Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yhden lapsen vanhemmat, i feel you

Lähettäjä: Yksiö 
Päivämäärä:   28.6.25 02:56:50

Aina olen selittänyt, miten me emme ole kenenkään mielestä huonompia. Ja nyt sain ekat vihapuheet päälleni. Ja hitto mikä karjahtelu olikin. En olisi ikinä uskonut, miten kamalaa elämä onkaan edes kahden lapsen kanssa joillekin! Olen niin onnellinen ettei minun tarvitse enää kuten te huonot vanhemmat!

Ja ihan vinkkinä, kun tulette neuvomaan, niin neuvokaa miestäni. Meitä kumpaakin kiinnostaa ihan yhtä paljon!

Re: Yhden lapsen vanhemmat, i feel you

Lähettäjä: Leipä 
Päivämäärä:   28.6.25 03:01:59

Tervetuloa kerhoon! Minullakaan ei ole mitään äippylimodea, elän vain elämääni, ja todellakin säälin näitä säälijöitä. Läiskytän vain käsiäni yhteen jos joku kauhistelee. Jos se ei riitä, niin se ei riitä. Joskus yritin sääliä, mutta ei vaan pysty.

Lähettäjä: Häh? 
Päivämäärä:   28.6.25 03:03:24

Voitaisiin palata aamulla asiaan, kun olet nukkunut vähän. Nyt ei saanut yhtään jutun juuresta kiinni, mikä sinua oikein harmittaa. Paitsi se, että jostain asiasta koet saavasi ihmisten kaiken palautteen, vaikka sen voisi kertoa myös miehelle. Varmasti hyvä pointti, mutta olisi kiva ymmärtää loputkin jutusta.

Lähettäjä: Ech 
Päivämäärä:   28.6.25 03:12:25

Korkki kiinni AP!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.25 03:14:33

Olen kokenut saman ja nykyään vain myöntelen. Hirveä paskaläjä olen, paitsi jos vertaa tuttavapiirin lapsiin.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   28.6.25 07:22:49

Jaha, vai että sellanen marttyyri taas.

Menitkö ensin itse antamaan typeriä neuvoja lastenkasvatuksesta muille yhden helpon lapsen perusteella :D

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   28.6.25 07:23:10

Ps. Muista antaa samat myös miehelle

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.