Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiton moottoriturvat ärsyttävät

Lähettäjä: Raivo 
Päivämäärä:   1.7.25 14:00:33

Argh, kun vetää taas pinnaa kireälle töissä. Onneksi kohta yksin kun loputkin jäävät lomalle. Oli palaveri, sellainen tilannekatsaus. Kaksi äänekästä vielä töissä ja koko palaveri olikin jatkuvaa päläpälää kummankin osalta. Puhuivat työasioista, jotka eivät liity minuun mitenkään. Sit yhtäkkiä: Miksi Raivo et sano mitään? Oletko edes hereillä? Vastasin lyhyesti toki olen hereillä, ei ongelmia.

Minkä ihmeen takia pitäisi alkaa puhumaan muiden päälle jotain omia asioita kuten nyt ilmeisesti odotetaan mun tekevän, kun ei kelpaa, että kuuntelen hiljaa muiden asioita? Sit jos haluaa muiden puhuvan niin kannattaisiko olla hiljaa että muilla on tilaa puhua. Paras kun joskus saattavat kysyä jotain mutta moottoriturpa jatkaa jauhamista ilman että ei ole mahdollisuutta vastata. Joo, en lähde kilpahuutoon mukaan. Jos ei osaa hetkeä olla hiljaa niin multa turha odottaa vastausta.

Kiitos, ei mulla muuta.

Re: Hiton moottoriturvat ärsyttävät

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.7.25 14:04:32

Olisit sanonut,että et koe saaneesi suunvuoroa sanoakseen mitään

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   1.7.25 14:08:46

Vihasin entisessä työssä palavereja yli kaiken. Vaihdoin työpaikkaa, ja meillä ei ole palavereja ollenkaan. Ei tarvitse kuunnella mitään turhia lätinöitä, "kukas ottaisi kopin tästä" yms. Ihan parasta.

Päivämäärä:   1.7.25 14:11:54

.: miksi olisin valehdellut? Ei mulla ollut mitään sanottavaa, kun ei käyty muhun liittyviä asioita

Lähettäjä: Yäk 
Päivämäärä:   1.7.25 14:26:28

I feel you, Raivo. Kuulostaa rempseältä ja sosiaaliselta työyhteisöltä.. Olin joskus samassa tilanteessa enkä kestänyt, lähdin pois. Yäk.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.7.25 14:43:18

Edellinen työyhteisö oli tuollainen. Itse olen suht hiljainen. Asiallinen, ystävällinen ja kohtelias ja sanon kyllä tarvittavani, mutten räpätä turhia. Aina sai kuulla piilov*ttuilua kuinka olen liian hiljainen tai selän takana puhumista jostain toisesta työkaverista, kuinka joku on "tuppisuu" tai "varmaan homo" tmv. Että alkaakin ahdistaa kun kuuntelen tuota.

Nyt olen työyhteisössä, jossa sallitaan kaikenlaiset, ollaan väleissä kaikkien kanssa jne. Pystyy taas hengittämään ja tajuamaan, että itse ei ole vääränlainen.

Lähettäjä: nilliti 
Päivämäärä:   1.7.25 14:47:10

"moottoriturpa jatkaa jauhamista ilman että ei ole mahdollisuutta vastata"

Tarkoititko: moottoriturpa jatkaa jauhamista ilman että on mahdollisuutta vastata?

Päivämäärä:   1.7.25 14:52:19

Heh, nää on just sellaisia, että puhutaan että kaikki saavat olla juuri sellaisia kuin ovat, omia itsejään ja halutaan että kaikilla on hyvä ja turvallinen olo. Sit todellisuus on että miksi et ole sitä, tota ja tätä. Toki miehet saavat olla just sellaisia kuin ovat ja niin hiljaisia ja tuppisuita kuin haluavat ilman, että heille siitä huomautellaan vihjaillen tai suoraan.

Pitkään olen ollut työelämässä mutta tämä on ensimmäinen paikka, jossa tällaista. Tulipa tämäkin koettua. No, verkot on jo heitetty vesille että jos tästä pääsisi siirtymään eteen päin. Sinänsä harmi kun itse työtehtävät ovat mielenkiintoisia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.