Lähettäjä: .
Päivämäärä: 28.6.25 11:50:11
Hicks: Juuri noin mäkin ajattelin että ensin ajatteli sanoa mutta perääntyi. Jotenkin silti ajattelen että olisiko mies jollain tapaa rohkaissut naisen käytöstä, vaikka tahattomasti.
Ja just se tässä onkin niin outoa että nainen veti kokonaan liinat kiinni, vaikka häntä ei tosiaan syytetty mistään. Päinvastoin, moneen kertaan vakuutin etten syytä häntä mistään enkä lainkaan ajattele että heidän väleissään olisi mitään sopimatonta. Siksi tollanen, että aikuista ihmistä ahdistaisi muiden asiat jopa siinä suhteessa ettei enää kykene pomolleen työasioissa vastaamaan, on vaan tosi outoa.
Ja se mikä tässä on mun mielestä myös outoa, on se että kun tässä kohtaa mulla tietenkin alkaa nousta epäilyt siitä, että mistä ihmeestä on kyse, niin mies ei millään tavalla pyri edesauttamaan tilanteen selviämistä. Hänen mielestään mä olen vain turhaan mustasukkainen ja työkaverin käytös on kuulemma ihan normaalia koska "ihmiset on erilaisia". Öö, jos sun pomo soittaa sulle työasioista kun olet töissä, niin silloin vastataan. Eikä jätetä vastaamatta, koska pomo ystävällisesti tiedusteli että onko kaikki hyvin ja et hänen pitää jo asemansa takia tietää, jos työpisteellä on jotain jännitteitä tai riitaa tms. Et jos on näin erilainen, niin ei ehkä sovellu työelämään..
Mietin etten nyt aio/voi kauaa katsella sitä, ettei tää nainen vastaa mitään työasioihin, vaan annan siitä ensin kirjallisen varoituksen ja katotaan sit, miten asia etenee. En mä voi hoitaa omaa hommaani alaisen kanssa, joka ei suostu puhumaan mulle. Eipä ole tälläistä tullut koskaan työelämässä vastaan. Epäilisin mielenterveysongelmia, mutta tähän asti nainen on vaikuttanut tosi normaalilta kaikin puolin.
|