Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies haisee

Lähettäjä: Snif 
Päivämäärä:   30.6.25 07:54:41

Siis mikä ihme tolla on. Ei haise kuselle, paskalle tai hielle mutta tosi voimakas ja pistävä haju siitä lähtee. Ei syö mitään särkylääkkeitä kummempia ja syö ja juo normaalisti. Mies reilu 70v. On ikäänkuin vanhan miehen haju potenssiin sata. Käy suihkussa eikä pahemmin rehki. Kun mies on nukkunut jossain huoneessa, siellä haisee ihan kamalalle ja pelkään että haju tarttuu jo mun vaatteisiinkin, miehen vaatteet haisee kyllä. Sillä on refluksi ja kuolattu tyyny haisee myös ihan hirveälle. Myös vessassa haisee sen jäljiltä sairaan pahalle. Ei paska koskaan hyvälle haise mutta tämä on jotenkin myrkyllisen voimakas haju, sellainen ettei sinne voi edes kuvitella menevänsä.

Inhottaa olla samassa talossa. Miehelle ei voi sanoa asiasta kun ottaa kaiken itseensä, siis ihan kaiken ja pahasti. Jos sille sanoo että taivas on sininen niin saattaa alkaa vinkumaan että ei hän voi sille mitään että taivas on sininen, siis tyyliin tällaista. Ilmeisesti lapsena saanut kuulla kunniansa kaikesta enkä uskalla edes nätisti sanoa kun voi mennä ihan puhumattomaksi. On siis myös nepsypiirteitä niin kommunikaatiosta ei aina tiedä miten onnistuu. Just nytkin tässä kirjoitan ja se haju leijuu ympärillä. Pitääkö tässä nyt hemmetti erota toisen haisemisen takia.

Re: Mies haisee

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.25 07:59:09

Syökö se paljon lihaa? Esim salamia?

Lähettäjä: Pii 
Päivämäärä:   30.6.25 09:11:13

Joku aineenvaihduntahäiriö? Onko mies käynyt hammaslääkärissä?

Ehkä ennen eron miettimistä kannattaa ottaa riski ja yrittää puhua asiasta. Mutta en kyllä itse kestäisi moista, jos ihan rehellinen olen. Vaikea löytää ratkaisu, jos asiasta ei saa puhuttua.

Päivämäärä:   30.6.25 09:33:00

Hoitamaton 2-tyypin diabetes?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   30.6.25 09:37:39

Hiiva tai joku sieni-infektio?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   30.6.25 09:43:36

Mies reilu 70 v ja kirjoittaja vaikuttaa hyvin nuorelta? Lauseessa paljon sanoja, joita tekstissään käyttävät vain viime vuosikymmeninä syntyneet. Yli 40 vuoden ikäero? Provo vai mikä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.6.25 09:46:15

Kyllä mies tulisi saada asian tiimoilta lääkäriin. Ennen eroa ottaisin riskin ja koittaisin löytää rakentavan ja lempeän tavan välittää tämä huoli. En missään nimessä sanoisi, että haiset ja minua ällöttää..

Lähettäjä: Suide 
Päivämäärä:   30.6.25 10:32:26

Kyllä. Lääkäriin. Joskus vakava sairaus voi ensioireilla näin.

Lähettäjä: Yhym 
Päivämäärä:   30.6.25 10:58:17

Onko kyseessä ap:n sugardaddy?

Lähettäjä: eioma 
Päivämäärä:   30.6.25 11:14:13

Joskus tulee esim. marketeissa vastaan todella pahan hajuisia vanhoja ihmisiä. Olen vain ajatellut, etteivät peseydy. Ja siis juuri varmaan ominaishaju on paha ja haisee pitkälle, eivät haise samalta kuin pultsarit. Voisiko olla, että joillakuilla aineenvaihdunta ja kuonan poisto sakkaa vanhana, vaikka muutoin olisi toimintakykyä.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   30.6.25 11:17:05

Sano sille, että mene suihkuun.

Päivämäärä:   30.6.25 11:19:01

Peseytyykö kunnolla vai käykö 2min. pikasuihkussa?

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   30.6.25 11:26:45

Voi olla joku sairaus.

Lähettäjä: niin no 
Päivämäärä:   30.6.25 11:28:29

"Mies reilu 70 v ja kirjoittaja vaikuttaa hyvin nuorelta? Lauseessa paljon sanoja, joita tekstissään käyttävät vain viime vuosikymmeninä syntyneet. Yli 40 vuoden ikäero? Provo vai mikä?"

Olen 61-vuotias (nainen) ja aloittajan teksti olisi voinut olla minun kirjoittamani, mitään normaalia vapaata kirjoitustyyliä kummempaa, puhumattakaan nuorisoslangista, en siitä kyllä hakemallakaan löytänyt.

Lähettäjä: kokemus 
Päivämäärä:   30.6.25 11:34:17

Peseytyy laiskasti, liian harvoin ja ilman kunnolla puhdistavaa pesuainetta?
Osta vanhaa kunnon Rexona-saippuaa, karkea pesusieni ja käy pesemässä sienellä hänen selkänsä. Vaatteet kuudenkympin pitkään pesuohjelmaan, reilusti pesevää pyykinpesuainetta ja riittävän nopea kuivatus. Jos ei näillä helpota niin lääkäriin.

Lähettäjä: Ralli 
Päivämäärä:   30.6.25 11:49:51

"Osta vanhaa kunnon Rexona-saippuaa, karkea pesusieni ja käy pesemässä sienellä hänen selkänsä. Vaatteet kuudenkympin pitkään pesuohjelmaan, reilusti pesevää pyykinpesuainetta ja riittävän nopea kuivatus. Jos ei näillä helpota niin lääkäriin."

Joo, ja hammaslääkäriin! Apteekin Sebamed on kanssa aika tujakkaa mutta ihoystävällistä pesuainetta. Ja tosiaan kunnon pyykki kaikille vaatteille, ja myös vuodevaatteille.

Olen huomannut, että minun puolisoni vaatteiden niskaosiin on alkanut tulla semmoinen vähän pinttynyt ominaishaju, haisee ihan ihmiselle. Ei hielle tms. mutta rasvaiselle iholle. En tykkää. Olen myös miettinyt, lisääkö tiheämpi pesu ihon rasvanmuodostusta ja pahentaako se ongelmaa entisestään..

Lähettäjä: eioma 
Päivämäärä:   30.6.25 12:01:03

Kun täällä on varmaan linjoilla montakin, jotka tekevät vanhustyötä, miten yleistä tuollainen 'ikähaiseminen' on? Siis vanhuksille, jotka kuitenkin peseytyvät normaalisti.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.6.25 12:14:40

Minulla oli eräs ystävä, ikää silloin alle 40 ja kun hän oli luonani yötä, koko vierashuone piti tuulettaa ja petari kääntää lopulta ympäri koska hänen ominaishajunsa (joka ei ollut hyvä) jäi huoneeseen. Haistoin sen todella selvästi koska itse käytän hajustamattomia pesuaineita. Haju ei siis ollut hänen käyttämänsä huuhteluaine vaan sellainen eltaantunut ihminen. Ja tiedän hänen käyvän pesulla ihan normaalin ihmisen tapaan, mutta muuten elää hippielämää eli dödönä käytti kai pesupähkinöitä jotka eivät tarkoitukseen toimineet.

Lähettäjä: Xcv 
Päivämäärä:   30.6.25 13:59:03

Diabetes tuli täälläkin heti mieleen.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   30.6.25 14:05:00

Myös jotkut lääkkeet voi aiheuttaa hajuhaittaa, näin muistan kuulleeni. Onko mies ottanut käyttöön uusia lääkkeitä niillä main, kuin hajuhaitat alkoi?

Lähettäjä: Snif 
Päivämäärä:   30.6.25 14:13:32

Ei ole ikäeroa kuin reilu 10 vuotta ja itse olen kyllä meistä se varakkaampi eli sugar daddy jutut voitte unohtaa. :D

Diabeteksen suhteen ei kyllä ole muita oireita, ei syö salamia tms. juuri koskaan ja peseytyy ihan pesuaineiden kanssa.

Mikä pyykinpesuaine on paremmin pesevä? Meillä on jotain markettien perus edullisia käytössä.

Päivämäärä:   30.6.25 14:14:51

https://www.reddit.com/r/BestofRedditorU

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.