Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Piilonarisija vauhdissa jälleen?

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   1.7.25 13:25:22

En tunne henkilöä kovin hyvin, mutta olen pienen yhteisen yhdistyksen puitteissa tehnyt yhteistyötä yli vuoden tämän kanssa. Olen kerran tänä aikana kasvotuksin tavannut ja ensikäsitys hänestä heitti häränpyllyä. Oli vaikuttanut mukavalta, mutta olikin hyvin pessimistinen, vaativa ja marttyyrimainen persoona. Hänestä huokui sellainen energia, että hänen ollessa autoni kyydissä, tein ajovirheitä, joita en normaalisti tekisi. Jos en olisi tällainen typerä miellyttäjä, yhteistyö olisi kaatunut alkumetreille.
Olen häärännyt hänen tahtonsa mukaisesti nyt tähän asti, ottanut hommat joita muut eivät ole halunneet/ehtineet hoitaa ja kiitokseksi sain törkeän haukkumisviestin, jossa syyteltiin etten ole tehnyt jotain riittävän nopeasti/ajallaan ja hän on joutunut muistuttamaan, mikä on stressannut häntä, koska kuulemma hän vastaa kaikesta ja on tehnyt 100%. En tiedä mikä tämä asia on mikä ei ole mennyt hänen mielensä mukaan, mutta en usko että sellaista on olemassakaan, koska olen hyppinyt hänen pillinsä mukaan kuin pieni, mielistelevä orava pähkinäpiilolta toiselle.
Nyt tajusin, että hän halusi minut vain syrjään ja korvata minut äidillään - luitte aivan oikein, äidillään! Ihminen on jotain 30v. En tajunnut kuviota heti vaan lähdin puolustautumaan, suoraan sanoen suutuin epäreiluudesta, jolloin hänen kaverinsa (hovi) tuli väliin puolustamaan tätä marttyyriä ja nyt olin rumasti sanonut tälle narisijalle ja minusta tehtiin syyllinen koko riitaan.
Menin itseeni ja ajattelin, että yritetään nyt vielä, mutta kun taas tuli tässä seurassa pelottava ja kiusallinen olo, niin päätin vetäytyä.
Onneksi tajusin kuvion lopulta ja vetäydyn nyt kanssakäymisestä ihan minimiin. Äitiä on varmaan tämän narisijan helpompi pyörittää kuin minua.
Huh helpotus, sillä mitään aivan kamalaa ei vielä päässyt tapahtumaan.
Manipuloitu olo on ollut kyllä aika pitkään. Sellainen, jossa aistit toisen odottavan sinulta jotain, hän ei sano mitään, mutta se olo vaivaa mieltä. Lopulta kupla puhkeaa ja k...kaa sataa niskaan ämpärikaupalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.