Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pyykinpesukoneiden 3310?

Lähettäjä: Pyykkäri 
Päivämäärä:   28.6.25 17:53:11

Suosittele pyykinpesukonetta. Sellainen joka kestää, ei kilkata jatkuvasti sinfonioita, ei sisällä liian monimutkaisia/liikaa ohjelmia, ei tarvitse nettiä eikä käyttäjätiliä toimiakseen eikä pese puolta päivää yhtä ohjelmaa. Löytyykö enää sellaisia?

Re: Pyykinpesukoneiden 3310?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   28.6.25 17:54:38

En ole ostanut uutta omaa kun en ole löytänyt tommosta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.25 17:59:18

Uudet pulsaattorikoneet.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.25 01:56:19

LG direct drive rummmulla 10v takuu ja piti kutinsa kesti melkeen 20vuotta edellinen. Siinä oli 9kg täyttömäärä ja tuli pestyä loimia ym ym ja oli lapsi, kissa, koiratalous. Samanmoisen ostin 10kg täytöllä vaikka nykyään talouteen kuuluu minä, kaksi kissa ja koira. Simppelit ohjelmat on niissä kalliimmissa malleissa hienouksiakin mitä en tarvi. Pesussa poistuu jo paljon karvaa tekstiileistä mitä karvanlähtöaikaan piisaa ja kuivuriinkin kun pyykin laittaa (kuivurikin LG) ei paljo nöyhtää saatikka karvoja ole sihdeissä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   29.6.25 08:33:00

Kestävyydestä en tiedä, kun meillä ollut tämä vain pari kuukautta, mutta muuten täyttää speksit. Pesuaikaa voi itse säätää. Electrolux 600 Sensicare 8kg.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   29.6.25 08:34:35

Olen aina ihmetellyt, että kuka käyttää näitä kännykän kautta säädettäviä koneita, kun ei ole itse kotona. Tulipalo riski on aina olemassa..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.25 08:48:26

Meillä on 14 vuotta vanha Hoover kuivaava pesukone. Käytän vain tunnin pikaohjelmaa ja joskus harvoin kuivaavia ominaisuuksia. Toivon, että kestää vielä pitkään.

Eli osta Torista tai Marketplacesta joku vanha kone.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   29.6.25 12:22:24

Mielen pesukoneet on kestäviä ja laadukkaita, pesee hyvin. Ostettiin meidän nyykinen kone vajaa 2v sitten, ja siinä on selkeät ohjelmat, ei mitään ylimääräistä härpäkettä tai älyjä.
Ohjelmat on toki normalain pituisia, mutta jos tykkää käyttää pikaohjelmia niin kyllähän niitäkin joka koneesta löytyy. Ohjelmien pituudet voi tarkistaa kun käy katsomassa koneita paikan päällä.

Lähettäjä: ++ 
Päivämäärä:   29.6.25 12:33:14

Meillä myös Miele, älyominaisuuksia en ole koskaan käyttänyt. Hyvä kone, jossa iso rumpu. Paljon erilaisia ohjelmia, pikapesu 20 min > 60 asteen 9 kg:n ohjelma 2:39.

Kaksi edellistäkin oli Mieleä, eka kesti 17 v, toinen 14 v.

Lähettäjä: Se Hep 
Päivämäärä:   29.6.25 12:45:02

Täälläkin LG:stä parhaat kokemukset. :) Saa myös kuivaavaa versiota. Toki se jotain soittelee, kun on valmis - en tiedä saisiko sen pimpelipompelin jotenkin kytkettyä pois.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   29.6.25 12:51:18

Mulla oli edellinen Siemens. Se oli mulla noin 17 vuotta, sitten se lähti uuteen kotiin, edelleen toimivana. Uutta en ole vielä ostanut, mutta aika varma olen että seuraavakin on Siemens.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.25 13:39:16

Miele. Terv entinen pesukonehuoltoukko

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.