Lähettäjä: Red
Päivämäärä: 28.6.25 08:51:21
Eli hyvä, rakas, paras ystäväni yhtäkkiä vaan ikään kuin katosi elämästäni. Viesteihin vastaaminen muuttui yhtenä päivänä hyvin lyhyeksi, puhelut ja tapaamiset loppui (kuulemma ei ole enää koskaan aikaa, jos olen ehdottanut aikaa), lopetti kokonaan kommentoimisen ja reagoimisen stooreihini somessa, yhteydenpito hänen puoleltaan hiljeni jne jne. Ja huom, ennen siis olemme olleet molemmin puolin hyvin aktiivisia kaikissa noissa mainituissa asioissa, tilanne siis muuttunut yhtäkkiä. Olen yrittänyt kysyä onko hänellä jotain huolia tms (ja ilmaissut että kuuntelen aina jos on mitä vaan) ja kysynyt onko jotain tapahtunut hänen elämässään tai meidän välillä (kuulemma ei). Hän ei ole palannut minulle enää. Enkä halua tunkea seuraani väkisin enempää, joten en ole enää tyrkyttänyt yksipuolista yhteydenpitoani hänen suuntaan. Ennen kuitenkin hän on avoimesti kertonut myös kaikista murheistaan ja olen ollut olkapäänsä monissa hänen elämänsä isommisssa ja pienemmissä murheissaan jne. Somensa mukaan kuitenkin elää, menee ja on muiden kavereidensa kanssa aktiivisesti jne.
Olen tosi hämmentynyt ja hyvin surullinen tästä tilanteesta ja mietin vaan mitä tein väärin. Olimme kuitenkin siis todella läheisiä ennen tätä yhtäkkistä kylmenemistä.
Onko muille käynyt näin? Miten olette päässeet yli ystävän menettämisestä? Vai palasiko välinne vielä ennalleen? Selvisikö syy?
|