Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suutuinko miehelle turhasta?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.6.25 01:26:22

Viime vuonna mies ihastui toiseen naiseen. Tämä nainen oli meidän elämässä mukana jonkun aikaa, mm. Viestittelivät, soittelivat ja näkivät. Toki meilläkin siinä suhde rakoili ja oli on/off meininkiä, kuitenkin päivittäin oltiin yhteydessä.
No tästä päästiin yli. Mies tietää kuinka kova paikka tuo minulle oli.

No nyt mies on tänään iltaa viettämässä kavereiden kanssa. Laittoi viestiä, että oli nähnyt tätä naista. Olivat jutelleet ja halanneet. Ja lisäksi mies kertoi, että oli yllättävän mukava nähdä kaiken sen jälkeen.

Loukkaannuin tästä todella, koska mies tietää kuinka vaikea tuo aihe mulle on. Ja sitä edelleen käsitellään. Tuntui kun entiset traumat tuosta tuli takaisin..
Miehen mielestä ylireagoin ja syytän vain häntä turhasta..

Re: Suutuinko miehelle turhasta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.25 01:45:15

Eli olisko ollut parempi jos mies ei olisi kertonut kohtaamisesta mitään? Mielestäni suhteenne kuulostaa olevan vakaalla pohjalla kun tuollaisista asioista kerrotaan avoimesti, eikä salata.

Eli neuvoisin työstämään noita omia traumojasi.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   28.6.25 04:48:13

Itse en näkisi että vakaassa suhteessa on "yllättävän mukava" nähdä ja jutella ja halailla entistä ihastusta joka on ajanut suhteen kriisiin. Näkisin ennemmin veneen keikuttamisena ja riidanhaastamisena tuon jatkokäytöksen.

Lähettäjä: vikke 
Päivämäärä:   28.6.25 06:37:32

Ei tuo ole mitään avoimesti kertomista vaan kipeän asian hieromista toisen naamaan.
Olisin loukkaantunut minäkin, miksi ihmeessä mies haluaa edes olla tekemisissä entisen ihastuksen kanssa, ja miksi pitää kertoa kumppanille sen tuntuvan hyvältä?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   28.6.25 07:11:10

"Näkisin ennemmin veneen keikuttamisena ja riidanhaastamisena tuon jatkokäytöksen."
Komps.
"Ei tuo ole mitään avoimesti kertomista vaan kipeän asian hieromista toisen naamaan."

Sun mies on @!#$.
Samaa harrasti exä, näennäisen avoimuuden taustalla aivan jotain muuta kuin vilpittömyys ja avoimuus.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   28.6.25 07:15:30

No et suuttunut. Ihmettelisin minäkin ja kovaan äänen, miksi tätä miltei suhteenne rikkonutta ihmistä pitää tulla minulle hehkuttamaan. Miettisin leimahtiko miehen tunteet uudestaan tuota naista kohtaan. Ja siltähän se kuulostaa, kun pitää niin innoissaan hänestä puhua. Jotkut miehethän ihastuessaan alkavat omalle puolisolleen innoissaan puhumaan tästä uudesta ihastuksestaan. Yhtäkkiä he eivät muusta puhukaan. Eivät tietenkään myönnä ihastuneensa, mutta käytös sen kielii. Tyypillistä on myös se, että kun puoliso ei ole oikein innoissaan tällaisista puheista, hänet leimataan ylireagoivaksi ja mustasukkaiseksi. Kyllä minulla menisi maku tuosta suhteesta ja tulisi tunne, että olen siinä vain kunnes hän löytää haluamansa.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   28.6.25 07:20:31

On olemassa kaksi tapaa pettää. Joko salataan kaikki tai sitten tehdään se niin avoimesti kuin mahdollista täysin muijan silmien alla (toki kavereina vaan) ettei se osaisi epäillä pettämistä kun kaikki on niin avointa.

On täysin oikeutettua pyytää mieheltä että tuota kyseistä naista ei enää tapaa eikä ainakaan halaile. Jos tähän ei pysty, niin pitäkööt tuo nainen miehen. Ei sinun tarvitse tuollaiseen suostua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.