Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkut

Lähettäjä: Bridget J 
Päivämäärä:   2.7.25 23:11:22

En tiedä iskeekö kriisi, mutta vuoden ollut sinkkuna ja tätä ennen vuosien pitkä parisuhde. Ikää löytyy 31v. Onko täällä muita sinkkuja jotka eivät tiedä pitäisikö etsiä ja yrittää löytää se The parisuhde, vaiko vain elää ja nauttia elämästä näin. Jälkimmäistä nyt joka tapauksessa, mutta olenko vain outo, kun ei parisuhde yhtään houkuttele tällä hetkellä. Muita?

Re: Sinkut

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.7.25 23:12:29

Tuota menoa jäät lapsettomaksi.

Päivämäärä:   2.7.25 23:14:19

Tiedostan, että se on täysin mahdollista. Mutta enpä tiedä olisiko se niin kamalaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.7.25 00:05:11

Miksi ihmeessä sinun pitäisi väkisin hakeutua parisuhteeseen jos ei yhtään kiinnosta?? Ai niin koska olet joidenkin mielestä säälittävä ja epäonnistunut ilman miestä... annamunkaikkikestää.

Lähettäjä: Alexandra 
Päivämäärä:   3.7.25 02:15:35

Täällä 33v ja pari vuotta ollut nyt sinkkuna, enkä ole edes tapaillut ketään. Tosin en ole koskaan ollut vakavassa suhteessakaan tai asunut kenenkään kanssa yhdessä. Tapaillut ja seurustellut. Ei ole iskenyt paniikki, viihdyn ihan hyvin yksin ja olen asennoitunut myös siihen, että ei ole maailmanloppu jos en saa omia lapsia. Minulla on kyllä pari ystävää, jotka löysivät uudet suhteet 35-36v iässä ja 38v ikäisinä saivat ensimmäiset lapsensa. Että silleen ei ole vielä toivo menetetty, mutta jos minulle ei käy niin, niin sitten ei käy.

Lähettäjä: Xcv 
Päivämäärä:   3.7.25 02:24:52

Kaikki ihmiset eivät halua lapsia. Tuo "jäät lapsettomaksi" on yhtä tyhmä lause kuin "et pääse/pääset naimisiin".

Lähettäjä: Memo 
Päivämäärä:   3.7.25 08:35:41

Ei ole sopivaa miestä (sellaista, jonka kanssa kemiat kohtaa) löytynyt, joten olen sinkkuillut vuosia. Tinderin kautta olen kyllä treffaillut monia mutta mikään ei ole johtanut suhteeseen. Väkisin ei löydy, mutta jos haluaa vaan suhteen, lienee se helpompaa kuin sen oikean löytäminen…

Lähettäjä: Alisa 
Päivämäärä:   3.7.25 09:25:54

Mun viimeisin ja ainoa parisuhde loppui kun olin 31 vuotias. Joitain kertoja kävin treffeillä ja yhden tyypin kanssa tapailin muutaman kerran. Sit aloin miettiä, että ei oikeasti oo mun juttu enkä enää keksinyt syytä miksi olisin käyttänyt aikaani tuohon.

Koskaan en ole sanonut että ei koskaan parisuhdetta, mutta enää en ole etsinyt mitään. Parikymmentä vuotta vierähtänyt sinkkuna ja rakastan mun elämää. Mut mä olen aina tiennyt että tulen elämään elämäni yksin joten ehkä tämä on siksi ollut mulle helppoa ja selkeää. Tuolloin piti kokeilla olisiko toisin, mutta sain vain vahvistuksen.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   3.7.25 10:02:31

Teet juuri niin kuin itsstä tuntuu. Miksi ihmeessä parisuhdetta pitäisi tavoitella, jos ei sitä itse halua???

Japanissa on alettu mennä enemmän ja enemmän siihen suuntaan ettei enää seurustella tai edes harrasteta seksiä jne.
Avioliitotkin alkaa olla järki/ sopimusliittoja (lapsi, talous).
Kyllä se tännekin tulee.

Päivämäärä:   3.7.25 12:01:57

Kiitos kokemuksienne jakamisesta. En tiedä ajaako vain ne yhteiskunnan normit ajattelemaan perheen perustamista, koska se ahdistaa jo ajatuksena. Tunnen olevani jotenkin viallinen kun ei ollenkaan houkuttele se elämä.

Vaikka on täälläkin osoitettu ja jo monia vuosia muutenkin ettei yksin elävä nainen ole mikään outolintu, on se perheellisyys tietyssä iässä silti jotenkin iskostunut syvälle asenteisiin.

Lähettäjä: Alisa 
Päivämäärä:   3.7.25 12:13:53

"Vaikka on täälläkin osoitettu ja jo monia vuosia muutenkin ettei yksin elävä nainen ole mikään outolintu, on se perheellisyys tietyssä iässä silti jotenkin iskostunut syvälle asenteisiin."

Riippuisiko siitä missä asuu ja/tai millaisissa porukoissa liikkuu? Itse en ole koskaan kokenut, että muut ajattelisivat mun elämäntyylistä mitään, eikä mitään painetta mihinkään ole tullut mistään. Tutuissa paljon eri ikäisiä sinkkuja ja lapsettomia perheellisten lisäksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.