Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kylläpä sain hyvää palvelua tänään

Lähettäjä: Hilu 
Päivämäärä:   29.6.25 19:00:33

Olin kenkäostoksilla ja Stadiumin myyjä löysi just mun jalkaan sopivat juoksukengät :-) Sovittelin siinä jotain ale-pöydän malleja, ja myyjä tuli tarjoamaan apua. Näki heti, mikä oli vikana ja osasi suositella sopivampaa mallia. Hintaeroakaan ei lopulta tullut kuin pari kymppiä. Kyllä jäi hyvä mieli! Taas muistin, miksi kannattaa asioida oikeassa myymälässä eikä verkossa.

Re: Kylläpä sain hyvää palvelua tänään

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   29.6.25 19:03:15

Kiva lukea vaihteeksi muuta, kuin aspamollaajan topiceja. Myös minulla on hyvät kokemukset Stadiumista - sain takista tuntuvan alen, kun vetoketju ei mennyt niin sujuvasti kiinni, kuin pitäisi mennä, vaan vaati oikeasti vähän säätämistä ensin.

Päivämäärä:   29.6.25 21:36:18

Kiva kuulla, Ällö.

Jotenkin niin tätä palstaa, ettei positiiviseen aloitukseen tule kuin yksi kommentti. Jos olisin valittanut huonosta palvelusta, ketjussa olisi jo parikymmentä viestiä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   29.6.25 22:11:06

Ota huomioon että se aspojen haukkuja kirjoittelee eri nimimerkeillä samaan ketjuun ja komppailee itseään, tyylistä tunnistaa hyvin ;)

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   29.6.25 22:11:22

Harmi kun markett ovat tappaneet kenkäkaupat niissä sai mkans asiatutevaa palvelua. Nyt ihmset tilaavat netisttai ostavat marketistta kenkiä ja usein kotasitten huomaaat vika ostoksi. Kivs oli luea postiivistä palautetta

Lähettäjä: guyg 
Päivämäärä:   29.6.25 22:13:29

Kylläpäs sattui, itse sain Stadiumin outletistä viikolla tosi hyvää palvelua, ensin tiettyjen tuotteiden etsimisessä ja sitten kassalla myyjä jutusteli tosi luontevasti ja koko palvelutilanteesta jäi hyvä mieli. Pitääkin laittaa palautetta menemään, olen nuorena tehnyt aspaa ja asiakkaan kiitokset lämmittävät mieltä.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   29.6.25 22:35:30

Täälläkin yksi jolla hyviä kokemksia stadiumilta! Olen ostanut sieltä muutaman lenkkarit ja pari urheilutoppia, ja palvelu on joka kerta ollut ystävällistä, hyväntuulista ja asiantuntevaa.

Eipä silti, harvoin on tullut missään vastaan sellaista palvelua että olisi tuuminut, että tuonne en toista kertaa mene.

Viimeksi olen saanut erittäin hyvää palvelua Hämeenkyrön ikkunatehtaalta, kun taloni kaipaa muutamaa uutta ikkunaa. Sieltä sain parhaan tarjouksen, ja lopulta kävi niin, että myyjän ehdotuksen ansiosta saan kolme isoa ikkunaa lähes samaan hintaan kuin olin varautunut maksamaan kahdesta. Ja ikkunaremonttiin kuuluu koko homma avaimet käteen periaatteella. Muutamasta paikasta sanottiin, että esim. ikunoiden ulkolistat eivät kuulu palveluun.

Lähettäjä: Hippi 
Päivämäärä:   29.6.25 22:52:41

Laittakaa pliis noita positiivisia palautteita myös niihin liikkeisiin! Niitä on ihan mahtava jakaa oman porukan kesken.

Päivämäärä:   29.6.25 23:02:34

Edellinen erityisen hyvä palvelukokemus oli Stockan kodinkoneosastolta. Myyjä osasi kertoa kahvinkeittimistä ihan todellisia eroja, sekä selvittää, mitkä ominaisuudet vaikuttavat kahvin onnistumiseen. Ostin häneltä, vaikka sama keitin olisi ollut muualla halvempi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.25 23:11:44

"Kiva lukea vaihteeksi muuta, kuin aspamollaajan topiceja. Myös minulla on hyvät kokemukset Stadiumista - sain takista tuntuvan alen, kun vetoketju ei mennyt niin sujuvasti kiinni, kuin pitäisi mennä, vaan vaati oikeasti vähän säätämistä ensin."

https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.