Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Slindat, loppuiko jatkuva vuoto myöhemmin?

Lähettäjä: Pilleri 
Päivämäärä:   30.6.25 13:31:53

Kokeilin slindoja aikoinaan lapsen saatuani. Ensin oli ollut hormonkierukka, joka ei sopinut. Testattiin slindaa. Olin vauvavuoden pyörteissä niin väsynyt että taisin jaksaa 2kk niiden kanssa ja lopetin. Syynä menkat joka toinen viikko. Tästä aikaa 5 vuotta.

Nyt kävin ihotautilääkärillä ekaa kertaa elämässäni, kun iho räjähti yks kaks 3 v sitten eikä helpotusta näy. Kokeillut maidottomat ja viljattomat ja ties mitkä ruokavaliot. Hän kehui näitä Slindoja kovasti iho-ongelmien parantajaksi. Mainitsi että hänen urallaan on toistaiseksi tullut vastaan yksi tapaus jolle ne tosin aiheuttivat aknen. Kertoi että pitäisi jaksaa 6kk pillereitä syödä ennen kun näkee sopiiko ne vai ei. Jätin itse leikin kesken varmaan liian aikaisin sillon aikoinaan ja tuomitsin ne todeten etteivät sovi.

Loppuiko tiheät tiputtelut/ jatkuvat vuodot tai joka toinen viikko tulevat menkat, kun käyttöä oli kulunut se 4-6kk?

Re: Slindat, loppuiko jatkuva vuoto myöhemmin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.25 13:36:02

En tiedä, mutta mulla kierukan kanssa tiputteluvuoto loppui 8kk:n jälkeen.

Päivämäärä:   30.6.25 13:36:40

Ei. Kolmatta vuotta mennään, edelleen jatkuvat ja epäsäännölliset vuodot.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.6.25 13:37:29

Minulla loppui! Aika pitkän vuoti joskus ja jouluna satunnaisesti ja harvakseltaan, nykyään ei minkään sortin vuotoja

Päivämäärä:   30.6.25 13:48:54

Mulle toisen merkin pillerin kanssa neuvottiin syömään tupla annosta vuodon loppumiseksi. Yhden liuskan ajan söin tuplana, ja sen aikana vuoto loppui. Soita terveydenhuoltoon ja kysy voiko noilla kokeilla samaa.

Lähettäjä: Pilleri 
Päivämäärä:   30.6.25 14:02:32

Ihotautilääkäri puhui jotain juuri tuosta tupla-annoksesta, muttei ollut varma miten se menee. Varasin ajan ensi kuulle gynelle kun vanha resepti on aikaa sitten mennyt vanhaksikin.

Mielelläni kuulen lisää kokemuksia juuri tuohon vuotoon liittyen. Mulla oli kierukan kanssa ekat 8vkoa vuotoa ja sit loppui kun seinään. Jouduttiin poistattamaan kun aiheutti supistusmaisia kipuja jatkuvasti

Lähettäjä: Lady D 
Päivämäärä:   30.6.25 14:14:57

Mjoo, 4 kk vuodin enemmän ja vähemmän Slindoilla. Vaihtoon meni, kun loppui kärsivällisyys.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.6.25 16:15:45

Mulla oli ensin toisen merkkiset minipillerit, joiden kanssa jaksoin tiputteluvuotoa noin 9kk. Vaihdoin Slindaan, niin vuoto loppui parissa viikossa eikä ole nyt pariin vuoteen vuotanut mitään. Tosi yksilöllistä siis, miten mikäkin pillerimerkki sopii, eikä se selviä kuin kokeilemalla. Yleinen sääntö on, että useampikin kuukausi pitää yhtä merkkiä syödä, ennen kuin voi olla varma, että kroppa on joko sopeutunut tai sitten käy selväksi, ettei kyseinen merkki sovi.

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   30.6.25 16:26:37

Joo loppui. Minulla lisäksi Primolut n. Siihen meni kyllä monta kk että menkat jäi kokonaan pois. Söin Slindoja vajaa 2 vuotta, jouduin vaihtamaan merkkiä kun päästi mahakivut pahasti läpi ja mieliala meni todella mustaksi, oli pahoja itsemurha-ajatuksia.

Lähettäjä: Pampula 
Päivämäärä:   30.6.25 21:44:21

Slindalla alkuun loppui vuoto täysin, sitten varmaan pulli vuotta tiputteluvuotoa melkein koko ajan. Sitten lääkärin neuvosta söin kahteen kertaan pillerit tuplana, siis kaksi peräkkäin päivässä, noin viikon ajan aina kun pikkuvuoto alkoi. Nyt on jo 2 vuotta ollut täysin ilman välivuotoja tai muitakaan sivuoireita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.