:31

Eikö mielestänne mies sitten kaipaa mitään signaalia siitä, että nainen on kiinnostunut? Siis teidän mielestänne, jotka haluatte miehen "metsästävän" naista. Ja entä jos nainen ei olekaan kiinnostunut, pitääkö sen miehen osata jotenkin rivien välistä lukea, että onko kyse oikeasti siitä, että naista ei kiinnosta vai siitä, että nainen esittää vaikeasti saatavaa?

Minä olen ehkä jotenkin yksinkertainen, mutta ajattelen parisuhteen lähtevän liikkeelle molemminpuolisesta kiinnostuksesta.

Päivämäärä:   4.7.25 11:50:13

Minusta se on ihan sama kuka sen aloitteen tekee. Pääasia, että on oma itsensä eikä pelaa mitään pelejä ja jos toinen ei kiinnosta niin jatkaa sitten matkaa. Tässä moni kehottaa olemaan sitä ja tätä ja lopettamaan tietyn käytöksen. Itse taas sanon, että älä kuuntele noita ohjeita vaan ole oma itsesi. Jos ehdokas ei sitä kestä, arvosta yms. Niin ei ole sinulle sopiva kumppani.

Nykyisessä suhteessa tein aloitteen ja ihan avoimesti kerroin ja näytin tunteeni. Ei laskenut viehättävyyttäni enkä ole koskaan miehelleni ollut mikään itsestään selvyys jota voi kohdella miten huvittaa vaan mies on aina arvostanut minua ja näyttänyt sekä teoin että sanoin rakastavansa minua. Toki ollaan vielä suht nuoria, mutta 11 vuotta ollaan oltu yhdessä, 2 lasta ja naimisissa 8 vuotta. Aina vedetty yhtä köyttä niin vaikeinakin aikoina kuten esikoisen ensimmäisinä vuosina kun oli hyvin sairas jne.

Päivämäärä:   4.7.25 12:26:00

"monen miehen mielestä itseään kovasti tyrkyttävä nainen ei ole kovin kiinnostava. Ainakaan pitkään. Hän on liian helppo."

Jep. Nainen, joka kokee tarpeelliseksi tyrkyttää itseään miehen 'saadakseen' vaikuttaa siltä, ettei häntä muutoin kukaan mies oikein huolisi. Eli hän on vähän sellainen alelaarien jäännöskappale, ja hän tekee sellaisen vaikutelman ihan omalla käytöksellään.

Päivämäärä:   4.7.25 12:29:51

Kantapään kautta olen oppinut, että naisena ei sovi näyttää omaa kiinnostustaan turhan vahvasti ja tehdä asioita miehelle liian helpoksi. Olen pari kertaa tapailuvaiheessa sortunut tähän: flirttaillut, halunnut olla miehelle kiva ja mahdollisimman selkeä, ilmaista että olen ihastunut, ja molemmilla kerroilla mies on päättänyt hyvin alkaneen jutun, kun tunteet ovatkin viilenneet.

Huomattavasti paremmin on sujunut, kun mies pysyy hieman varpaillaan ja joutuu tekemään töitä hurmatakseen minut (vaikka todellisuudessa olisikin jo siinä onnistunut).

Päivämäärä:   4.7.25 12:38:57

^^
Mielenkiinnosta: kauanko jatkat varpaillaan pitoa, vai laitatko varmuuden vuoksi miehen tekemään töitä koko suhteen ajan?

Päivämäärä:   4.7.25 12:39:57

"Jep. Nainen, joka kokee tarpeelliseksi tyrkyttää itseään miehen 'saadakseen' vaikuttaa siltä, ettei häntä muutoin kukaan mies oikein huolisi. Eli hän on vähän sellainen alelaarien jäännöskappale, ja hän tekee sellaisen vaikutelman ihan omalla käytöksellään."

Katsokaas, kun ihmisiä on erilaisia. Samalla tavoin se itseään tyrkyttävä mies näyttäytyy osalle naisista epätoivoisena pyrkyrinä, joka ei ole muille kelvannut. Toiset haluavat metsästää tai tulla metsästetyiksi, mutta yhtä lailla molemmissa sukupuolissa on niitä, joita ei pätkääkään kiinnosta mikään metsästysleikkien pelaaminen, vaan tasavertainen sitoutuminen suhteeseen alusta lähtien.

Päivämäärä:   4.7.25 12:40:17

Mitäkö tekisin? No olisin ihan oma itseni ja jos se ei riitä niin sitten heippa vaan!

Päivämäärä:   4.7.25 12:42:00

"Viiva nyt ihan itse ei osaa argumentoida eikä myöskään kirjoittaa kovin hyvin. Sitten suutahtaa ja väittää muiden ymmärtävän tahallaan väärin ja vääntelevän, kun häneltä halutaan tarkennuksia.

Ja et muuten viiva vastannut tuohon Lilyn kysymykseen, että millä perusteella väität mies-nimimerkkiä inceliksi. Sanoit vain, että tietysti sanot inceliä inceliksi ja myöhemmän tarkennuspyynnön ohitit. Tosi hyvää argumentointia :D"
Olisi vaan kannattanut lukea sillä energialla minkä käytit kirjoittamiseen.

Päivämäärä:   4.7.25 12:42:49

Menkää muualle tappelemaan inceliyden määritelmästä.

Lähettäjä: Classy 
Päivämäärä:   4.7.25 12:44:57

Vastaus otsikkoon: Paljon nautinnollista seksiä ja hyvää ruokaa. Sitä miehet ei voi vastustaa. Ei liikaa sydämiä ja rakkaudentunnustuksia, ne voi tuntua ahdistavilta monelle miehelle, itsekin naisena ahdistuisin jos mun babe alkais liian tunteelliseksi. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita, esim autot tai moottoripyörät. Babe kuulemma rakastui muhun sillä hetkellä kun hän oli ekaa kertaa mun vanhan jenkin kyydissä, se alkoi pätkiä ja liikenneympyrässä joku s*aatanan idootti tunki mun eteen, mä raivosin ja painoin kaasun pohjaan niin et veekasin sävelet suorissa putkissa kuului kauas.
Noi sydämet ja rakkaudentunnustukset kuuluu harlekin-kirjoihin, ei oikeaan elämään.

Lähettäjä: duoda 
Päivämäärä:   4.7.25 12:45:32

"Eikö mielestänne mies sitten kaipaa mitään signaalia siitä, että nainen on kiinnostunut?"
"ajattelen parisuhteen lähtevän liikkeelle molemminpuolisesta kiinnostuksesta."

Etkö sinä tunnista, jos joku on sinusta kiinnostunut? Normaali ihminen kyllä tunnistaa eron siinä, onko joku "vain" mukava vai kiinnostunut.

Tottakai on oltava molemmin puolin kiinnostunut, mutta naisena ei ole useimmiten ole järkevää tehdä aloitetta, jos haluaa parisuhdetta. Tyrkky nainen harvemmin viehättää, koska hänen vuokseen ei tarvitse nähdä vaivaa. Tulee myös mieleen, että eikö hän saa huomiota miehiltä kun alkaa roikkua ja vongata.

Kaveri teki aloitteen muutama vuosi sitten tuntemalleen miehelle ja seukkasivatkin pari vuotta, mutta mies ei esim. koskaan tarjonnut kaverille mitään missään (erikoista kyllä, mainitsi joskus deittailusta puhuttaessa kuinka kuulemma treffeillä miehen kuuluu tarjota, mutta tämä ei koskenut kaveria), ei antanut edes kukkia syntymäpäivänä ja arvosteli tämän ulkonäköä. Kuitenkin mies kertoili, millaisen korun oli eksälleen ostanut ja minne kylpylään vienyt. Olen jotakuinkin varma, että eksä ei ollut tehnyt aloitetta. Kaveri ei sen jälkeen aloitetta tehnyt ja kuinka ollakaan, löytyi kunnollinen ja arvostava mies.

Päivämäärä:   4.7.25 12:47:56

"Tulee myös mieleen, että eikö hän saa huomiota miehiltä kun alkaa roikkua ja vongata."

Mistä lähtien aloite on roikkumista ja vonkaamista?

Ihan sukupuolesta riippumatta pitää tajuta lopettaa jos ei saa vastakaikua. Yksi kerta on se aloite, ja sitten joko homma on molemminpuolista tai loppuu.

Lähettäjä: JooEi 
Päivämäärä:   4.7.25 12:49:34

En tekisi aloitetta. Olisi noloa joutua juoksemaan miehen perässä, tulisi tunne että on ruma nainen. Eikä rumankaan naisen pidä juosta miehen perässä, koska jos miestä kiinnostaa se kyllä tekee aloitteen, tumpeloin ja hiljaisinkin.

Päivämäärä:   4.7.25 12:58:12

Hmm, tässä ketjussa on kyllä vahvasti kognitiivisia vinoumia läsnä. :D

Siis jos nainen on ollut aloitteellinen ja suhde kariutuu, niin syy on varmasti ollut naisen aloitteellisuudessa. Ettehän nyt vain sorru vahvistusharhaan.

Päivämäärä:   4.7.25 13:11:12

"Siis jos nainen on ollut aloitteellinen ja suhde kariutuu, niin syy on varmasti ollut naisen aloitteellisuudessa."

Kyllä, koska mieheksi on silloin valikoitunut yksilö joka ei ole kovin kiinnostunut kyseisestä naisesta. Ei tuollaisella suhteella ole kovin lupaavaa tulevaisuutta.

Päivämäärä:   4.7.25 13:11:41

Ja jos mies on ollut aloitteellinen, ja suhde kariutuu, niin sekin on naisen vika, koska nainen ei ole suhteen aikana osannut ylläpitää metsästyspeliä, vaan on muuttunut liian helpoksi miehelle :D

Päivämäärä:   4.7.25 13:16:48

"Lähettäjä.

Päivämäärä4.7.25 13:11:12

"Siis jos nainen on ollut aloitteellinen ja suhde kariutuu, niin syy on varmasti ollut naisen aloitteellisuudessa."

Kyllä, koska mieheksi on silloin valikoitunut yksilö joka ei ole kovin kiinnostunut kyseisestä naisesta. Ei tuollaisella suhteella ole kovin lupaavaa tulevaisuutta."

Mikä oletus se on, että suhde päättyy nimenomaan miehen kiinnostuksen puutteeseen? Miksei suhde voisi päättyä siihen, että aloitteen tehnyt nainen ei ole enää kiinnostunut?

Päivämäärä:   4.7.25 13:17:36

"jos mies on ollut aloitteellinen, ja suhde kariutuu, niin sekin on naisen vika, koska nainen ei ole suhteen aikana osannut ylläpitää metsästyspeliä, vaan on muuttunut liian helpoksi miehelle"

Mistä sait tällaista päähäsi? Yritä nyt ymmärtää, että naisen, josta mies on oikeasti kiinnostunut ei tarvitse missään vaiheessa pelailla yhtään mitään miehen saadakseen tai pitääkseen. Voi olla ihan vain oma itsensä.

Päivämäärä:   4.7.25 13:20:11

"Miksei suhde voisi päättyä siihen, että aloitteen tehnyt nainen ei ole enää kiinnostunut?"

Tietysti voi, mutta harvinaisempaa se on, että sen kiinnostuneemman osapuolen kiinnostus lopahtaa aiemmin.

Lähettäjä: Urmas 
Päivämäärä:   4.7.25 13:22:04

Mulle riittää että naisella on pillu ja pulssi.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   4.7.25 13:26:12

"Mikä oletus se on, että suhde päättyy nimenomaan miehen kiinnostuksen puutteeseen? Miksei suhde voisi päättyä siihen, että aloitteen tehnyt nainen ei ole enää kiinnostunut?"

Voihan niinkin käydä, mutta silloin mies on käyttäytynyt tai tehnyt jotakin sellaista, jonka vuoksi aloitteen tehnyttä naista ei enää kiinnosta. Kumpaa henkilöä kohtelee paremmin ja yrittää miellyttää, sitä josta on itse ollut kiinnostunut ja jonka on sitten "saanut" vai sitä joka on tullut itse tyrkylle eikä ole tarvinnut nähdä itse vaivaa? Niinpä.

Miksi luulette, että jotkut naiset saavat mieheltään jatkuvasti lahjoja, matkoja, huomiota? Siksi, että naiset ovat olleet aloitteellisia ja miehen perässä? Ei vaan siksi, että nainen ei ole ollut itsestäänselvyys ja siksi miehen pitää kohdella naista hyvin.

Lähettäjä: Tosisennu 
Päivämäärä:   4.7.25 13:28:43

Jos mies ei ole naisesta sitä vähää kiinnostunut, että saisi asiallisesti kysyttyä yhteystietoja tai kahville tyyliin olisi kiva jatkaa juttua tai tavata, niin ei sellainen mies todellakaan ole naisesta erityisen innoissaan ja kiinnostunut. Jokainen tehköön mitä haluaa, mutta en minä alkaisi itseäni nöyryyttää kyselemällä selkeästi ei-kiinnostunutta miestä treffeille. Että ihan sama vaikka sua ei kiinnosta, minua kiinnostaa silti kun ei kukaan muuten kelpuuta.

Päivämäärä:   4.7.25 13:31:08

"Jep. Nainen, joka kokee tarpeelliseksi tyrkyttää itseään miehen 'saadakseen' vaikuttaa siltä, ettei häntä muutoin kukaan mies oikein huolisi. Eli hän on vähän sellainen alelaarien jäännöskappale, ja hän tekee sellaisen vaikutelman ihan omalla käytöksellään."

Niin ja sitten on naisia jotka tietää oman arvonsa eikä kukatanhansa itseään tyrkyttävä ja naisissa roikkuva mies kelpaa vaan nainen itse valitsee kiinnostavat miehet ja saattaa jopa tehdä aloitteen kiinnostavan miehen tavatessaan.

Lähettäjä: Niin se vaan on 
Päivämäärä:   4.7.25 13:31:51

Kauniin naisen ei tarvitse tehdä aloitteita.

Päivämäärä:   4.7.25 13:40:14

"Miksi luulette, että jotkut naiset saavat mieheltään jatkuvasti lahjoja, matkoja, huomiota? Siksi, että naiset ovat olleet aloitteellisia ja miehen perässä? Ei vaan siksi, että nainen ei ole ollut itsestäänselvyys ja siksi miehen pitää kohdella naista hyvin."

Minä saan kyllä hyvää kohtelua, lahjoja ja matkoja ihan itse iskemältäni mieheltä edelleen kymmenen vuoden jälkeen, koska hän haluaa niin toimia.

Päivämäärä:   4.7.25 13:42:26

"Kauniin naisen ei tarvitse tehdä aloitteita."

Ei niin. Hän voi valita niistä jo kiinnostuksensa osoittaneista miehistä mieleisimmän tai olla valitsematta mitään.

Päivämäärä:   4.7.25 13:58:14

”Miksi luulette, että jotkut naiset saavat mieheltään jatkuvasti lahjoja, matkoja, huomiota? Siksi, että naiset ovat olleet aloitteellisia ja miehen perässä? Ei vaan siksi, että nainen ei ole ollut itsestäänselvyys ja siksi miehen pitää kohdella naista hyvin.”

Tsiisus, niksi kukaan, sukupuolesta riippumatta, haluaisi olla itsestäänselvyys kumppanilleen? Entäs sitten, kun suhde onkin alkanut miehen aloitteesta ja kariutuu? Onko silloin sitten yhtä automaattisesti kyse siitä, että nainen on menettänyt mielenkiintonsa itsestäänselvyyden tavoin käyttäytyvään mieheen?

Mä olen nainen, kumppanini mies. Taisin olla meistä se aloitteentekijä, mutta mies oli se, joka ensin toi esiin haluavansa vakavasti sitoutua. Emme pidä suhdetta tai toista vierellä itsestäänselvyyksinä, mutta kumpikin on sitoutunut yhteiselämään. Tämä ei ole seurausta mistään kissa & hiiri -leikeistä, vaan keskusteluista ja yhteisestä sopimuksesta. Muistamme toisiamme vastavuoroisesti niin arjessa kuin juhlassakin. Onneksi olen löytänyt tasavertaisen kumppanin, sillä en ymmärrä miksi mun naisena pitäisi olla lahjottava - ihan kuin mut ja mun rakkauden voisi muka ostaa. :D

Päivämäärä:   4.7.25 14:03:24

"Kauniin naisen ei tarvitse tehdä aloitteita."

Tässä vaan unohtuu se ettei kaunista naista välttämättä uskalla lähestyä järkevät, mutta vähänkään epävarmemmat miehet vaan heitä usein lähestyy ne itseään täynnä olevat miehet jotka kuvittelevat olevansa oikeita aarteita. Heidän taakseen jää ne kaikista potenttiaallisimmat kumppani ehdokkaat ja kauniin naisen kannattaa tämä tiedostaa ja jopa olla se joka potentiaaliselle miehelle osoittaa kiinnostustaan.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   4.7.25 14:10:05

Mitä ihmeen skeidaa taas luin?

Moni tässä topicissa, aloittajaa myöten, ei vaikuta täysivaltaisilta aikuisilta ihmisiltä, vaan tosi nuoriöta tai jopa teineiltä. Oikeassa parisuhteessa ei ole koskaan tarpeen pelata mitään pelejä. Eikä edes tapailun alussa. Jos mieseikiinnostu sinusta itsestäsi, niin sitten ei kiinnostu. Mitään pelejä pelaamalla sitä parisuhdetta ei saa väenvängällä pidettyä. Ja liika takertuminen on luotaantyöntävää.

Päivämäärä:   4.7.25 14:11:19

^^
Kaunis nainen haluaa komean miehen, eivätkä tämmöiset miehet ole kovin epävarmoja.

Aivan tavallinenkin mies rohkaistuu kyllä tavatessaan kiinnostavan naisen. Hyvin harva mies on traumakimppu, joka ei uskalla lähestyä ketään, tai lähestyy varmuuden vuoksi vain rumimpia.

Jos mies toteaa, että nainen on liian hyvännäköinen ja itsevarma lähestyttäväksi, miehen kannattaa ehkä luottaa vaistoonsa: tilanne on juuri näin.

Päivämäärä:   4.7.25 14:16:28

nomadi, on ihan tutkittu tosiasia, että merkittävä osa ihan normaaleista ja tavallisista miehistä ei uskalla lähestyä "liian kaunista" naista.

Päivämäärä:   4.7.25 15:14:10

Kyse nyt ei ehkä niinkään ole uskalluksesta kuin siitä ettei haluta nähdä turhaa työtä ja vaivaa ja henkistä investointia vain pakit saadakseen, jos kerran itsellä ei sitä ulkonäköä ei vastaavasti ole eikä myöskään lompakkoa, joka sitä kompensoisi. Vrt. voidaan myös sanoa, että merkittävä osa ihan normaaleista ja tavallisista miehistä joilla ei kuitenkaan ole erityisen hyvä fysiikka, ei "uskalla" ilmoittautua SM-tason urheilukilpailuihin.

Päivämäärä:   4.7.25 16:05:47

Hah haa. Vai ei suhde voi toimia, jos nainen on ollut aloitteellinen. Kertokaa tuo minun miehelleni, joka on suunnilleen palvonut maata jalkojeni alla jo 15 vuotta ja joka suuresti ihailee rohkeuttani ja itsevarmuuttani. Ja hän oli nimenomaan vähän sellainen sitoutumishaluton sydäntenmurskaaja ennen kuin tapasimme. Voihan mies saada tuollaisista jahtaamisleikeistä hetken hupia, mutta ongelmaksi muodostunee sitten se, että peliä pitäisi jaksaa jatkaa koko suhteen ajan tai mies kyllästyy. Itse en mitään pelejä jaksa enkä myöskään jaksa sellaisia miehiä, jotka haluavat vielä aikuisinakin leikkiä jotain leikkejä. Ne miehet saavat kernaasti jahdata jotakuta muuta, mieluiten toki sellaista, jonka mielestä on myös hauskaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

En itse usko siihen, että yksikään ei-jo-alkujaan-tuhoontuomittu suhde kaatuisi vain ja ainoastaan siihen kumpi on ensimmäisen kerran tehnyt aloitteen. Liika ripustautuvuus ja epätoivo sen sijaan voivat niitä suhteita kaataa. Tehkää ihmeessä aloitteita, mutta älkää olko epätoivoisia riippakiviä, vaan myös toisen osapuolen täytyy osoittaa kiinnostusta ja vaivannäköä. Vastavuoroisuus on ainakin itselleni se juttu ja jos vastavuoroisuutta ei näy heti alusta asti, niin enpä jäisi yhtään pidemmäksi aikaa tilannetta katselemaan. Näen vaivaa kumppanini eteen ja todellakin odotan, että myös hän näkee vaivaa minun eteeni.

Päivämäärä:   4.7.25 16:15:09

"Vrt. voidaan myös sanoa, että merkittävä osa ihan normaaleista ja tavallisista miehistä joilla ei kuitenkaan ole erityisen hyvä fysiikka, ei "uskalla" ilmoittautua SM-tason urheilukilpailuihin."

Joillain miehillä on kyllä outo käsitys siitä, että joka naisella on päässään rankattu lista kaikista elossa olevista miehistä ja hän sen perusteella valitsee parhaan saatavilla olevan. Muista en tiedä, mutta minulla ei ainakaan ole.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   4.7.25 16:36:14

Mä olen eri mieltä miehen kanssa. Jos kolahtaa naisen kaa, niin kolahtaa. Jos tämän sinkkuudelle on hyväksyttävä syy tai sille että ihastuu just muhun, niin en mä kyllä kaipaa mitään ylimääräistä epävarmuutta asian suhteen. Toki jos nainen on liian tyrkky, niin se on melkein red flag. Vaatimus siitä, että koko ajan pitäis vakuutella rakkautta verbaalisesti on mun mielestä ns huomiohu...mista. Sit tulee valitusta ja riitaa kun ei jaksa samaa jo sanottua koko ajan toistaa. Ja mun kokemukset naisista jotka sitä huomiota liikaa vaativat ei ole ihan parhaasta päästä.

PS se, että joku kehtaa mennä toista asiallisen vastauksen takia inceliksi haukkumaan kertoo kyllä haukkujasta enemmän kuin objektista. Ja onhan sitä muuten incel-naisiakin. "Olisinhan minä miehen saanut, mutten sellaista kuin olisin halunnut" kuuluu usein vanhapiikojen suusta. Naisille lyhyt mies on täällä monelle turn off, mutta sitä ei hyväksytä, että naisen ylipaino voi olla sitä miehille. Toiseen asiaan ei kuitenkaan kukaan voi itse vaikuttaa, toiseen yleensä voi. Anteeksi, että sorruin asian sivuun.

Päivämäärä:   4.7.25 16:48:06

Oma kokemukseni miehistä (sekä oma että muita seuraamalla kerätty) on kyllä se, että suurin osa miehistä haluaa olla se "valloittaja", joka onnistuu väsytystaistelulla voittamaan itselleen sen vastahakoisen naisen. Ja sit vielä suhteessakin on naisen seksin suhteen esitettävä vaikeasti tavoiteltavaa, tai mieheltä katoaa halut heti. :D Niin hemmetin lapsellista, naurettavaa ja absurdia, mutta niin se vaan menee.

Päivämäärä:   4.7.25 16:51:32

Sitten en voi kuin suositella omaa tapaani, koska sillä karsiutuu jatkoon vaan sellaiset miehet, joilla ei ole tuollaisia ongelmia. Sopiviahan ei montaa tarvita ;)

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   4.7.25 17:15:33

-, tuohan tarkoittaa ihan @!#$ surkeaa seksielämää. Miksi sitten nainen jäisi tuollaiseen paskaan suhteeseen?

Päivämäärä:   4.7.25 17:16:58

Ei kaikkien miehet ole tuollaisia naistenvihaajia kuitenkaan...

Päivämäärä:   4.7.25 17:29:56

"-, tuohan tarkoittaa ihan @!#$ surkeaa seksielämää. Miksi sitten nainen jäisi tuollaiseen paskaan suhteeseen?"

No omalla kohdalla syy jäämiseen on korkea libido - haluan seksiä päivittäin, enkä jaksaisi joka päivä metsästää irtosuhteitakaan. Mutta naisellista viekkautta tuo vaatii, siis se seksin päivittäinen saanti parisuhteessakin. N. 20 vuotta ihmettelin, miksen koskaan normaalisti suhteissa saanut tarpeeksi seksiä, mutta heti kun olin itse esim. kipeä tai muuten haluton, oli ukot aina kimpussa. Sitten koin ahaa-elämyksen, ja sittemmin olen saanut seksiä aina halutessani ;)

Lähettäjä: Mullekin 
Päivämäärä:   4.7.25 17:33:18

^ Viiva opetahan meille muillekin tuo taito!

Päivämäärä:   4.7.25 17:34:05

Aika surullista, että omalle kumppanille ei voi olla rehellinen.

Lähettäjä: Lei 
Päivämäärä:   4.7.25 17:41:37

"Naisille lyhyt mies on täällä monelle turn off, mutta sitä ei hyväksytä,"

Tätä väitettä kuulee 98% miesten suusta. Naisilla merkitsee muut asiat. Lyhyillä miehillä on usein paha kompleksi pituudestaan, he vertailevat itseään jatkuvasti muihin miehiin ja tuntevat huonommuutta. Se huono itsetunto karkottaa naiset, ei pituus. Suomalaoset naiset on keskimäärin lyhyitä, eli lyhyillekin miehille löytyy valinnanvaraa.

Päivämäärä:   4.7.25 17:55:56

"^ Viiva opetahan meille muillekin tuo taito!"

No siis yksinkertaisesti pitää vakuuttavasti teeskennellä, ettei seksi missään nimessä kiinnosta tippaakaan. Varmin tapa on vaikkapa olla lähdössä johonkin ja sanoa ääneen, et nyt sit ei meikkejä saa sotkea, niin voin luvata, että miehelle tulee heti mieleen muutama keino millä ne meikit pitää just nyt saada sotkettua. Tai valittaa väsymystä ja kertoo et sori nyt on ihan pakko mennä nopeille päikkäreille ja vetää makkarin ovi ukon nenän edestä kiinni XD On ne niin helppoja.

Päivämäärä:   4.7.25 17:58:33

Entäs ne kerrat kun olet oikeasti vaikka kipeänä?

Päivämäärä:   4.7.25 18:02:59

"Entäs ne kerrat kun olet oikeasti vaikka kipeänä?"

En tiedä, en ole vielä koskaan ollut niin kipeä etteikö seksi kiinnostaisi. Sehän on vielä parasta, kun voi sitten sairauteen nojaten todeta et okei, mutta mä en nyt jaksa muuta kuin maata tässä lahnana, et sä joudut nyt tekeen kaiken työn :D

Neljälle miehelle olen tehnyt tämän testin: ollut yhtenä päivänä miehen kotiin tullessa makaamassa sängyllä mahallani alasti joko selkeästi miestä odotellen, tai toisella kertaa kaverin kanssa puhelimessa puhuen tai netissä chattaillen. Arvatkaapa kumpi tilanne herätti miesten kiinnostuksen 4/4?

Päivämäärä:   4.7.25 18:03:42

Ja sinua kiihottaa nimenomaan se, että mies haluaa sinua kun luulee ettet sinä halua häntä?

Päivämäärä:   4.7.25 18:06:19

Olen seksuaalisesti aktiivinen nainen, eikä kyllä ole vielä tullut vastaan suhdetta, jossa pitäisi teeskennellä halutonta saadakseen seksiä. Suoraan sanottuna tuollainen haluttomia naisia seksiin painostava mies olisi itselleni niin iso ällötys, että omat halut kuolisivat varmaan siihen paikkaan, vaikka libidoni onkin korkea.

Päivämäärä:   4.7.25 18:31:10

"Ja sinua kiihottaa nimenomaan se, että mies haluaa sinua kun luulee ettet sinä halua häntä?"

Ei kiihota, panetukseni on sisäsyntyistä mutta ainoa keino saada seksiä miehiltä on teeskennellä ettei oikeastaan halua sitä.

Lähettäjä: graegr 
Päivämäärä:   4.7.25 18:41:42

Aloittaja, ei sitä kiinnostusta voi mitenkään "pitää yllä" Mies on joko kiinnostunut sinusta tai ei ole. Veikkaisin jälkimmäistä. Siis ei ole kiinnostunut ainakaan tarpeeksi.

Päivämäärä:   4.7.25 18:43:28

"Ei kiihota, panetukseni on sisäsyntyistä mutta ainoa keino saada seksiä miehiltä on teeskennellä ettei oikeastaan halua sitä."

No onneksi ei ilmeisesti ällötäkään. Mutta tietysti jos aina vaan jatkaa tuollaisten miesten kanssa eikä etsi erilaista, niin sittenhän on.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   4.7.25 19:25:44

Pelien pelailu ja roolien vetäminen on keino saada itselleen puoliso, jonka edessä et voi olla oma itsesi. Jos se on ok niin sitten. Mutta tietämällä kuka on, mitä haluaa ja olemalla ihan oma itsensä voi löytää sen jonka kanssa todella sopii yhteen, sen jota sanotaan sielunkumppaniksi.
Jos olet jonkun mielestä liian sitä tai tätä, menköön se sitten ja etsiköön jonkun joka on vähemmän.
Itsevarmuus on viehättävää molemmissa sukupuolissa, ja se että on pelottomasti se joka on, on aina itsevarmaa.

Päivämäärä:   4.7.25 19:46:49

"No onneksi ei ilmeisesti ällötäkään. Mutta tietysti jos aina vaan jatkaa tuollaisten miesten kanssa eikä etsi erilaista, niin sittenhän on."

Ei näitä miehiä yhdistä kuin sukupuoli. Ja siis kyseessä EI ole heiltä millään tavalla tietoinen toiminta, eli eivät edes tajua toimivansa niin. :D

Päivämäärä:   4.7.25 19:49:05

Okei, ei kukaan mistään muista ominaisuuksista puhunutkaan. Mutta onneksi tuo ei sinua häiritse. Minä olisin lopettanut suhteen alkuunsa jos minun seksuaalisuuteni ei kelpaisi sellaisenaan.

Mutta jos sinulle tuollainen käy esileikiatä niin mikäs siinä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   4.7.25 21:02:25

Hyi mitä laskelmointia ja pelaamista.

Lähettäjä: Hxc 
Päivämäärä:   4.7.25 21:48:00

Kaikki pelien pelaamiset sun muut vaikean leikkimiset on kyllä ihan no-no itselleni. En ymmärrä miten naisen tekemä aloite on tyrkyttämistä tai roikkumista?
Millaisia temppuja nämä suosittelisivat lesboille tai homoille?

Päivämäärä:   4.7.25 22:11:19

-, kyllä varmaan ihan oikeasti jostain voisi löytyä mies, joka haluaa seksiä. Tuo mitä kuvailet, voisi mennä leikkinä, jos siitä olisi etukäteen sovittu, se olisi molempien fantasia, ja siinä olisi suostumus, jonka mies tiedostaa. Nythän mies luulee, että sinä et halua, ja se kiihottaa häntä. Ymmärrät varmaan, että ei tuo ole ihan tervettä, vaikka sinulla olisikin ollut useampi tällainen tapaus...

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   4.7.25 23:19:41

Todellakin voi sekä herättää miehen kiinnostuksen, että pitää sitä yllä. Miehet on kuitenkin tosi yksinkertaisia otuksia.

Sekin pitää paikkansa että miehet tykkää valloittaa ja monille "koiranpentuilu" on tosi luotaan pois työntävää.

Ja että myös pitkässä parisuhteessa on hyvä ettei puolisot ole toisilleen itsestäänselvyyksiä. Se että on varma toisesta, on täysin eri asia kuin pitää toista itsestään selvänä, ressukkana joka ei missään tilanteessa lähtisi ja jättäisi. Sellaista ei kukaan terveellä itsetunnolla varustettu halua.

Päivämäärä:   4.7.25 23:22:35

Jos tarvit vinkkejä niin se mies ei oo sulle. Pahimmillaan se pitäisi susta ihan luonnostaan mutta alat vetää jotain showta ja suorittamaan, ja sillä sammuukin siitä mielenkiinto.

Päivämäärä:   4.7.25 23:26:51

"Miehet on kuitenkin tosi yksinkertaisia otuksia."

Tämä kertoo eniten nimenomaan sinusta ja deittailemistasi miehistä. Itse olen kiertänyt yksinkertaiset otukset aina kaukaa.

Päivämäärä:   4.7.25 23:48:20

Monet miehet on myös väkivaltaisia. Miksei sellaisten valloittamiseen anneta yhtä innokkaasti ohjeita? Suunnilleen yhtä puoleensavetävä ominaisuus kuitenkin kuin joku "valloitus- tai metsästyshalu.

Päivämäärä:   5.7.25 08:59:18

Jos mies on kiinnostunut, huomaat sen, eikä sitä tarvitse onkia.

Päivämäärä:   5.7.25 09:21:57

Tää ketju vetää kyllä sanattomaksi.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.