Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  onko valveuni totta vai skitso iski?

Lähettäjä: ahdistunut 
Päivämäärä:   27.6.25 21:26:57

onko valveuni totta vai olenko seonnut?

koiran kanssa lenkillä, päästin irti ja istuskelin vahtimassa.
maisema muuttui jotenkin ja ihmettelin voi juma ja otin kuvia.
sitten tuli hämmentynyt ja pelokas olo. wtf.
no ne kuvat oli ihan tavallisia normela. ei värejä, pehmeyttä.
mitä tapahtui. olenko sekoamassaa? olen ihan satavarma miltä maailma näytti ja nyt hämmentynyt olo wtf.
tiedän, vannon ihan satavarmasti näin auroa, värejä ja koko maisema oli pastellia.
puskeeko suvun skitsofrenia nyt päälle?

Re: onko valveuni totta vai skitso iski?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   27.6.25 21:29:21

No puhelimen kamera ei kyllä ota yhtä hyviä kuvia taivaasta ja sen väreistä, mitä silmät näkee...

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   27.6.25 21:32:19

Kahdesti elämäni aikana olen osunut ulos juuri kun aurinko paistaa oikeasta kulmasta sadepilven alle ja maailma on kuin keltaista ja vihreää samettia.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.6.25 21:45:58

Älä ahdistu, kykysi nähdä jostain syystä laajeni hetkeksi. Ehkä siksi, että olit niin vahvasti läsnä juuri siinä hetkessä katsellessasi koiran touhuja.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.6.25 22:40:28

Tästä on jo tosi kauan aikaa, mutta tapahtui kerran kesällä.. Menin ulos tupakalle ja minulla oli silloin koristevatukkaa tontin reunalla. Katselin niitä puskia kauempaa ja ihmettelin, että miten ne näyttää niin oudoille. Menin puskien lähelle ja hoksasin, että näin niiden aurat. Kaikkia lehtiä yms. ympyröi oikein kirkkaan vihreä kehä. Mulla jotenkin tuolloin "silmät" avautui auroille, ja vielä nykyäänkin pystyn näkemään niitä, kunhan ensin hieman keskityn katsomiseen. Se oli aika jännä kokemus.

Lähettäjä: Kaikkea sattuu 
Päivämäärä:   27.6.25 22:41:04

Minulla näkymä on joskus pikselöitynyt eli olen nähnyt asiat pehmeänä kuin väreilevän vedenpinnan kautta. Oli ollut stressiä ja aiemmin verenpaine koholla. Toinen tapaus on ollut värien katoaminen, valkoinen muuttui harmaaksi, punainen ruskeaksi. Olin saanut silmiini pölyä, joka vei hetkellisesti värinäön. Sairaalassa minulle tehtiin monta testiä, mutta ei niistä mitään löytynyt.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   27.6.25 22:50:51

*, näetkö ihmisten auroja? Itse näin lapsena jotakin vastaavaa, kutsuin niitä värillisiksi varjoiksi. Aikuisena en ole kokenut samaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.6.25 23:50:39

Dissosiaatio ehkä? Onko ollut stressiä? Dissosiaatiolla aivot huijaa, että sekoat, koska tilanne on liian kestämätön järjellisesti. Aivot ovat tyhmiä joskus.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.25 23:54:16

Se oli "seepiailmiö"! Aurinko ja valotus muuttuu ihan kuin kuvissa, hämmästyin itse kun kaverin kanssa nähtiin vuosi sitten, itse en ollut ennen nähnyt ja kuulemma joku ilmiö. Kuvissa ei näkynyt. Kaikki näyttää paljon pehmeämmältä ja kuin vanhassa kuvassa.

Lähettäjä: Agent Smith 
Päivämäärä:   28.6.25 00:25:20

Pieni bugi Matrixissa, ei sen kummempaa. Rauhoitu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.