Lähettäjä: .
Päivämäärä: 28.6.25 19:09:11
Ymmärrän kaikkia osapuolia tässä. Mustasukkaisuus on hirveä tunne ja pelko, että kohta menettää jotain. Eikä ihan täysin syyttä, jos kumppanilla ollut ihastusta. Tosin täytyy kyllä nostaa hattua että miehesi on noin avoin, se kertoo avoimuudesta. Olen huomannut yleistämättä, että ne jotka haluaa tai pohtii pettävänsä usein jättää kertomatta nuo viattomatkin kohdat kuten halaamiset tai jopa jättävät kertomatta että ovat tämän nähneet. Miehellesi ei kyllä kannata suuttua, ettei ala pelkäämään avoimuuttaan. Onko miehellä vieläkin ihastusta? Ihastukset voi mennä ohi ja usein vuodessa meneekin, ellei jopa viikoissa. Itse ainakin jos olen ihastunut johonkin ja se menee ohi niin ihmettelen miten olenkaan voinut ihastua tähän ihmiseen. Ne ihastumiseen johtaneet piirteet usein sulaa muiden piirteiden joukkoon nopeasti kun alkuhuuma katoaa. Eli noin kuukaudessa.
Mun exä petti ja jatkettiin vielä vuosia sen jälkeen. Työpaikalta nainen. Nainen oli kans suhteessa ja oli tosi manipuloiva. Teki kaikkensa että mieheni pettää. Fyysiseksi ei mennyt mutta rakkauslörpöttelyyn "rakastan sua" juttuihin meni ja näkivät useita kertoja viikossa. Mies ei koskaan kertonut ihastumistaan vaan kaikki oli aina "työhön liittyviä" vaikka viattomia julkisella paikalla hengailua olikin mistä voisi kumppanille kertoa. Minulle mies aina puhui miten auttaa tämän naisen arjen asioissa, naisella kun oli kaikkea "ikävää" elämässä tapahtunut. Nainen asuikin miehen luona pari päivää, sitten vuosia suhteen jälkeen kuulin että muutama päivä olikin kuukausi. Miehen auttamiset olikin "rakastan sua" viestejä. Kun jäi kiinni katkaisi välit ja tuurilla nainenkin vaihtoi työpaikkaa. Kuitenkin kun tapasivat vuosien jälkeen vain ohimennen niin mies jätti nekin kertomatta. Tai että nainen yrittää kaikkensa päästä takaisin kontaktiin. Aina kun pikkujuttuja jätti kertomatta niin en vaan voinut luottaa enää. En edes tiedä oliko sittenkin fyysistä kanssakäymistä tänäpäivänäkään vaikka erosta vuosia. Siitä kokemuksesta siis miehellesi propsit, että oikeesti kertoo kaiken eikä jätä kertomatta niitä mitkä voisi sua loukata.
|