Lähettäjä: Tytär pulassa
Päivämäärä: 2.7.25 13:56:30
Mitä ostaa 60-vuotislahjaksi isälle? Hän on juuri sitä ihmislaatua, jotka ostavat itse jos jotain tarvitsevat.
Ja hänellä sitten onkin kaikkea. Emme ole järin läheisiä, joten pää lyö tyhjää senkin takia. Nämä juhlapäivät ovat aikalailla ainoa päiviä milloin näemme, mutta olemme siis hyvissä väleissä vaikkakin hieman etäisiä. Harrastuksiin hänellä kuuluu kaikenlainen ”rassailu”, ralliharrastuksen on jättänyt juuri pois mutta käsittääkseni autotallissa viettää edelleen aikansa. Hänellä on autotallissa musiikkihuone joka on vielä keskeneräinen… Sinne kun keksisi jotakin hyödyllistä mutten itse ymmärrä hönkäsen pöläystä äänentoistoasioista. Kalastusvene hänellä on, mutten keksi sinnekään yhtään mitään! Vanhempani matkustelevat paljon ja ovat aktiivisia ihmisiä. Isäni käy salilla, maastopyöräilee, lenkkeilee… Pitää huolta itsestään ja olinkin aikeissa ostaa hänelle uuden älykellon mutta olikin ostanut jo.
Hän myös golffaa, mutta yllättäen en tiedä mitään siitäkään lajista. Hän lukee PALJON, mutta en haluaisi ostaa nyt kirjaa kun se on se yleisin lahja mitä hänelle annan. Hänellä on kotitoimisto, jonne voisi keksiä jotain?
Alkoholia en mielellään osta, sillä on todella tarkka siitä mitä konjakkia juo. Ehkä osana lahjaa voisi jokin hyvä punaviini ollakin…
Budjetti on 300 euroa. Haluaisin jotain erityistä hänelle antaa lahjaksi, ei vain 60-v. synttäreiden johdosta vaan myös siitä että hän on paljon auttanut minua ja miestäni kuluneen vuoden aikana taloudellisesti.
Jotain itsetehtyä olisi ihana antaa, mutta sitä varsinkaan en keksi. Olen näppärä käsistäni ja harrastan käsi- ja puutöitä. Maalata osaan ja olen ammatiltani valokuvaaja.
|