Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsyttää syödä lisättyä sokeria Vi-Siblinin

Lähettäjä: mukana 
Päivämäärä:   29.6.25 19:22:34

Mutta pakko, koska jostain syystä se on ainoa kokeilemani kuitulisä, joka oikeasti pehmentää ulosteen.
Kuka idiootti keksi tunkea siihen sokeria? Maistuukin ällöttävälle.

Re: Ärsyttää syödä lisättyä sokeria Vi-Siblinin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.25 19:28:40

Syö psylliumia. Sitähän se visiblin on.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.6.25 19:32:19

Vi-Siblin S on makeutettu sakkaroosilla.

Päivämäärä:   29.6.25 19:36:56

"Syö psylliumia. Sitähän se visiblin on."

No tämä onkin outoa. Juuri ostin Puhdas+ psylliumia ja käytin sitä ohjeen mukaan 1 rkl päivässä. Ei pehmentänyt vatsaa yhtään, toisin kuin Vi-Siblin.

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   29.6.25 19:45:19

Eikö siitä ole se sokeriton versio olemassa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.25 19:47:38

~, siihen sitten taas tungettu makeutusainetta. Namnam

Päivämäärä:   29.6.25 22:30:27

"~, siihen sitten taas tungettu makeutusainetta. Namnam"

Tämä on kyllä vielä sokeriakin älyttömämpi. Laitetaanpa vatsaongelmaisille tarkoitettuun tuotteeseen vähän vatsavaivoja aiheuttavaa makeutusainetta...

Lähettäjä: Nea 
Päivämäärä:   29.6.25 23:39:26

Vähemmällä pääset, kun otat iltaisin magnesiumia. Itse käytän Puhdistamon Ilta-Magnesiumia ja ei tarvitse edes joka ilta ottaa. Kokeilemalla löytyy itselle sopivin annostus, kolmella kapselilla minulla on seuraavana päivänä jo aikalailla löysää eli kaksi otan tarvittaessa. Monesti vaikuttaa 2 vuorokauden ajan pehmentävästi. Vi-Siblinin kanssa moni saa vatsansa tukkoon, kun ei juo riittävästi nestettä, hyvä että sinulla kuitenkin toiminut. Vanhuksille tuota ei pitäisi antaa ollenkaan, kun ovat muutenkin kuivakoita ja lisäksi juovat aivan liian vähän päivän mittaan.

Päivämäärä:   30.6.25 00:22:47

"Vähemmällä pääset, kun otat iltaisin magnesiumia. Itse käytän Puhdistamon Ilta-Magnesiumia ja ei tarvitse edes joka ilta ottaa. Kokeilemalla löytyy itselle sopivin annostus, kolmella kapselilla minulla on seuraavana päivänä jo aikalailla löysää eli kaksi otan tarvittaessa. Monesti vaikuttaa 2 vuorokauden ajan pehmentävästi. Vi-Siblinin kanssa moni saa vatsansa tukkoon, kun ei juo riittävästi nestettä, hyvä että sinulla kuitenkin toiminut. Vanhuksille tuota ei pitäisi antaa ollenkaan, kun ovat muutenkin kuivakoita ja lisäksi juovat aivan liian vähän päivän mittaan."

Olet oikeassa ja aiemmin käytinkin magnesiumia. Sen kanssa vain tuli välillä ongelmaksi, että maha meni liiankin löysäksi. Voisin kokeilla kyllä tuon ilta-magnesiumin.
Se on kyllä ärsyttävää noissa kuitulisissä, että pitää juoda todella paljon, tai ne voivat tehdä ummetuksen.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   30.6.25 00:27:10

Toimisko ihan vaan kuivatut luumut pehmittämään? Mulla toimii jos syön 3-4 kpl päivässä, jos syön enempi ni pitää juosta melkein saman tien vessaan :D

Päivämäärä:   30.6.25 00:28:47

"Toimisko ihan vaan kuivatut luumut pehmittämään? Mulla toimii jos syön 3-4 kpl päivässä, jos syön enempi ni pitää juosta melkein saman tien vessaan :D"

En tiedä, mikseivät nämä toimi minulla. Syön näitä melkein päivittäin ja voin syödä vaikka kymmenen, ei mitään vaikutusta vatsaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.